بازدید 15786
۶

ترمینال جنوب از تهران می‌رود؟

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران از ایجاد پردیس مسافرتی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 02 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پوریا علیمردانی درخصوص ساماندهی پایانه‌های مسافربری پایتخت گفت: از گذشته طرحی برای ساماندهی و تجمیع پایانه‌های داخل شهر تهران دنبال می‌شد که این پایانه‌ها در یک پردیس مسافری تجمیع شوند.
 

 وی ادامه داد:‌این پردیس در بخش جنوب غربی تهران پیش بینی شده و قصد داشتیم بخشی از سرویس‌های پایانه غرب و جنوب را به آن منتقل کنیم. این زمین در نزدیکی مجموعه شهر آفتاب است درحال رای زنی‌های لازم برای ایجاد پردیس مسافرتی جنوب غرب به صورت مشارکتی هستیم. در صورت راه اندازی این پردیس مسافرتی بخش زیادی ازخدمات و سرویس دهی‌های پایانه غرب و جنوب کاسته و خدمات دهی در این دو پایانه محدود می‌شود.

علیمردانی اضافه کرد: سطح سرویس دهی درپایانه بیهقی برای یک پایانه درون شهری مطلوب است و باید پایانه‌های مسافربری غرب و جنوب هم با توجه به این که در داخل محدوده‌های مرکزی شهر هستند به این سطح برسد و تراکم ترافیکی آن‌ها کاسته شود که در صورت ایجاد این پردیس مسافری در سنوات آتی بخشی از خدمات منتقل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بلاخره چی شد
کیف سامسونتی ها از میدون ازادی خذف میشنیا نه
بوی گند میده اون منطقه
اونوقت اتوبوسها کجا میرن ؟
کاملا دارین اشتباه فکر میکنید اینکه ترمینال غرب ترمینال جنوب همه رو دارین میبرین به شهر افتاب یه اشتباه کاملا محاسباتی هستش چون این منطقه با توجه به وجود بهشت زهرا و تازگی ها هم که قرار شده استادیم ورزشی اونجا تاسیس کنن اوضاع ببینید چه چوری میشه
ترمینال جنوب از تهران می‌رود؟
نه عزيزم

تهران از ترمينال جنوب مي رود !
شعار مفت که فاکتور نداره که اینا قصد دارند تو شهر آفتاب بهشت زهرا را گسترش بدن قصد دارند در شهر آفتاب ورزشگاه بسازند الان ترمینال هم در شهر آفتاب اضافه شد
بیکار میشن. تز می دن
شهر را اینقدر بزرگ نکنید .
حد و حدودی داره. بابا
کار کارشناسی خیلی پیشرفته اولش باید انجام سه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم