بازدید 1942

تعطیلی دفتر حماس در دوحه تکذیب شد

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر یکشنبه شب تعطیلی دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در دوحه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶ 30 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)؛ الانصاری گفت که کشورش به علت اهمیت دفتر حماس، قصد بستن آن را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت مذاکرات برای آزادسازی اسیران در غزه و تلاش‌های انجام شده در جهت جلوگیری از تشدید تنش‌ها تأکید کرد و افزود: دفتر حماس در دوحه به عنوان یک کانال ارتباطی نقش بسیار مهمی در مقابله با تنش‌هایی که در ماه سپتامبر رخ داده بود، بازی کرد.

الانصاری ادامه داد: مذاکرات قطر با حماس منجر به کاهش تنش‌ها در ۲ هفته اخیر پس از آغاز موج درگیری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر تأکید کرد که این کانال باید برای کمک به حل و فصل مناقشه کنونی فلسطین و رژیم اشغالگر قدس باز نگه داشته شود.

الانصاری گفت: تا زمانی که دفتر حماس در برقراری صلح میان این گروه و اسرائیل مهم باشد،نمی‌توان اجازه داد این کانال ارتباطی از میان برود.

سخنگوی وزارت امورخارجه قطر در پایان نسبت به ادامه عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هشدار داد و گفت که این کار تلاش‌ قطر برای آزادی اسیران اسرائیلی در غزه را بسیار پیچیده کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی