بازدید 3513
۲

وزیر جنگ اسرائیل حزب‌الله لبنان را تهدید به حمله کرد

یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به حزب‌الله هشدار داد که اقدامات این حزب می‌تواند به وضعیتی در بیروت مشابه درگیری در غزه منجر شود. گالانت مدعی شد که اسرائیل تنها از 10 درصد نیروی هوایی خود در غزه استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 12 November 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از روسیه الیوم، یواو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل هشدار داد که حزب الله ممکن است به سرنوشت غزه دچار شود.

گالانت گفت: « حزب‌الله اشتباه می‌کند، حزب‌الله در آستانه انجام یک اشتباه بزرگ است و ممکن است کار ساکنان بیروت به همان وضعیت غزه ختم شود».

گالانت همچنین به نیروی هوایی در دسترس اسرائیل اشاره کرد. خلبانان ما در کابین می نشینند و دماغ جنگنده ها به سمت شمال است. ما به اندازه کافی در جنوب کارهایی را داریم که باید انجام دهیم، اما نیروی هوایی در شمال است و قدرت بسیار گسترده است. ما این کار را کردیم و ما حتی از 10 درصد نیروی هوایی در غزه استفاده نکرده ایم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
بهتر است گالانت خلبانان نشسته در کابین هواپیماها را پوشک کند چون حالا حالا ها سر کارند!!!!
بسم الله شروع کن. هر گونه غلط اضافه شما در لبنان منجر به تسلیم شما میشود. فعلا که دست بالا رو دارید، همچنان حمله میکنید. وقتی حزب‌الله به تل آویو حمله موشکی کرد سریعاً پای سازمان ملل رو میکشید وسط که بیا و آتش بس اعلام کن.
ترسو بودن از صفات بارز صهیونیست هاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست