بازدید 3460

واکنش قالیباف به تحصن نادران

رئیس مجلس گفت: در اولین جلسه هیات رئیسه استعفای نادران بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیات رییسه این درخواست اعلام وصول خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 12 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، رئیس مجلس گفت: در اولین جلسه هیات رئیسه استعفای نادران بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیات رییسه این درخواست اعلام وصول خواهد شد.

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۲۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی گفت: برادر عزیز ما آقای نادران بحثی در خصوص استعفا داشتند. من برای اینکه افکار عمومی در جریان باشند عرض می‌کنم که ما در هیئت رئیسه و در آئین نامه داخلی مجلس تصویب کردیم که استعفا باید مدلل باشد و پس از آن به صحن ارائه شود.

وی افزود: بر همین اساس در هیئت رئیسه تصویب کردیم که در اولین جلسه هیأت رئیسه استعفای ایشان بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیأت رئیسه این درخواست اعلام وصول و در صحن قرائت خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده این مسئله را خدمت همه دوستان، در نشست صبح هم گفتم، اما این برادر عزیز این طور انتخاب کردند که امروز استعفای ایشان پذیرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست