بازدید 1991

کشته شدن ۹۹ کارمند «آنروا» در غزه

کمیسر سازمان آنروا ضمن اعلام کشته شدن ۹۹ کارمند این سازمان در نوار غزه، درباره اوضاع به‌شدت ملتهب کرانه باختری هم هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 09 November 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آن روا) از کشته شدن ۹۹ کارمند این سازمان در نوار غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد و تصریح کرد که این سازمان همچنان از کمبود منابع و حمایت‌های مالی رنج می‌برد.

«فیلیپ لازینی» در نشست خبری ضمن اعلام این خبر افزود: بیش از ۷۰۰ هزار آواره فلسطینی در مدارس وابسته به سازمان (آن روا) در نوار غزه ساکن هستند. ما باید از آوارگان محافظت کنیم و زمینه دسترسی آنها را به کمک‌های بشردوستانه فراهم کنیم. این در حالی است که حجم کمک‌های وارد شده از گذرگاه رفح کافی نیست و همه گذرگاه‌های غزه باید بازگشایی شود.

وی همچنین تأیید کرد که برخی مناطق نوار غزه بر اثر شدت حملات رژیم صهیونیستی به صورت کامل نابود شده‌اند و مدارس و عبادتگاه‌ها هدف بمباران قرار می‌گیرند.

لازینی از خطر گسترش دامنه جنگ به خارج از نوار غزه ابراز نگرانی کرد و افزود که اوضاع کرانه باختری هم به شدت ملتهب است.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی هم طی سخنانی گفت که ساکنان کرانه باختری در بدترین شرایط چند سال اخیر قرار دارند.

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز در اظهارات مشابهی تصریح کرد که خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری شدت گرفته است و باید زمینه محافظت از آنها ضد این خشونت‌ها فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست