بازدید 5497

متهم ۱۲۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 09 November 2023

 

به گزارش تابناک، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده‌ای با موضوع اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی دریافت و در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از بانک‌ها در یکی از استان‌ها نموده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم است، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست