بازدید 2443
۲

نتانیاهو: جامعه جهانی از ما انتقاد نکند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که نمی‌خواهیم جامعه جهانی از ما انتقاد کند بلکه خواستار حمایت از ما در جنگ با تروریسم هستیم.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 12 November 2023

 به گزارش تابناک، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت نمی‌خواهیم جامعه جهانی از ما انتقاد کند بلکه خواستار حمایت از ما در جنگ با تروریسم هستیم.
 

وی که با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، افزود: «آتش‌بسی که با آن موافقت خواهیم کرد چیزی خواهد بود که به آزادی کامل گروگان‌ها منجر شود».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «تنها درباره آتش‌بس موقت و نه آتش‌بس کامل و پایان جنگ صحبت می‌کنیم».

نتانیاهو گفت: «ارتش ما باید در غزه حضور داشته باشد و هر حکمرانی غیرنظامی در غزه باید با خلع سلاح این منطقه موافقت کند».

وی افزود: «خواستار شکل گیری حکمرانی مدنی متفاوتی در غزه پس از جنگ هستیم تا این اطمینان حاصل شود که به کودکان همکاری با ما را آموزش دهد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «به تمام کسانی که من را متهم می‌کنند که مسئولیت پذیر نبوده‌ام می‌گویم که پس از جنگ به آن‌ها پاسخ خواهم داد».

«جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که هیچ منطقه و نقطه‌ای در غزه از حملات و بمباران‌ها استثنا نشده است.

به نوشته وبگاه خبری روسیا الیوم، در شرایطی که رژیم اسرائیل بار‌ها از مردم غزه خواسته است تا برای در امان ماندن از بمباران‌ها به سمت جنوب غزه بروند، اما سخنگوی ارتش این رژیم امروز (۲۱ آبان) گفت: «نبرد در غزه ادامه دارد، من همچون گذشته از فلسطینی‌ها می‌خواهم تا به جنوب بروند؛ اما ما هرگز نگفتیم که جنوب غزه را هدف قرار نمی‌دهیم، موارد و اهداف نظامی مهمی وجود دارد که ما به طور حتم آن را مورد هدف قرار می‌دهیم».

«جاناتان کانریکاس» تأکید کرد: «هیچ استثنایی وجود ندارد یا هیچ منطقه‌ای از حملات ما کنار گذاشته نشده است».

بمباران جنون آمیز نقطه به نقطه غزه در حالی است که صهیونیست‌ها همواره از مردم این منطقه خواسته‌اند به جنوب بروند، اما موارد بسیاری از هدف قرار گرفتن کاروان آوارگان که به سمت رفح حرکت می‌کردند، وجود دارد.

روز گذشته نیز جنگنده‌های رژیم اشغالگر، یک کاروان آوارگان را در جاده صلاح‌الدین در مرکز غزه که به سمت رفح حرکت می‌کرد هدف قرار دادند؛ جاده‌ای که صهیونیست‌ها آن را گذرگاه امن برای خروج غیرنظامیان از شمال غزه معرفی کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خون مظلوم این رژیم نحس رو نابود می کنه، خیلی زودتر از اونی که فکرش رو بکنید.
جامعه جهانی مگرزورش به روسیه وجنایتایی ک دراکراین کردمیرسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار