بازدید 3998
۶

خودکشی مرد ۶۰ ساله پس از قتل همسر و مادرش

نزاع خانوادگی در شهر بابل یک مرد و ۲ زن را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 31 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یک مرد ۶۰ ساله بابلی شامگاه دوشنبه به دلیل نزاع خانوادگی همسر و مادر خود را به قتل رساند و بعد از آن دست به خودکشی زد و جان باخت.

یک منبع آگاه با تایید این خبر، بیان داشت: این مرد ۶۰ ساله بعد از قتل همسر و مادر خود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود خاتمه داد.

وی ادامه داد: همسر و مادر این مرد ۶۰ ساله به علت ضرب و جرح دچار مرگ مغزی و در دم جان باختند.

وی افزود: با توجه این که، این سه فرد در دم جان باختند و هنگام رسیدن اورژانس بدنشان به طور کامل سرد شده بود، جنازه آنان به آرامگاه گل محله بابل منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
مرد بیچار معلوم نیست چی کشیده از دست زن مادر زن اش چه بلاهایی بر سرش آورده بودند
امان از دعوای زن و مادر مردهارا دیوانه کردن
یه چیز که خیلی از مردها را آزار می دهد این است که آنها تئقع دارند زنان مثل آنها فکر کنند. حال آنکه مسایلی که برای مردها پشیزی ارزش ندارد برای خانم ها خیلی مهم است. اگر مردها در زندگی مشترک این موضوع را درک نکنند. تمام زندگی مشترکشان را در جهنم خواهند گذراند. و البته بعضی هم که کاسه صبرشان لبریز می شود. می شود داستان بالا.
یک مطلب مهمتر اینکه آقایان فکر می کنن زنانشان کلفت پدر و مادرشون هستن و وظایف خود را در مقابل پدر و مادرشون از زناشون انتظار دارن همین خود مشکل بزرگی می باشد که خیلی از آقایان در مورد همسرانشان رعایت نمی کنن چون عروس هیچ وظیفه شرعی نسبت به پدر شوهر و مادر شوهر ندارد
ای لعنت به ادواج
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
چراشماها عادت كرديد صورت مسئله رو پاك كنيد . لعنت به بي تقوايي لعنت به بي صبري لعنت به تنبلي و كم حوصلگي و پرتوقع بودن و حسودي و كينه و
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست