بازدید 3705
۴

استان تهران غربی تشکیل می شود؟

وزیر کشور ابراز داشت: درخصوص تشکیل استان تهران غربی درخواست وجود دارد و در مسیر بررسی قرار دارد هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 01 November 2023

 

هنوز تصمیم قطعی برای تشکیل استان تهران غربی گرفته نشده است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، درخصوص تشکیل استان تهران غربی گفت: این درخواست وجود دارد و در مسیر بررسی قرار دارد هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی تجمعات نیز گفت: دولت لایحه خود را به مجلس ارسال کرده است.

وزیر کشور در خصوص آخرین روند انتخابات و صلاحیت‌ها اظهار داشت: انتخابات کار اصلی ما در این سال جاری است و در این مرحله که اسامی کسانی که داوطلب شدند به دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است و آنها پاسخ‌ها را برای هیأت‌های اجرایی ارسال خواهند کرد و هیأت‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند، آنها را بررسی و نظرات خود را عنوان کنند. بعد وارد مرحله بعدی خواهد شد که اگر در آن مرحله کسی شکایت داشت به هیأت نظارت شکایت می‌کند و در آنجا پیگیری می‌شود.

وحیدی افزود: در حال حاضر در مرحله اخذ نظرات دستگاه‌ها هستند که آنها ده روز برای ارسال نظرات خود به هیأت‌های اجرایی، فرصت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بهترین راه تفکیک شهرتهران بزرگ (که در4 شهرستان گسترده شده است) از سایر شهرستانهای استان وسپردن مدیریت شهرتهران به شهرداری با اختیارات توامان استاندارمیباشد(مدیریت واحدشهری) البته خیلی از ادارات کل تهران بزرگ از اداره کل شهرستانهای استان تهران جداست ولی بهتراست این حالت رسمی تریافته وشهرتهران اصولا جزو استانی نباشد. دربسیاری از کشورهاهم پایتخت جزو تقسیمات کشوری نیست ومدیریت مستقل خودرا دارد.
با کرج مشکل دارین؟
میگویند جدا شدن کرج از تهران یک اشتباه راهبردی بود حالا یک اشتباه را با یک اشتباه بزرگتر می پوشانند
بد نیست ، بخشی از استان البرز رو که آزاد راه تهران شمال در اون هست رو به استان تهران الحاق کنید تا در زمینه مدیریت آین آزاد راه مهم یکدسته گی و وحدت سیاست باشه. همچنین استان های بزرگ رو با نظر موافق مردم شهرهایی تاثیر گذار در اون استان ها به چند بخش تقسیم کنید تا در دادن اعتبار به شهرها عدالت بیشتری ایجاد بشه و کار مردم زودتر انجام بگیره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست