بازدید 36262

حبس نفس‌ها در خاورمیانه و وحشت در اسرائیل در آستانه سخنرانی سید حسن نصرالله/ حزب الله وارد جنگ با اسرائیل می‌شود؟

در میان فضایی مملو از انتظار و در بحبوحه جنگ در غزه، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، برای سخنرانی روز جمعه خود آماده می‌شود که اولین سخنرانی از زمان جنگ بین اسرائیل و حماس در هفتم اکتبر است؛ سخنرانی که در مراسم بزرگداشت «شهدا» برنامه ریزی شده است و به نظر می‌رسد، استراتژی آینده حزب الله علیه اسرائیل در این سخنرانی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 02 November 2023

حبس نفس ها در خاورمیانه و وحشت در اسرائیل در آستانه سخنرانی سید حسن نصرالله/ حزب الله وارد جنگ با اسرائیل می شود؟

بین الملل تابناک: در میان فضایی مملو از انتظار و در بحبوحه جنگ در غزه، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، برای سخنرانی روز جمعه خود آماده می‌شود که اولین سخنرانی از زمان جنگ بین اسرائیل و حماس در هفتم اکتبر است؛ سخنرانی که در مراسم بزرگداشت «شهدا» برنامه ریزی شده است و به نظر می‌رسد، استراتژی آینده حزب الله علیه اسرائیل در این سخنرانی رونمایی خواهد شد.

دو روز پیش، حزب‌الله اعلام کرد که سید نصرالله در ساعت 3 بعدازظهر جمعه برای اولین بار از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در مراسم تجلیل از شهدای «راه بیت المقدس» همزمان در بیروت، جنوب و بعلبک سخنرانی خواهد کرد.

در همین راستا، نفس ها در آمریکا و اسرائیل در سینه مقامات واشنگتن و تل آویو حبس شده است و آن ها در انتظار محتوای سخنرانی سید حسن نصرالله هستند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که دولت آمریکا از نزدیک سخنرانی حسن نصرالل،ه دبیرکل حزب‌الله لبنان را که قرار است روز جمعه انجام شود، دنبال می‌کند.

به نقل از شبکه المیادین، کربی گفت: «پیام ما به او این است که درگیری در منطقه گسترش نیابد.»

کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد که «تقریباً کل خاورمیانه در آستانه سخنرانی نصرالله نفس خود را حبس کرده است.»

اعلام سخنرانی سید نصرالله در حالی است که رسانه‌های عبری درباره تشدید درگیری‌ها در مرز لبنان و فلسطین همزمان با ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه گزارش‌هایی را مخابره می‌کنند.

سکوت هراس انگیز
 
از زمان شروع عملیات نظامی طوفان الاقصی و به موازات حملات گسترده هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، درگیری در کرانه باختری، مرز سوریه در بلندی های جولان و در مرز لبنان بین ارتش اسرائیل و نیروهای حزب الله روزانه ادامه داشته است. روز سه شنبه نیز ارتش یمن رسما ورود خود و باز شدن جبهه پنچم علیه رزیم صهیونیستی را اعلام کرد.
 
در این بین اما سکوت برخی چهره های مرتبط و رسمی جلب توجه کرد. سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس و علی اکبر احمدیان دبیر شورای امنیت ملی، از جمله چهره ها ی مرتبط و رسمی هستند که تا کنون هیچ اظهارنظر علنی در مورد عملیات ۷ اکتبر و جنگ اسرائیل در غزه نکرده اند.
 
آنچه مشخص است این که رژیم صهیونیستی  در روزهایی که عملیات زمینی خود علیه حماس را آغاز کرده است، بیش از هر زمان دیگری، به تمرکز بر حماس و غزه نیاز دارد؛ لذا از هر نوع درگیری در هر جبهه دیگری پرهیز دارد، به گونه ای که طی سه هفته گذشته، مستقیم و غیرمستقیم با زبان تهدید یا با واسطه همه تلاش خود را کرده که مانع باز شدن جبهه جدید علیه خود شود؛ اما سکوت معنادار برخی چهره های رسمی و موثر در جریان مقاومت برای صهیونیست ها پر از ابهام و رعب آور است.
 
برخی ناظران معتقدند که این هماهنگی در سکوت برای نگاه داشتن دشمن صهیونیستی در یک فضای ابهام و ترس برای حداکثر استفاده از اصل غافگیری است.
 

روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم نیز روز سه‌شنبه در تحلیلی نسبت به سخنرانی نصرالله نوشته بود: دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته از رهبران مقاومت فلسطین خواست که توجه جدی به لحظه ای که تصمیم به اظهارنظر رسانه ای برای جهان عرب می‌کند، داشته باشند که لحظه ای تعیین کننده برای پاسخ به پرسش‌های حماس و جهاد اسلامی خواهد بود که به طور مشخص حزب الله چه زمانی به نبرد ملحق خواهد شد؟

رهبران حماس این سیکنال را به مفهوم این می‌دانند که حزب الله برنامه و اقدام مشخص دارد، اما جزئیات آن را فاش نمی‌کند ،به ویژه نصرالله در دیدار هفته گذشته خود با «زیاد النخاله و صالح العاروری» اعلام کرد: «با شما در قلب نبرد و در هر شرایطی هستیم.»

رای الیوم نوشت: محافل حزب الله به رهبران حماس اطمینان داده اند که حزب الله در بطن درگیری است و هرگز مقاومت فلسطین را رها نخواهد کرد و صرف نظر از تعویق در دامنه عملیات، تصمیم بر عدم اجازه به شکست حماس است.

این رسانه در پایان نوشت: نصرالله چه خواهد گفت؟ چرا جمعه؟ چه رخ داده و چه چیزی باید تا جمعه رخ دهد؟

حزب الله برای جنگ تمام عیار آماده می شود؟

در همین رابطه، بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها  FDD یک اندیشکده نومحافظه‌کار مستقر در واشنگتن، دی. سی. در این رابطه نوشت: اسرائیل بیش از چهل محله در نزدیکی مرز لبنان را تخلیه و ده ها هزار اسرائیلی را مجبور به ترک خانه های خود کرده است.
 
در این مطلب آمده است: نصرالله در سه هفته گذشته، آشکارا در کانون توجه نبوده، ولی روز سه‌شنبه اعلام کرد که  سخنرانی مهمی را از ضاحیه، پایگاه حزب‌الله در بیروت، برای حامیانش خواهد کرد.
 

یکی از انتخاب‌های نصرالله، جنگ همه جانبه علیه اسرائیل است. از زمانی که سپاه پاسداران ایران به تأسیس این گروه در اوایل دهه ۱۹۸۰ کمک کرد، نابودی دولت صهیونیست هدف نهایی حزب الله بوده است. با حمایت بی دریغ تهران، حزب الله از زمان درگیری ۳۴ روزه خود با اسرائیل در سال ۲۰۰۶، در حال برنامه ریزی، آموزش و تجهیز خود برای چنین جنگی بوده است.


حزب الله زرادخانه‌ای با حدود ۱۵۰۰۰۰ موشک دارد که تقریباً ده برابر زرادخانه حماس در زمان وقوع بحران کنونی است. کشنده‌ترین تسلیحات موجود در این زرادخانه، صد‌ها مهمات هدایت شونده دقیق (PGM) هستند که توسط ایران تهیه شده است و می‌توانند اهداف استراتژیک در اسرائیل - پایگاه‌های هوایی، بنادر دریایی، نیروگاه‌ها - را با دقت بالا آماج قرار دهند. با شلیک دسته جمعی، حزب الله نیز ممکن است بر پدافند هوایی اسرائیل مانند گنبد آهنین، که در حال حاضر باید با پرتاب‌های مداوم از غزه مقابله نماید، غلبه کند. اسرائیل هرگز با حمله‌ای به این بزرگی علیه خود مواجه نخواهد بود.


ما همچنین می‌دانیم که حزب الله برای تصرف شهر‌های اسرائیلی برنامه ریزی کرده و ساکنان آن احتمالاً به سرنوشت اسرائیلی‌های جنوب که خانه هایشان به دست حماس افتاد، دچار خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۶
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۴۵
مسئولیت و کارکرد حزب الله مشخص است این گروه یک گروه دفاعی است نه تهاجمی و بسته به نوع عملکرد رژیم صهیونیستی واکنش نشان میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
کی می خواد به لبنان حمله کند
چرا وارونه می کنی قضایا رو
دارد 27 روز به زبون خوش آمریکا و اسرائیل می گویند دخالت نکن.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هیتلر هم میخواست قوم یهود را نابود کند اما در نهایت آلمان را نابود کرد و خودش هم خودکشی کرد و جنازه اش سوزانده شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
به دنیا دوستای که تو تابناک لونه کردن میگم وای اگر از پس امروز بود فردایی بعد مرگ حالتونو خریدارم چه عذاب های در انتظار طرفدارای اسرائیل کودک کش هست صدها روایت داریم که با کسی طرفداریش میکنی محشور میشی وبا گناهاش سهیم خواهی بود حساب کنید در قتل چند کودک سهیم هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
آمریکا با زبان خوش می گوید دخالت نکن ولی در عمل چنین چیزی نمی گوید
در عمل با قتل عام در غزه پیام روشن به حزب الله و ایران و سوریه و مقاومت و انصار حزب الله می فرستد که دخالت کن و به اسرائیل حمله کن

آدم باید احمق باشد که اسرائیل و آمریکا را با این همه جنایت به زبان خوش تعبیر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اندک درایتی داشته باشه وارد جنگ نمیشه چون بیروت هم مثل غزه شخم میزنن.ظاهرا این بار متفاوته و موضوع جدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
برادر به خودت زحمت بده چند تا خبر پایین تر تیتر کردن حمله شدید حزب الله به اراضی اشغالی
نه نیروی دفاعی نیست برو خبر و بخون تو همین خبرگزاریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جنگ بین حماس و اسراییل به ایران مربوط نیست.
نه ایران مورد تهدید نظامی قرار گرفته، نه خاکش اشغال شده و نه چیز دیگری.

این جنگ مانند جنگ با عراق نیست. نباید توقع داشت که مردم برای شرکت در جنگ اشتیاقی از خود نشان دهند.

لازم به ذکر است که هم اکنون فقط 10 میلیون سرباز غایب داریم. یعنی برای خدمت سربازی در زمان صلح هم رغبتی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
زندگی نصرالله چقدر سخت است .
همیشه پنهانی زندگی کردن .
بدون مسافرت .بدون تفریح .
خدا صبرش بده.
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هیتلر یه چیزی میدونست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
در گذشته های نه چندان دو ر یادمه که عقده هاتونو چجوری می نوشتید حالا تمیز شده اومده تو گوشی کم کم داری خاموش میشی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بزرگوار ۷:۰۵ کشتار کودکان بیگناه و معصوم توسط رژیم کودک کش صهیونیستی نه تنها به حکومت ها از جمله ایران، به هر بنی بشری که ذره ای از انسانیت در وجودش باقی باشد ربط دارد. اگر کسی این ربط را در خودش احساس نکند لازم است بازنگری عمیقی در خودش داشته باشد. در این دنیا با هر کسی همراهی کنیم در آن دنیا با همان محشور و همنشین خواهیم شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
قوم یهود محکوم به نابودیست
نص صریح قرآن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با عرض سلام خدمت همه خوانندگان فهمیم
توصیه بنده به عنوان کسی که حداقل 50 سال تاریخ خوانده ام و با سن 78 سال به همه دینداران و وطن پرستان با هر تفکر ی اینستکه در این شرایط حساس از
سرنوشت کشورهای مانند عراق، افغانستان، لیبی، اوکراین، شیلی. آرژانتین،ویتنام و.... درس بگیرید و بی خود و بی جهت
این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنید.
منازعه بی پایان اسرائیل با اعراب هیچ برنده ای ندارد و تا همه ی گروهای اسلامی و کشورهایشان و اسرائیل وغرب تن به راه حلی مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی ندهند این نزاع همچنان ادامه خواهد یافت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرگ یک بار، شیون هم یک بار
عده قلیلی که خواهان نابودی اسرائیل هستید
این گوی و این میدان. الان فرصت به لطف شورش حماس فراهم شده. بفرمایید.
ما نمی توانیم دوباره 40 سال دیگه صبر کنیم و هر روز تحریم بشویم که شما شعار بدهید.
می توانید بسم الله.
پس از این به بعد شاخ و شونه برای این و آن نکشید و اجازه دهیدعقلا کار را در دست بگیرند و ما هم مثل آدم مانند یک شهروند مالزی، عمانی، اماراتی، قطری و.... زندگیمون را بکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما مردم ایران صلح طلب و صلح جو هستیم و برای هزاران سال پیروان ادیان آسمانی مختلف به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کرده ایم.
لطفا عده قلیلی جنگ طلب عازم فلسطین شوند و دیگه هم بر نگردند زیرا این عده قلیل فلسطین را بر وطن اصلی مقدم و ترجیح می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما مردم ایران قرص و محکم پشت صلح و دوستی با دنیا ایستاده ایم.
جنگ اعراب و اسرائیل هم هیچ ربطی به ایران ندارد و ضد منافع ملی ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فلسطینیان زمین ها را فروختند و
شاورما زدن به بدن
خب می خواستند نفروشن
یا شاورما
یا زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
کجای قرآن گفته یهود محکوم به نابودی است.
چرا اگر دستور قرآن است در صدر اسلام که تعداد آنها کمتر و نابودی آنها از الان خیلی راحت تر بود این حکم اجرا نشد.
اگرسید باتمام قوا به اسراییل حمله تهاجمی نکند قافیه راسفت باخته است..بعدحماس اسراییل بی برو برگرد میرود سراغ حزب الله ان وقت دیراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پیغمبر با اون شان در جایی که امکان جنگ نبود صلح می‌کرد
شما چه کاره اید نسنجیده و نپخته بر طبل جنگ می‌زنید
سرنوشت غزه و مردمش رو ببینید و عبرت بگیرید
امام حسین جنگید
امام حسن صلح کرد
بر اساس شرایط زمان خودشون
شماها کی هستید به جای همه فکر میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اگر چه حماس و حزب الله با اسرائیل دشمن بوده و هستند اما با یکدیگر نیز اختلافاتی داشتند ودارند
نفس هیچ کس جز خود نصرالله در سینه حبس نشده
اگه قرار بود به حماس حمله کنه که همون روز اول و دوم می کرد .‌دیکه برا چی به شنبه و بعد سخنرانی موکول کنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
از شنبه انشاالله!
ناشناس
| Romania |
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
به وقتش تقیه هم می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سوتی دادی
جالبه رفیاقت که مثبت دادن هم نفهمیدن سوتی دادی

الا آن حزب‌الله هم الغالبون
بدانید که حزب الله پیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
موندم یه عده چطور میتونن طرفدار اسرائیل کودک کش باشن از لج نظام هستش یا واقعا اینقدر خبیث و به دور از انسانیت هستن اگه از نظام باشه باز قابل توجیه ولی اگه غیر این باشه واقعا به حال قلبتون فکری کنید خیلی تاریک و حیوانی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بعید میدونم حزب الله وارد جنگ تمام عیار بشه علتش ترس نیست بلکه عقلانیت واین که هنوز وقتش نرسده تا سال ۲۰۳۰ ایران وحزب الله وارد جنگ آرماگادون نخواهند شد جنگ اصلی جبهه حق و باطل بعد از سال ۲۰۳۰ خواهد بود اسرائیلم نخواهد توانست حماس رو خلع سلاح کنه آسیب جدی وارد خواهد کرد جنگ حدود یک ماه ادامه میکنه سپس ارتش اسرائل عقب نشینی خواهد کرد صلح خواهد شد
آیا حزب الله راه حماس را خواهد رفت ؟ آیا سرنوشت حماس و حزب الله یکی خواهد شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این جنگ به ایران هیچ ربطی نداره. یک ریال پول ایران نباید رواته این جنگ بشه چ برسه ب درگیری در این جنگ
حماس وقتی عملیات میکنه و یک شبه ۱۵۰۰ اسرائیلی رو میکشه یعنی صلح نمیخواد و خواهان جنگه
برن مشکلشون رو باهم حل کنن ب ما ربطی نداره.
جنایت جنگی از هر دو طرف رخ داده ولی اسرائیل چون زور و پولش بیشتر در حجم بیشتر و راحت تر جنایت میکنه ولی حماس موقع حمله باید ب این چیزا فکر میکرد
در هر صورت دعواشون ب ما ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
غزه بعنوان نمونه جلو چشم حزب الله است و همچنین لبنان در جنگ قبلی به این شاخ و شانه کشیدن ها توجه نکنید واز همه مضحک تر انصارالله یمن که موشکهاش به همه جا می خوره جز اسراییل در هر صورت هیچ اتفاق خاصی نمی افتد جز خداحافظی با حماس
خیالتون راحت باشه. کاری نمی کنه چون جراتشو نداره. نهایت دو تا دیگه کلیپ میده بیرون!
پاسخ ها
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
در خبرهای قبلی تابناک نوشته بود که حزب الله چند تا از پایگاه اسرایئل را هدف قرار داده و رسما وارد جنگ شده .
حالا باز دوباره نوشته ایا حزبالله وارد جنگ با اسرائیل می شود؟؟؟
چقدر دروغ می گین شما!!!
همش دروغ و رجز خوانی !!!
اسرائیل با کسی شوخی ندارد!!!!
اتفاق خاصی نمی افتد.
صحبت های روتین و تهدید برای پایان درگیری.
خیلی خنده داره،من همیشه کامنتهای اعتراضی و انتقادی میزارم در ۹۵٪ موارد که چاپ نمیشه،در اون ۵٪هم وقتی چاپ میشه همزمان با ۴,۵ تا پاسخ توهین آمیز از طرف ارزشی ها چاپ میشه،تحریریه تابناک خودشون میخونن پاسخ میدن بعدم چاپ میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دقیقا. یکی هم هست پرچم سوریه داره خیلی دوستش دارن هرچی مینویسه سریع منتشر میکنن
همو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بعد جالب اینجاست نوشته توهین و افترا چاپ نمیشه ولی ساندیس خور ها راحت هر چی میخوان میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آقایون تابناک تو سانسور مردم و پخش طرفدارای خودشون سنگ تمام میذارند ولی بازم دمشون گرم که همینقدرم پخش میکنند
بابا هیچی نمی گه باز به صورت ویدئو کنفرانس شروع به حرف های تکراری می کنه،هر وقت جرات کرد سخنرانی به صورت حضوری کرد بدان کمی جرات پیدا کرده،ولی متاسفانه طرفداران این افراد متوجه نیستن اینها چطور افراد شارژ می کنن می فرستن وسط بعد خودشان زیر زمین پنهان می کنن تا جنگ تمام یشه
به نظر بنده با سخنرانی ایشان هیچ چیزجدیدی شروع نخواهد شد اگر قراربود حمله ی از طرف حزب ا.. صورت بگیرید تا بحال صورت گرفته بود چون حزب ا... تنها خودش نیست اگر انها به اسراییل حمله کنند انها نیز تمام خاک لبنان را هدف قرار خواهند داد واحتمال دارد پای ایران وسوریه نیزبه وسط کشید شود
یدالله فوق ایدیهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خداوند به انسان عقل داده ، کسی برود خود را از بام پرتاب کند پایین و بعد آن را به خداوند نصبت دهد عین کفر است
خیبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چین قدمهای اول را برای مصالحه بین حماس و اسرائیل را آغاز کرده است که احتمالا نتیجه بخش باشد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
من منفی دادم چون دارید از مذهب سواستفاده میکنین. حرف خدا درست هستش اما شماها نمیتونید جای خدا باشید و تصمیم بگیرید و خودتون حق بدونین.
احمد
| United States of America |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یادش به خیر متوقف در زمان؟؟؟؟؟
اگر حزب الله وارد جنگ با اسراییل شود، علاوه بر اسراییل، آمریکا هم با او برخورد خواهد کرد.
ورود حزب الله به جنگ، یعنی ورود ایران به جنگ.
جز لفاظی چیز دیگری از زبان حسن نصرالله نخواهید شنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خرج که از کیسه ایران بود

حاتم طایی شدن آسان است
تمام توان ارتش اسراییل و آمریکا در فشار دادن دکمه شلیک موشک و بمب هایی است که بر سر زن ها و کودکان بی پناه فلسطین می ریزند ؛
تصویر سرباز اسیر آمریکایی که خودش را خیس کرده بود خاطرت مبارکتان که هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
فعلا که با شلوار خیس داره غزه شخم می زنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
توان نطامی حماس و اسرائیل خیلی متفاوت هست شاید گفت یک به صد هستش ولی باور کنید اونی که ترسیده اسرائیل هستش چون حماس چیزی برا ازدست دادن نداره ترس بزرگتر اسرائیل از ۱۰ ۲۰ سال آینده هست زمانی که یمن و عراق بتونن خودشونو مجهز کنن جالبه بدنید بودجه حشد اشعبی عراق امسال از کل بودجه نطامی ایران بیشتر شده جنگ بزرگ در راه هست ولی الان نه حدود ۱۰ تا ۱۵ سال اینده محقق خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اینکه کدام سرباز می ترسه و کی نمی ترسه هیچ اهمیتی ندارد. مهم اینست که در انتهای روز چه کسی به اهداف عملی خود رسیده است. شعار دادن و فریاد زدن و رجز خواندن، نمی تواند از دست دادن زمین و انسان ها را جبران کند. ما مردمان خاورمیانه فکر می کنیم هرکه بلندتر فریاد بزند پیروز شده ولی غربی ها خیلی زیرکترند آنها فریاد نمی زنند ولی در عمل به آنچه می خواهند خواهند رسید.
اگر اسرائیل قرار بود با این حرفا بترس که اسرائیل نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بعد از اشتباه تاریخی حماس ، اسرائیل یعنی کل دنیا . تمام کشورها ، حتی بیشتر کشورهای منطقه عملا کنار اسرائیل ایستاده اند و بقیه هم شعار می دهند .
اول حماس
بعد حوثی یمن
بعد حزب الله لبنان
بعد...!!!!!
پاسخ ها
علی
| Canada |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ایشالا برای همه عاشقان فرصت مهیا بشه برن نبرد حق علیه باطل به حق پنج تن
چرا اینهمه وقت گذشته خبر فراخوانی سفرای بحرین از اسراییل را منتشر نکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
من که این خبر رو توی تابناک دیده ام و خبر قطع روابط اقتصادی رو. احتمالا به این خاطره که عینک شما فقط خبرهایی رو که دوست داری میبینه و نه همه خبرها رو
ورود حزب الله به جنگ آزمونی است جدی و واقعی برای سنجش کیفیت و کارایی موشکهای ایرانی.
خداکنه عقلانیت به سراغ نصرالله بیادوباعث نشه بلایی که سرغزه آوردن سرلبنان هم بیادکه برای اسراییل بمراتب زدن حزب الله آسانتره وحتی ممکنه دامن ایران روبگیره
قیمت دلار و سکه در بازار از دیروز در بازار ساعتی بالا می رود.
اگر جنگ حزب الله شروع شود، قیمتها در بازار ایران منفجر خواهند شد.
چی قضیه رابزرگ کردید،ابداً وارد جنگ نمیشه اگر وارد بشه نابود میشه
می دونی الان وحشت کجاست ؟ برای ۸۵ درصد ایرانی ها که جز طبقه ضعیف و زیر خط فقرند که نمی دونم چه بلایی سرر اقتصاد ویران ما میاد در دل لبنانی ها که کشورشون ورشکست اقتصادی شده و در جنگ ۳۳ روزه تمام زیر ساخت هاشون نابود شده فقط یک جنگ کم داه تا نابود شوند .
کاش دولتمردان ما هم از قشر ضعیف جامعه بودند و نه ....
امید است که حداقل نصرالله اگر جنگی صورت گیرد در لبنان بماند و مانند هنیه و مشعل و نخاله در غزه، لبنان را ترک نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اگر میخواست کاری کنه حزب الله باید تا قبل از این میکرد
مرگ یکبار، شیون هم یکبار
بگذارید تکلیف همه روشن شود.
بلاتکلیفی اصلا خوب نیست.
استرس در ایران بخاطر نابودی اقتصاد ویران
نه جنگ می شود !!!!!
نه مذاکره !!!!!
همه اش فیلم است.
بیچاره مردم لبنان که این وسط گیر افتاده اند.
در این محاسبات ، حضور آمریکا ملاحظه گردیده است؟ چیزی حدود صد ها فروند جنگنده و غیره ... ؟؟ احیانا به بی برنامگی اولیه حماس نباشد ! که هیچ نقشه بعدی نداشت و شد اینکه میبینید .
سرکرده های قایم شده مقاومت، هیچ کاری نمی تونن کنن جز شعار توخالی و پوچ ...
تابناک جان، خودت از تیترهایی که انتخاب میکنی خنده ات نمیگیره؟! الآن با این سخنرانی سید حسن، نصف ارتش اسراییل نابود میشه و بقیشون هم از ترس فرار میکنن؟!
یهودیان به کشورهای خود برگردند شاید در آنجا سرنوشت بهتری در انتظارشان باشد. آدم توی خونه خودش راحت تره
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یهودی‌ها همون جا هستند که طبق مستندات تاریخی‌ و متن صریح قرآن بهشون تعلق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حالا یهودیان اسرائیل به کنار، دولت جمهوری اسلامی ایران، حاکمیت محترم ، تا دیر نشده، درس بگیرید و افاغنه را که به کشور راه دادید، اخراج کنید والا کمتر از ده سال دیگه همین فاجعه برای خودمان روی خواهد داد و کشور دیگری در ایران تشکیل خواهد شد توسط افاغنه میلیونی
از شگفتی ها روزگار اینه که کسی که از ترس دشمن صهیونیست قایم شده، میاد تو ویدیو کنفرانس و همون دشمن ش رو تهدید می کنه، در حالی که می ترسه علنی و شجاعانه زندگی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اسراعیل دوستای تروریست کور خوندن
این قاتلان به کودک و زن رحم نکردن به دشمن درجه اول رحم میکنن
تفاقاً از هوشمندی ایشونه که دشمن را ناکام گذاشته
ایشون باید حفاظت بشه
هنوز دل ما از ترور حاج قاسم خونه
زنده باد سید مقاومت
مرگ بر رژیم کودک کش
مرگ بر رژیم مظلوم کش
مرک بر رژیم جلاد اسراعیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چه ربطی داره این همه مثبتم گرفتی. این همه آدم رو که بعضی اسمشونم نشنیده بودیم تو ایران به قتل رسونده اسراییل. بعد اون بیاد بیرو که یقین این اتفاق میافته.
با این حساب بیاد بیرون که حماقت محضه. چی میگی؟ً! اینایی که مثبت دادند چی میگن؟!
الان یه حرفی خلاف حکومت باشه همه مثبت میدن. بابا خوب چه ربطی داره؟ حرف حق تایید کن دیگه بابا.
آدم حق گویی باشیم و با اخلاقی باشیم
یک سخنرانی سیاسی وبا درخواست آتش بس خواهد داشت
واقعیت آن چیزی نیست که تصور میشه.
اسراییل نوک پیکان اروپا و امریکاست.
متن مضحکی بود !!! یعنی آمریکا می ترسد از یک گروه مسلح ؟!!
کشوری که همزمان با چند کشور می تواند بجنگد و چند مرتبه کل زمین را نابود کند !!!
عمرا جرات بکنه چون حسن می‌دونه خطرناکه
دقیقا ما سر پیازیم یا تهش؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
کل پیازیم فک کنم
فإن حزب الله هم الغالبون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حزب‌ الله نه حزب لا
ناشناس
| Australia |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آره ولی‌ اون حزب الله نه این
بخدا در حد و اندازه اسراییل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آنچه نتایج جنگ ها را تعیین میکند ، شناخت و طرز تفکر افراد شرکت کننده در جنگ میباشند. که در سراسر تاریخ به اثبات رسیده است و نه اینکه یکی از نظر سلاح برتری داشته است.
این را می‌گوید، اگر غزه را تخلیه نکنید ما نیروهای اسرائیل را از غزه بيرون میکنیم
جوجه ها را پایان پاییز شمارش میکنند
حزب الله اگر وارد جنگ شود اسراییل کل لبنان را نابود می کند و‌ هزینه خرابی ها هم به گردن ایران می افتد.
بهترین راه حل توقف فوری جنگ‌دخالت سازمان ملل و تسلیم شدن‌ و خلع سلاح کلیه افراد حماس به سازمان ملل، آزادی کلیه گروگان های دو طرف مناقشه.تامین هزینه بازسازی توسط اسراییل به عنوان غرامت .
پاسخ ها
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
همه رو درست گفتی جز اینکه اسرائیل غرامت بده نیست. این بار هم کشورهای عربی و ایران باید بسازندش.
حسن نصرالله هیچ حرفی واسه گفتن نداره غیر از هارت و پورت توخالی
حزب الله میداند که دوران بزن در رو تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خدا رو شکر مشکلات ایران اقتصاد ویران ناکارآمدی مدیران و مسولین و وعدهای رییس جمهور همه به واسطه این اتفاقات به فراموشی سپرده شده و سر ملت گرم است
ای کاش شیخ حسن زنده صحبت میکرد در حضور مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نشد دیگه اومدی و نسازی
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
داداش خودت داری می گی شیخ حسن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چند نفر فدایی دارد که آب و غذایش را قبل از استفاده امتحان می کنند .
لبنان علاقه ای به شخم خوردن ندارد
الان ایرانه این ؟
تابناک فکاهی!

نفس ها حبس شده است ! سکوت فرا گرفته است !

دمت گرم نیم ساعت خندیدیم
معمولا کسی که قایم میشه وحشت میکنه
حرفای تکراری
نفس راحت بکشند چون هیچ اتفاقی نمی افته.
تعدادی صندلی چیده شده / بک دستگاه ویدئو پروژکتور / صفحه نمایش / میهمانان مدعو / پذیرایی کامل
هیچ اتفاقی نمی افتد حماس سنگی را به داخل چاه انداخته که نمی‌شود به راحتی در آورد. فقط رفتار طرفدارهای نابودی اسرائیل که پنهان شده اند جای تامل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تازه گی ها هم اسرائیل را به خدا حواله می کنند .
عصر یخنرانی تموم شده
الان زمان عمله
یه دلیل سکوت ،ابهام و ترس ایجاد کردن؟
نیروهای اسرائیل وارد شهر غزه شدن پیشروی دشمن به معنای ترس و ابهام است؟
ما که راس هرم مقاومت هستیم داریم صحبت از لزوم آتش بس میکنیم .
حالا وقت برای محو کردن زیاده
ایشالاه باشه بعد
حسن نصرالله بد جوری گیر افتاد
اگر اعلام جنگ کند توسط آمریکا. آسراییل. انگلیس. جنوب لبنان سرنوشت غزه را پیدا می کند.
اگر اعلام بی طرفی کند بی اعتبار می شود.
الان بزرگان جبهه مقاومت همه دارن از برقراری آتش بس فوری صحبت میکنن
ایشون هم یکی از زیر شاخه های مقاومت است
حزب الله برای آتش بس تمام عیار آماده میشود
آقا میگن نتانیاهو رفته زیر زمین خونه شون از ترس داره به خودش می لرزه
منتظر حرف جدیدی نباشید .
اخطار کدخدا صادر شده
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
بنظرم خودتونو سبک نکنید دیگه. غزه دیگه از دست رفته برای فلسطینیا.

تازه میخواد سخنرانی کنه. خسته نباشی واقعا.
ایشالله همینجوری که الان نفس در سینه‌ی مقامات واشنگتن و تلاویو حبس شده، همینجوری بمونه و نفسشون دیگه بالا نیاد!!!
نامبرده هیچ علاقه ای به بازگشت لبنان به عصر حجر ندارد
بیشتر سهامداران بورس ایران وحشت زده اند
البته سخنان ایشان هرچندبمامربوط نمیشودولی اثرش روی ارزش پول بیزبان ما حتی ازتاثیر ان درلبنان وغزه نیز بیشتراست خدابدادمابرسد باگرانیهای پس ازسخنرانی
حزب الله جرات حمله ندارد خیالتون راحت.
باشه قبول ولی اگر فکر کنید اسراییل فکرش رو‌نکرده به سرنوشت حماس دوچار می شوند
ورود حزب الله به جنگ یعنی نابودی لبنان وحزب اللله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فعلا صبر کن اگر حماس را نابود کرد بعد برو سراغ حزب الله
شيخ برو از قطر سخنراني را براي اغاز جنگ بكن. از هينه ياد بگير.
تنها تهدید خواهد کرد و حداکثر موشک پرانی اما هرکز وارد جنگ زمینی با اسراییل نخواهد شد
هیچ کس جرات ورود به این جنگ را ندارد، فقط تهدید میکنند ولی جرات ورد ندارند چون ایندفعه شوخی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
این دفعه آخره با تو مدارا کنم
هیچ اتفاقی نمیفته.....یه سری مواًضع انقلابی میگیره و تمام
این آقا حسن فقط طبل توخالی است. اینها فقط نمایش هستند ولاغیر. وگرنه بسم الله این گوی و این میدان
حزب الله به اسرائیل اعلام جنگ نمیکند البته اسرائیل بسیار علاقه مند است که حزب الله به اسرائیل اعلام جنگ کند و چون حزب الله در این حالت شروع کننده جنگ محسوب مجوزی خواهد بود برای اسرائیل و امریکا که کار لبنان را یکسره کنند و لبنان را با خاک یکسان کنند
سکوت هراس انگیز؟ جوری رفته قایم شده که حتی صدا هم ازش درنیاد نکنه پیداش کنن
حکم جهاد =خود کشی
یا وارد نمی‌شود یا خیلی سطحی وارد می‌شود
الله اکبر
سخنرانی آغاز میشود
ما مردم ایران قرص و محکم پشت صلح و دوستی ایستاده ایم.
و هر گونه جنگی را به هر بهانه ای شدیدا محکوم می کنیم. جنگ اعراب و اسرائیل هم به ما هیچ ربطی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
نظر و حرف اکثریت مطلق مردم ایران
ای وای.دنیا لرزید
استرس گرفتیم
حبس نفس چیه دیگه ؟؟!
۲۰ تا بمب اتمی توی منطقه که بیوفته و دو میلیارد نفر پودر بشن ، نه حبسی میمونه نه نفسی ، همه دود !!
میاد چند تا حرف تکراری می زنه. در به در دنبال آتش بس هستن. با دم شیر بازی نکنه بهتره
بیخودی شلوغش نکنید بابا…
هیچ خبری نیست.خیالتون راحت.
نفسها‌ در سینه حبس شدند.
جمع کنید بابا.
اسراییل حزبالله را هم نابود می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ان شاءالله
ببینیم و تعریف کنیم . جنگ بی خرد و فاقد استراتژی های مختلف . شکست است
تو رو خدا جو ندین ، این توهم ها رو بذارید کنار ، این روش غرب هست که گره ای که با دست باز میشه رووبا دندون باز نکنه ، پس قبل از هزینه مذاکره میکنه دنبال گروه گروه مفت هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این گره با دست بازشدنی نیست
اگر قبلا امیدی بود اما
اسرائیل با این حملات آنرا کور تر کرد
درود بر سید شجاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
انسان شجاع پنهان نمیشه سخنرانی نمیکنه مستقیم وارد عمل میشه.
مطاالبه ی مردم ایران این است که حاج آقا پناهیان و استاد رائفی پور را به صورت سرباز اجباری به جنگ بفرستید. باید به مردم نشان دهید که شعارها و حرفهایتان دروغ نبوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
عجب ادمهایی هستید

خوب پس حاج حسین چی؟

یعنی اونجا تنگه نداره که بحاج حسین نیازباشه؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یعنی پناهیان هنوز نرفته غزه ؟ امکان نداره
شروع کردن جنگ راحته و شاید موفقیتهای مقطعی اولیه داشته باشه ولی تموم کردنش و ویرانی هایش مهمه
فعلا که ما وحشت کردیم یه مشت جنگ طلب تا کشور رو که روی لبه تیغ ایستاده به ورطه نابودی نکشونن ول کن نیستن
۷۲٪ مردم لبنان مخالف درگیر شدن لبنان با اسرائیل هستند برای همین نصرالله حرفی برای گفتن ندارد چون آمریکا علنا به جنگ بر علیه حزب الله وارد می شود.
برای اسرائیل فرقی نمی کند
آمریکا باید با بمب اتم هر کسی که وارد جنگ شدش رو بزنه تا درس عبرتی برای بقیه باشه
حماقت بزرگ اینه که ایران وارد جنگی بشه که هیچ ربطی بهش نداره و اونوقت لاشخورهای اطراف مثل عربستان امارات افغانستان چه طالبانش چه اونهایی که داخل ایران هستند عراق کویت روسیه چین و ... خوشحال به تماشای این حماقت غیر قابل توجیه می شینن و به موقعش وارد عمل میشن و ایران رو سلاخی می کنن
فعلادلار میره بالا
وحشت در ایران شده هه
اگر حزب الله لبنان وارد جنگ بإسرائيل شود ممكن خطر بزرگي براي لبنان پيش بيايد شايد هم در نهايت منجر به تجزيه لبنان شود .
پاسخ ها
کورو‌ش کبير 2023
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تجزیه کمترین بلایی هستش که سر لبنان میاد. غزه رو ببین. آینه عبرته
کلا متوهمید
یک عده قلیلی خواستار محو اسرائیل هستند. لطف کنند تشریف ببرند جبهه و نابودش کنند.
حاج حسین سرمقاله نوبس الوعده وفا . کی میری با اسرائیل بجنگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بنده همیشه دعاگوی رزمندگان بوده و هستم.
اگر همه بجنگند
پس چه کسی دعا کند!!
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نگو هنیه بگو خالد مشعل.اصل کاری اونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
به سفر قطر کرده
آمریکا و اسرائیل مثل سگ از ورود حزب الله به جنگ می ترسند .
دیگه بعد ۲۸ روز دیره
سخنرانی سید حسن ؛
محکومیت اسراییل
درخواست توقف نسل کشی در غزه.
تهدید یه اینکه در صورت ادامه جبهه مقاومت وارد عمل خواهد شد.
و به رخ کشیدن قدرت حزب الله لبنان.
غزه ظهور را جهانی کرد بزودی در قدس نماز خواهیم خواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چه وقت کاخ سفید را حسینیه می کنید؟ابد به زودی
آمریکا و اسرائیل وقتی نتوانند به جایی حمله کنند از واژه هایی مثل زبان خوش استفاده می کنند وگرنه تا دلتان بخواهد با جنایت و تجاوز همنشین و عجین هستند و تمام کارهایشان را در صورت عدم انجام به این دو کلمه ختم می شود
مگر اسم این محور مقاومت نیست ، پس هیچ کاری نمیکنه چون اونوقت میشه محور تهاجم .
واقعیت این است که ایران یک انتقام در آستین دارد و حزب الله هم باید انتقام سال های قبل را بگیرد و الان مناسب ترین زمان است که انتقام آنها عملی شود و هفته دیگر را باید برای اسرائیل هفته ویرانی یاد کرد

و احتمالا طوفان الاقصای ورژن دوی آن در راه است
من فقط می دانم که اگر اسرائیل حمله زمینی را شروع کند از شمال و شرق به او حمله خواهد شد و آنهایی که باید وارد جنگ با اسرائیل شوند خواهند شد ایندفعه مثل دفعات قبل نیست اگر قبل از حمله زمینی آتش بست را قبول کرد که کرد اما بعد از حمله همه چیز به ضررش تمام خواهد شد
پاسخ ها
علی
| Canada |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یکهفته است زمینی وارد شده عزیزم!! ساعت آب گرم
قبل از اینکه حزب الله بخواهد دست بکاری بزند در زمینه پافند هوایی و مقابله با جنگنده های اسرائیلی اطمینان حاصل کند
اصلا جمهوری اسلامی ایران هم باید با اسرائیل وارد جنگ بشود ۴۴سال شعار محو اسرائیل وهزینه های هنگفت کافی است الان وقتشه .بسم الله .
همه‌تون صبر کنید چندساعت دیگه تخم اسرائیل از روی زمین پاک میشه.
سید راست میگه....
اصلا مردم و ارتش لبنان اجازه نمی دهند حسن نصرالله لبنان را درگیر جنگ ویرانگر کند .
اندک اندک جمع مستان می رسند دلنوازان ناز نازان در رهند
اندک اندک می پرستان می رسند. غزه مقاومت کن گردانی سلحشور با پرچمداری دلاور انکار کننده هولوکاست جناب دکتر محمود احمدی نژاد
و فریاد رس مظلومین حاج آقا پناهیان در راه هستند.
کسی که باید ماشه را برای خلاصی اسرائیل بفشارد منتظر روشن شدن افکار مردم جهان بود که این اتفاق افتاد و الان موقع چکاندن ماشه است که قطعا روز جمعه این اتفاق خواهد افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خواهیم دید
ایجاد فرصت تغییر جبهه از جنوب به شمال، بهترین فرصتی است که برای خروج از باتلاق غزه می توان به اسرائیل داد.

علیرغم حجم تلفات و تخریب در غزه، نباید جنگ را از آن منطقه به جای دیگری منتقل کرد. جنگ غزه صرفاً یک جنگ نظامی نیست بلکه بسیاری از مبانی نظری غرب را دارد به چالش می کشد.
هیچ نفسی در هیچ سینه ایی حبس نشده. اون ناو هوپیما بر بیخ گوش لبنان برای خاله بازی نیومده . یه سخنرانی احساسی‌ که جای دیگه نوشته شده رو برای مصرف داخلی‌ روخونی میکنه بعدش همه چیو حواله حضرت عباس میکنه جواب اسرائیل رو بده . خلاص
چرا تابناک محفل پخش نظرات اسرائیل و طرفداراش شده؟ آیا خود اسرائیل به مخالفاش اجازه این کاره میده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مخالف جنگ هستیم
واقعا اخبار ایران خنده دار شده !
این دیگه از آن تیترها بود.حبس شدن نفسها.انگار امپراطور رم میخواد صحبت کنه.
نابودی نژادپرست های اسرائیلی قطعا یک هدف مقدس است اما باید ببینی قدرت این کار را داری؟
خطرناکه حسن ؟؟!!!
ايشون که یک ماهه چیزی نگفته، یک ماه دیگه هم صبر کنه ببینه چی میشه بعد
چیزی برای گفتن نداره ، از اون بزرگتراش فهمیدن جنگ یعنی از دست رفتن همه چی
غزه نابود شد
۹ هزار نفر کشته شدند
تازه ایشون می خواد از داخل ایران سخنرانی کنه
تموم شدن اسرائیل رو داریم می بینیم حالا هرکی هرچی میخواد بگه بگه وقتی خدا اراده گنه آمریکا و ... هیچ غلطی نمیتونه بکنه دوستان مطمئن باشید که اسرائیل تاریخ انقضا ش گذشته وقتی یه چیزی در معرض نابودی باشه،سعی میکنه جلوش هرچی باشه رو نابود کنه مثل غزه این وعده خداست
یه سوال داشتم از بر و بچ تابناک. تیزر فیلم تبلیغاتی هم کار می کنید یا فقط تیزر فیلمهای جنگی و حماسی میسازید؟ نفس ها در سینه حبس... چه خواهد شد... وای اگر از پس امروز بود فردایی...
من حقیقتش یه شامپو تولید کردم دنبال تیم تبلیغاتی می گردم. اگر می تونید بیایم بشینیم پای قرارداد
حسن نصرالله چرا همش قائم میشه ؟ مگه شهادت راه مردان خدا نیست ؟ مگه امام حسین با خانواده ش نرفت کربلا ؟ ایشون حتی جرات نداره بیاد بیرون سخنرانی کنه.
حزب الله هنر ساختن و آباد کردن که ندارد.با توجه به قدرت تخریب حزب الله توجه جهان به این جهت است که آیا آتش جنگ به لبنان و سایر کشورهای منطقه خواهد رسید یا نه.
روش اسراییل تخریب حد اکثر است کما اینکه روز اول ۲۴۰۰ نقطه را در غزه زد این باعث می شود طرف مقابل برای سالها در گیری باز سازیها شود کاری که فعلا با غزه کرده قبلا هم با لبنان .
من قول قول می دهم که سید حسن اگر صحبتی بکند و بعقب نیفتد چیزی جز لفاظی و تهدیدهای تکراری نخواهد بود ورود حزب الله به جنگ یعنی وردو ایران به جنگ است که اوضاع احوال ایران نشان می دهد چنین جرات و اراده ای نیست
در همه جنگ ها ... ‌، سران مقاومت ابتدا سکوت پیشه می کنن و قایم میشن، جنگ که تموم شد و آتش بس که شد میان تو ویدیو و جشن پیروزی می گیرن ، هنوز اینقدر می ترسن که نمیان علنی سخنرانی و زندگی کنن و صرفا ویدیو کنفرانس و صرفا هم جشن پیروزی بعد التماس آتش بس هاشدن
نصر اله یک بار در پایان جنگ ۲۰۰۶ گفت اگر میدانستم پاسخ اسراییل اینگونه ویرانگرخواهد بود هر گز جنگ نمی کردم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اوکی پس حواست جمع باشه
عین این مقالات رو زمانی که پوتین قصد حمله به اوکراین رو نداشت و فقط میخواست غرب رو بترسونه چاپ کردند . هندونه گذاشتند زیر بغل پوتین و تحریکش کردند حمله کنه . الانم دارند حزب الله و ایران رو تحریک می‌کنند.
هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتادمعمولا درداخل کشور عده ای فضای هیجانی ایجادمی کننددرحالی که واقعیت های عینی قابل مشاهده چیز دیگری را می گوید. اسراییلی هابه کمترازنابودی حماس فکر نمی کنندوکشورهای عربی هم فلسطین ومسایل ان در اولویت شان نیست به جز صدور بیانیه های شدیداللحن ومحکومیت های بی حاصل اتفاق دیگری نخواهدافتاد. صداوسیما مدعی است بیش از۷میلیون نفراماده نبردهستندولی ۱۰۰هزارنفر درپایتخت به خیابان نمی ایند؟ چرا ؟
بی صبرانه منتظر اعلام جنگ حزب الله لبنان علیه اسراییل هستیم تا این رژیم غاصب را لوله‌کند و پرچم اسلام را در اسراییل به هاهتزاز در آورد. مبادا تقیه!!کند. اگر اینکار را نکند اینهمه هزینه ای که صرف تجهیزش شده حیف میشود
جنگ حماس با اسرائیل در واقع بخشی از جنگ روسیه با غرب است که به صورت نیابتی انجام میشود اما آیا اگر روسیه این بار حزل الله را وارد جنگ کند غرب چکار خواهد کرد آیا اسرائیل را بیشتر تسلیح و حمایت خواهد نمود یا مستقیم وارد جنگ خواهد شد یا اینکه کشور دیگری را در حمایت از اسرائیل وارد جنگ خواهد کرد در هر صورت جنگ جهانی سوم در واقع شروع شده است
برخی دوستان میگن: نابودی قوم یهود و به یهودیان اشاره دارن.
ولی ما میگیم نابودی اسرائیل و صهیونیسم جهانی که در خود ایران هم همراهانی دارن.
پس نگید یهود بگید اسرائیل که البته از قوم یهود هم هستن.
داداش خیلی ما را ترسوندی حالا شیخ حسن می خواد چی بگه
نصرالله و حامیانش با این فرض که افکار عمومی جهان علیه اسراییل شده پس کارشون راحت می خوان جلو برن
سید حسن هم آیا آرزوی شهادت دارد؟؟؟
پس چرا قایم می شود؟؟
زمان حمله حماس به اسراییل هم نفسها حبس شده بود لذا الان هم زیاد خوشبین نباشید چرا که چه بخواهیم و چه نخواهیم پشت اسراییل قدرتهای بزرگ هستند لذا بهتر هست زیاد فکر کنید.
تنها کسی که در عمل مخالف کشتار زن و بچه هاست نصرالله است چشم دشمنانش کور و دهن یاوه گویان هم گلاب .به نظر اساتید در برابر کسی که فقط زبون زور رو می‌فهمه چه باید کرد؟
نصراللهدحال روز حماس را دیده به نظرم ریسک بزرگیه جنگ با اسراییل..چون اگه نتونه پیروز بشه به ناگه باید پاکسازی بشه و این یعنی پایان عمر جنوب لبنان...خیلی تصمیم سختیه
دوستان جوگیر الکی شلوغش نکنند هرگونه واکنش همه جانبه از طرف حزب الله و جمهوری اسلامی بدون شک باعث انفجار خاورمیانه و برافروختن آتش جنگ جهانی خانمان سوزی میشه که اول از همه دامن لبنان و ایران رو میگیره و قحطی و کشتار گسترده و نابودی زیرساختها و بدبختی بیشتر مردم ما را در پی خواهد داشت!!!!
به فاجعه لنگرود رسیدگی کنید باید عزای عمومی اعلام بشه.
اگر حزب الله حمله کند دچار بلای حماس خواهد شد ودچار این اشتباه نخواهد شد بازنده اصلی جنگ، مردم عادی فلسطین و اسرائیل است
درود بر حماس و غزه و حزب الله. ننگ و ذلت ابدی بر اسرائیل و آمریکا. وعده خداوند محقق خواهد شد.
مرگ یک بار شیون هم یک بار، امیدوارم شیخ هم همان راه حماس را برود.
باید کمک به لبنان و غزه به رفراندوم گذاشته شود
فکر نمی کنم اکثریت راضی باشند
حسن نصرالله هر صحبتی بکند پای ایران نوشته می شود پس باید عاقل باشد .و برای ملت ایران هزینه تراشی نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مطمئن باشید بعد از غزه فشار ها علیه ایران از هرجهت بیشتر خواهد شد بیچاره مردم
شنبه سخنگوی ایران خواهد گفت سید حسن نصرالله با درایت و هوشمندی فراوان سایه شوم جنگ را از سر لبنان و منطقه دور کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عالی بوووود
الان حبس کردند اما بعد سخنرانی از یه جایی اون پایین مایین ها میزند بیرون .
اگر به اسراییل حمله کند سرنوشت لبنان هم مثل غزه میشه و شاید هم بدتر تمام زیر ساخت هاش نابود میشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نگران نباش ایران از روز اول بهترشو براشون میسازه مگه تو جنگ سی وسه روزه نساخت.....
خطرناکه حسسسسسسسن ........
روسیه میخواد به هر قیمتی شده حزب الله و پیامد آن ایران را در جنگ حماس و اسرائیل درگیر کند تا فشار جنگ اکراین از دوش روسیه برداشته بشه
هوا در سینه ها حبس شد و باز دم شد
به دلار دویست هزار تومانی و نابودی کامل اقتصادی سلام میکنیم ! انشاالله که شیخ حسن نصرالله جنگی که هزینه اش را ما باید بدهیم را شروع نخواهد کرد
ما مردم هرموضوع را شوخي ميگيريم به خودمان اجازه مي دهيم همسايه رابه تحريك همسايه واداريم وبيهوده خود را در هر موضوع دخالت بدهيم فلسطين وحماس بما چه ربطي دارد بيخودي ثروت ايران رادرلبنان وحماس و و و و هزينه گرديم حالا انهايي كه چشم دارند غزه را به بينند شرم كنند محرك غزه وفلسطين شدند واگر انسانيت دارند حالا نفس هايشان را حبس كنند ونظاره گر حاصل أعمال خود در ساير نقاط باشند .
صلح به نفع همه خاورمیانه و بشریت است
آخ آخ ترسدند دیگه تریک های رسانه ای جواب نمیده
استراتژی سید حسن نصر الله اینه صداش رو ببره بالا یه کم نصیحت کنه و یه کم هم تهدید و تمام
آلبانی نشین‌ها خوب اینجا فعال شدن
گرخیدین!!!?
بی بی سی گفت حمله ای تو کار نیست
ولی به نظرم امروز اولتیماتوم می ده که اگه حماس موجودیتش به خطر بیوفته حمله می کنیم
اگر می خواست وارد جنگ شود حتماً همان روز اول هماهنگ با حماس وارد جنگ می شد. الآن دیگر امکانش نیست. یادمان نرفته است که ارتش اسرائیل نخستین واحدهای زرهی خود را به مرز لبنان ارسال کرد و پس از آن به مرز غزه وارد کرد.
اگه شهادت خوبه چرا خودشون شهید نمیشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست