بازدید 2280

ربودن و شکنجه پدر با دستور پسر

کد خبر: ۱۲۰۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 02 November 2023

پسر جوان که به دنبال اختلاف خانوادگی نقشه ربودن و شکنجه پدرش را طراحی و با کمک دو همدستش اجرا کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این پرونده آدم‌ربایی، گفت: اواسط شهریور امسال خبر ربوده شدن مردی میانسال در غرب استان تهران به پلیس اعلام شد و رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها نشان داد سه مرد با ماسک و کلاه و استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان مسکونی وارد شده و پس از نیم‌ساعت مردی مجروح را با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج و با یک خودرو پراید به مکان نامعلومی منتقل کردند. کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند که فرد ربوده‌شده مدت‌ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته و در روز حادثه ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده‌اند؛ بنابراین با هماهنگی‌های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند وی در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

متهم در بازجویی اولیه اعتراف کرد و کارآگاهان محل نگهداری فرد ربوده‌شده را شناسایی و او را آزاد کردند که با توجه به‌شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و همچنین در یک عملیات ضربتی و منسجم دو نفر از ربایندگان نیز دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست