بازدید 15390

با عسل و دارچین راحت بخوابید!!

کد خبر: ۱۲۰۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 30 October 2023

با عسل و دارچین راحت بخوابید!!

طبق تحقیقات انجام شده عسل ارگانیک می توانید برای بدن شما معجزه کند!! این عسل اگر همراه با دارچین میل شود برای عملکرد بدن در هنگام خواب بسیار مفید است که در ادامه به طور کامل این خواص را آورده ایم.

خواص عسل و دارچین قبل از خواب

با توجه به عملکرد مغز در طول شب، انرژی زیادی مصرف می شود، پس خوردن کمی قند طبیعی باعث می شود عملکرد مغز شما بسیار خوب باشد که  در کنار این موضوع تاثیرات مثبتی روی کبد نیز می گذارد!

پایین آوردن فشار خون

اگر جزو افرادی هستید که دچار فشار خون بالا هستید عسل ارگانیک را به شما پیشنهاد می کنیم . چرا که عسل دارای آنتی اکسیدان می باشد که باعث کاهش فشار خون می شود.

پایین آوردن چربی بدن

یکی از چربی های موجود در خون تری گلیسیرید می باشد که بالا رفتن این چربی باعث ایجاد بیماری نظیر دیابت و مشکلات متعدد برای قلب می شود، اما خوردن عسل میزان این چربی را در بدن کاهش می دهد و شما را در برابر این بیماری ها محافظت می کند.

خواب راحت 

آیا می دانستید تریپتوفان یک ماده مغذی برای خواب راحت می باشد! این ماده مغذی در عسل موجود است و به راحتی با خوردن عسل می توانید آن را دریافت کنید. همچنین از ترشح آدرنالین جلوگیری می کند و خواب راحتی را در طول شب بدون بیدار شدن را تجربه خواهید کرد.

با عسل و دارچین راحت بخوابید!!

افزایش متابولیسم بدن

اگر به شما بگوییم با خوردن عسل و دارچین قبل از خواب می توانید چربی سوزی کنید مطمئنن از امشب مصرف آن را آغاز خواهید کرد.
خوردن عسل باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و گردش خون را در بدن افزایش می دهد و در نتیجه باعث کاهش دمای بدن شما می شود و به بدن شما کمک می کند بدون ورزش های سنگین وزن خود را کاهش دهید.عسل به مراتب سالم‌تر از قند است و به تدریج توسط بدن شما جذب می‌شود. به افرادی که قند خون دارند، توصیه می‌شود تا از این ماده غذایی به‌جای قند استفاده کنند.

برای خرید عسل طبیعی ، ارگانیک و با کیفیت همراه با برگه آزمایش مستقیم از زنبوردار کلیک کنید. عسلو از سال 1402 فعالیت خود را در زمینه فروش عسل طبیعی محلی آغاز کرده است و این فروشگاه دارای انواع عسل با کیفیت می باشد.

اگر شب ها سرفه می کنید عسل و دارچین فراموش نشود!

عسل طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی است. پس با مصرف یک قاشق غذاخوری عسل قبل از خواب و یا مخلوط با آب ولرم همراه با دارچین شما می توانید هر شب از سرفه و تحریک در گلو جلوگیری کنید. علاوه بر این، عسل یک آنتی بیوتیک خوب است که می تواند به مبارزه با هر گونه باکتری که در گلوی شما وارد می شود، کمک کند.

با عسل و دارچین راحت بخوابید!!

خرید عسل ارگانیک

اما باید به یک نکته ی بسیار مهم در این مورد اشاره کنیم که عسلی که مصرف می شود باید کاملا طبیعی و ارگانیک باشد چرا که نه تنها برای بدن مفید نخواهد بلکه معایب بسیار زیادی نیز خواهد داشت . عسلی است که هیچگونه فعالیتی مانند استرلیزه کردن، پاستوریزه کردن، حرارت دادن، و اقداماتی از این قبیل بر روی آن انجام نگیرد به طوری که تمام آنزیم‌های مفید موجود در عسل زنده باشند، برای بدن ضرر دارد. جالب است بدانید که عسل از قابلیت عدم فساد پذیری برخوردار است و عسلی که خالص و ارگانیک باشد حتی در طی چند صدسال فاسد نمی‌گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار