بازدید 3044

توقیف محموله ۵۰۰ کیلویی شیشه در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 30 October 2023


به گزارش تابناک، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفته  و در یکی از محلات ارومیه خودروهای مورد نظر توسط عوامل انتظامی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در پوشش (دستگاه های سنگین صنعتی) مقدار ۵۰۰  کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا ۶ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست