بازدید 16641

نیمار از همسر دومش هم جدا می‌شود

نیمار به دلیل خیانت‌هایی که به همسرش داشته از او جدا می‌شود، اما این دو به دلیل دختر نوزادشان روابط دوستانه‌ای خواهند داشت.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 07 November 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: قرار است نیمار داسیلوای برزیلی، مهاجم فعلی الهلال عربستان، از برونا بیانکاردی طلاق بگیرد. ستاره برزیلی برای دومین بار شاهد پایان یک زندگی عاطفی است.

تیاگو سودری، روزنامه‌نگار برزیلی در ستون خود در روزنامه برزیلی Terra، جزئیات جدایی نیمار و همسرش و دلایل آن را فاش کرد. این بازیکن در حال حاضر به دلیل پارگی و جراحی رباط صلیبی برای مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

جشنی که به زندگی مشترک نیمار پایان داد

نیمار و برونا یک ماه پیش تولد ماویه، دخترشان، را جشن گرفتند که ۱۲ سال پس از تولد اولین پسرش، دنی لوکا، از نامزد سابق بازیکن برزیلی یعنی کارولینا دانتاس، رخ داد.

زندگی نیمار و برونا شاهد اختلافات و تنش‌های زیادی بود که از دید رسانه‌ها پنهان نماند. در واقع مهاجم سابق بارسلونا مدام به همسرش خیانت می‌کرد.

روزنامه برزیلی کوریره براسیلنسه چند روز پیش گزارش داد که نیمار ۹۲ بار به برونا خیانت کرده و آخرین بار که در مهمانی فوق بوده، موجب شد تا برونا تصمیم به طلاق بگیرد. با این حال، این روزنامه تایید کرد که رابطه بین این زوج به دلیل دختر تازه متولد شده دوستانه باقی خواهد ماند.

نیمار و خیانت شماره ۹۲

نود و دومین خیانت نیمار به همسرش در یک مهمانی که ۲۸ اکتبر در ویلای واقع در منطقه مانگارتیبا برگزار شد، رخ داد.

برونا چند روز پیش در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام با کنایه به نیمار نوشت: اگر کسی مشکلی در کاری که انجام می‌دهد نمی‌بیند، انتظار نداشته باشید تغییر کند.

رابطه نیمار و برونا از اولین ملاقات آن‌ها در سال ۲۰۲۰، ۳ سال به طول انجامید و رابطه آن‌ها برای مدتی از چشم رسانه‌ها دور ماند تا اینکه بعداً علنی شد. برونا ۲۹ ساله در سائوپائولو به دنیا آمد. او در رشته بازاریابی و مدلینگ تحصیل کرده است. ثروت او ۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

جزئیات قرارداد طلاق نیمار و همسرش

رسانه‌های برزیلی اشاره کردند که نیمار و همسرش ۳ بند را در تفاهم‌نامه طلاق خود قرار داده‌اند که هر یک از طرفین باید به آن پایبند باشند.

بند اول طلاق مقرر می‌دارد که نیمار حق دارد هر زمانی که بخواهد با دخترش ملاقات کند و در تعطیلات همراه او باشد. همچنین این بازیکن حق دارد هر زمان که بخواهد درخواست کند تا همسر سابق و دخترش به ریاض سفر کنند تا با آن‌ها دیدار کند.

بند دوم مربوط به نفقه‌ای است که بازیکن برزیلی به برونا می‌پردازد که شامل دستمزد پرستاران، خانه مجلل، اتومبیل، بادیگارد‌ها و ... نیز می‌شود.

بند سوم و آخرین مورد مربوط به برونا است. در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با بازیکن و یا جنجال‌هایی که در اطراف او ایجاد می‌شود، نباید در رسانه‌ها یا صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی در مورد نیمار صحبت کند.

دو طلاق برای نیمار چقدر آب خورد؟

نیمار به نامزد اولش ماهانه ۲۱۷۰۰ دلار می‌پردازد، اما برای برونا مبلغ نفقه ۴۰۹۴۰ دلار در ماه خواهد بود که معادل دو ساعت حقوق او در الهلال است. او در الهلال سالانه ۲۰۰ میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی