بازدید 18306

مرگ ٣ زن در تهران هنگام انجام جراحی لاغری و زیبایی

در جریان ٣ حادثه جداگانه در پایتخت، ٣ زن جوان که تحت عمل لاغری و زیبایی قرار گرفته بودند، جانشان را از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 11 November 2023


 
 

به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، این ٣ حادثه سه شنبه گذشته در پایتخت اتفاق افتاد و جان ٣ زن جوان را گرفت. اولین حادثه صبح سه شنبه اتفاق افتاد. زنی جوان که برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک‌های پایتخت رفته بود وقتی به اتاق عمل منتقل شد زیر تیغ جراح ناگهان قلبش از تپش ایستاد. هرچند عمل احیا صورت گرفت، اما زن جوان به زندگی برنگشت و جانش را از دست داد.

در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور او جسد زن جانباخته به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. از سوی دیگر خانواده این زن از تیم جراحی شکایت کرده اند و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

دومین حادثه نیز ساعتی بعد به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز زنی جوان بود که برای انجام جراحی ساکشن به یکی از کلینیک‌های پایتخت مراجعه کرده بود.

آنطور که خانواده زن جوان میگفتند وی میخواست لاغر شود و به همین دلیل نزد یک جراح زیبایی رفته تا عمل ساکشن انجام دهد، اما در اتاق عمل و هنگام جراحی قلبش از تپش ایستاده و به کام مرگ رفت. خانواده این زن هم از تیم جراحی شکایت کرده اند که تحقیقات ادامه دارد.

اما ساعتی پس از این دو حادثه مشابه، مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد تا قربانیان جراحی زیبایی به ٣ نفر برسد. آخرین و سومین زن جانباخته نیز همانند دو زن قبلی برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک‌های پایتخت رفته که او هم پس از عمل جراحی به هوش نیامد و جانش را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
به احتمال زیاد داروهای بیهوشی استاندارد نبوده
نمی دونم تا کی باید این قتل ها توسط جراحان ناشی اتفاق بیفتذ تا مسئولین برای افراد غیر مجاز مجازات بازدارنده تعیین کنند
خیلی بده مرگ انسان به خاطر اقدامی صورت بگیره که در اکثر موارد لازم نبوده
سال گذشته براي همسر من هم اتفاق افتاد و بعلت تزريق ناقص داروي بيهوشي و يا ايراد داروي بيهوشي، همسرم طي كل عمل بهوش بود و درد كشيد. علي رغم اينكه ظاهر بيهوش داشت. ضربان قلبش از درد بشدت بالا مي رفت و ژزشك بيهوشي بي سواد اين موضوع را نفهميد و نزديكي مرگ رفت
آمار مرگ افرادی که میرن برای لایپوساکشن خیلی بالاست نمیدونم چرا این عمل ممنوع نمیشه حداقل آمارشو اعلام کنن مردم بدونن مرگ و میر این عمل از جراحی های قلب و مغز خیلی بیشتره فکر میکنم از هر ده عمل سه تاشون حداقل بمیرن ولی باز هم حاضرن بمیرن و لاغر باشن؟؟؟ حاضر نیستن فقط شش ماه رژیم بگیرن ؟؟؟
مافیای دارو ، داروی بیهوشی چینی
به خدا هرکی ازاین دنیای فانی میره راحت میشه
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دقیقا همینه
ریسک عمل پیکر تراشی ۵۰ ۵۰ هست .من موندم از جرئت افرادی که تن به این کار میدن .افرادی هم که جان سالم به در می‌برند از یک ضعف عمومی دائمی شکایت میکنن.بابا برید ورزش کنید کم غذا بخورید. واله خود کیم کارداشیان هم هیکل اغراق شده خودشو داره متعادل میکنه
تب دیده شدن ، برای اینکه پادشاهی کنن حاضرن تا پای مرگ برن، کاش عقل و فکر و عمل میکردن که حداقل دیدگاهشون به زندگی تغییر کنه متاسف شدم داروی چینی و خارجی و ... نداره وقتی میری سراغ لین چیزا هر احتمالی هس
چه کسانی عمل خطرناک ساکشن انجام می دهند در حالی که یکی از دلایل چاقی و پر خوری مخصوصا خانم و مرگ آنها بدلیل افسردگی می باشد چون افسردگی سبب اشتهای زیاد می شود وبا خود چربی می آورد
دوستان ریسک امبولی ۳ تا ۶ نفر در هر ۱۰۰۰ نفر می باشد
متاسفانه این اتفاق ها براثر بیسوادی پزشکان تازه کار که فقط به فکر منافع مالی هستند اتفاق می افتد
چرا این قدر میخورن که بعد نیاز به لاغر شدن داشته باشن ؟!
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست