بازدید 8938
۷

احتمال نقره داغ شدن محمدعلی گرایی

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل پرتاب بطری آب به داخل تشک در جریان رقابت‌های جهانی صربستان، در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن است یک سال از حضور در میادین کشتی محروم خواهد شد که در این صورت المپیک پاریس را از دست خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 12 November 2023

 به گزارش تابناک، در جریان برگزاری رقابت محمدرضا گرایی مثابل حریف ژاپنی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، در شرایطی که گرایی در حال شکست مقابل حریف خود بود، یک بطری آب از روی سکو‌های تماشاگران به روی تشک پرتاب شد؛ اتفاقی که منجر به وقفه در جریان مبارزه و در نهایت پیروزی محمدرضا گرایی شد. گرایی در نهایت در این رقابت‌ها به مدال برنز جهان و سهمیه المپیک رسید، اما در صورت شکست در این مبارزه به مدال یا سهمیه المپیک نمی‌رسید.
 

پس از این اتفاق ژاپنی‌ها با اعلام این که محمدعلی گرایی برادر محمدرضا گرایی عامل پرتاب بطری به روی تشک بوده است خواستار برخورد با او شدند که در نهایت نیز وی از روی سکو به بیرون سالن هدایت شد.

فدراسیون کشتی و محمدعلی گرایی دفاعیه خود در رابطه با این اتفاق را به اتحادیه جهانی کشتی ارسال کردند و قرار است کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درباره میزان محرومیت گرایی تصمیم گیری کند. شنیده شده اتحادیه جهانی کشتی با هدف جلوگیری از تکرار این قبیل اتفاقات محرومیت سنگینی را برای کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در نظر خواهد گرفت که طبق شنیده‌ها در خوشبینانه‌ترین حالت وی با محرومیت یکساله از حضور در میادین کشتی روبرو خواهد شد؛ اتفاقی که باعث خواهد شد گرایی نتواند شانس خود را برای حضور در آخرین المپیک دوران قهرمانی خود امتحان کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
باید محرمیتش مادام العمر باشه

کارش واقعا ناجوانمردانه بود
پهلوانان جمهوری اسلامی رو نگاه ه ه ه :))))
این اتفاق هم نمی افتاد محمدعلی گرایی نمی تونست بره المپیک پاریس
پرتاب بطری آب روی تشک کشتی توسط محمد علی گرایی به دلیل فشار عصبی وی از باخت برادر نام آورش بوده و ناخود آگاه عمل غیر موجهی انجام داده .
پرتاب از روی سکو نبود و از فضای تاریک اطراف تشک انجام گرفت. فیلمش رو مجددا ببینید. بطری از سمت راست تصویر با ارتفاع کم وارد کادر میشه و به تشک میخوره و در اون قسمت اصلا سکوی تماشاگری وجود نداره.
حالا یک بطری آب انداخت وسط میدان و حواس همه از جمله برادر خودش به یک اندازه پرت شد بطری را به بدن کشتی گیر ژاپنی که نزده با این سوسول بازی های فدراسیون جهاني نباید انتظار جذب تماشا گر و اسپانسر را داشته باشن و کشتی همچنان در انزوای دیداری باقی خواهد ماند مدیران با شعور در دیگر رشته‌ های از همین مسائل برای رونق اون رشته و ایجاد هیجان استفاده میکنن و کلا ورزش با همین چیزها قشنگه اگر نه آقایان برن تو یک صحرا با هم کشتی بگیرن و بعد نتیجه را اعلام کنند
این اتفاق را به فال نیک بگیریم. میدان برای جوانان و آینده‌داران این وزن باز شد تا خود را نشان دهند و در این وزن آینده‌سازی شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی