بازدید 4033

نماینده مجلس: افزایش حقوق نباید کمتر از تورم باشد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت می تواند برای جبران کسری منابع از ریخت و پاش ها جلوگیری کند، گفت: افزایش حقوق نباید کمتر از نرخ تورم باشد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت،  سیدغنی نظری خانقاه با اشاره به برخی شنیده‌ها مبنی بر احتمال افزایش بیست درصدی حقوق کارکنان برای سال آینده، گفت: شخصا با افزایش حقوق کمتر از نرخ تورم مخالف هستم و حتی در سال گذشته و همزمان با تعیین تکلیف بودجه ۱۴۰۲، در این زمینه تذکر دادم، اما متاسفانه دولت کار خودش را عملیاتی کرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان افزایش حقوق ها باید به نزدیک ترین نرخ تورم برسد، اظهار کرد: در واقع دولتمردان همواره کمبود منابع و کسری بودجه را به عنوان یکی از عوامل عدم افزایش حقوق متناسب با تورم مطرح می کنند که اصلا قابل قبول نیست.

وی در این زمینه، ادامه داد: دولت می تواند با جلوگیری از ریخت و پاش های بی مورد، حذف موارد غیر ضروری در هلدینگ ها، اجرای خصوصی سازی، افزایش فروش نفت و بهره مندی از پیمان های بین المللی به افزایش منابع و جبران کسری بودجه دست یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه این مهم در حالی است که دولت ها عموما به سرغ راحت ترین کار برای جبران کسری بودجه می روند که آن هم کاهش حقوق کارکنان است؛ نباید فراموش کرد این رویه صرفا موجب افزایش نارضایتی اجتماعی و کاهش بازده و عملکرد کاری افرادی می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد سبد خانوارهای کارگری نیز متاثر از بخش دولتی است زیرا تصمیم دولت علاوه بر تاثیرگذاری در زیرمجموعه خودش، در بخش کارگری نیز اثر منفی می گذارد و نماینده کارفرمایان نیز علاقه مند هستند که نرخ حقوق ها افزایش نیابد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۹
زهی وعده باطل
این برادر عزیز ماهی بالای 50 میلیون می گیره که بگه متاسفانه ... متاسفانه ... ممنون ممنون از این همه دلسوزی و شهامت .... نوش جونت حقوق نمایندگی ... اصلا دموکراسی یعنی چی ... ؟
باز نزدیک شدیم به انتخابات مجلس
فکر کنم دنیال رای هست. وگرنه سالهاست دولت قانون افزایش حقوق متناسب با تورم را اجرا نمی کند. و کسی به این بی قانونی اعتراض نمی کند
مثلا تو الان دلت برا مردم سوخته و می خوای به مردمت کمک کنی!؟ بی خاصیت ترین چیز تو این مملکت مجلسه که فقط یه عده حقوق نجومی می گیرن و رانت و پارتی بازی می کنن بعد می رن 4 سال بعد جاشون رو می دن به عده دیگه! باز تو دولت و قوه قضائیه تعدادی دلسوز مردم باشه!
بهش رای بدید تا خودوشو نکشته.
احسنت احسنت

چقدر مونده تا زمان انتخابات مجلس !؟

آهاااااااان
خوب با بدبختی و حقوق ناچیز کارگران و بازنشستگان مظلوم ، مانور تبلیغاتی می دهید . شرم کنید و بس کنید .
نزدیک انتخاباته و اینا دوباره سروصداشون بلند شد. چطور پارسال و سال قبلش این حرفها رو نمیزدی و وقتی با تورم ۶۰ درصد فقط ۲۰ درصد اضافه حقوق دادن ساکت بودی؟ جمع کن این سیرک رو
بین بهت رای نمیدیم حالا که کمتر ازچهارماه به انتخابات مونده دوباره شروع کردین به حرف زدن حرفی که عمل توش نیست به درد چی میخوره اینقدر مردم رو سر کار نزارید
اینها همش جنگ زرگریه نه چیز دیگه
جناب نماینده ۴ سال مجلس تشریف دارین و هر سال افزایش حقوق کمتر از مقدار تورم بوده و شما و دوستانتون بودجه رو مصوب کردین .
بوی انتخابات میاد و حرف های قشنگ میزنید
صبح بخیر
الکی قیافه نگیرید فقط حرف میزنید اگر راست می گویید همه نماینده ها بر علیه دولت قانون گریز اعتصاب کنید اعتکاف کنید یا روزه سکوت بگیرید یا ....... پس چون فقط حرف میزنید و اقدامی در کار نیست دروغگو هستید و همدست دولت !
هیچ‌کس در این مملکت نمی‌تونه به رییسی بگه بالای چشت ابرو، چه برسه به وکیل‌الدوله‌های شاسی‌بلند!
عموجان خودتونیت، ملت دست شماها رو خونده و این حناتون دیگه رنگی نداره!!!
داداش.... سی ساله که ما هم همینو گفتیم ولی کسی گوش نمیکنه. این آخر خدمتی شما هم حرص نخور.... آنموقع که بر اسب مراد سوار بودی یاد ما نبودی حالا که باید اسبت را به نفر بعدی بدی یاد ما افتادی.... خدا قوت
ایکا.ش کلمه(باید)را از فرهنگ لغت ایران حذف می کردند.کلمه(شد)در موزه والبومها است
به امید خدا با این افزایش حقوق ها این چند نفر نیروی کارگر و متخصص باقی مانده که هنوز در اسنپ شروع به کار نکرده اند یا مهاجرت نکرده اند را هم فراری خواهید داد و شما نماینده می مانید و این صنعت و بازار که انشالله با بازوان پرتلاش خود نماینده ها چرخ های این صنعت را خواهد چرخید!!
اوهوم! آره ! باشه ... اسفند ماه , آره باشه تو گفت! شد....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی