بازدید 2243

بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های شمالی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد، رگبار و رعد و برق، افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و کاهش محسوس دما در استان‌های شمالی و شمال شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 10 November 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز جمعه (۱۹ آبان) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: این وضعیت شنبه (۲۰ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر و شرق اردبیل ادامه دارد. طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۳ آبان) جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم بوده و با توجه به سکون نسبی هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش سرعت باد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان تصریح کرد: امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و شنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و امروز نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و بتدریج غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۱ آبان) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ آبان) بندرعباس با دمای ۳۴ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و منفی یک درجه سانتیگراد، خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست