بازدید 1562
۱

کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و توقیف ۵۵ هزار لیتر سوخت و جریمه ۲۴ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶ 29 October 2023

به گزارش «تابناک»، محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به رسیدگی پرونده قاچاق ۲۸ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی قم، گفت: شعبه سوم بدوی قم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم در بازبینی و بررسی تراکنش کارت‌های سوخت ۲ دستگاه اتوبوس به سوءاستفاده از این مقدار سوخت یارانه‌ای تخصیص یافته برای استفاده در امور حمل مسافر پی بردند و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اسفنانی همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد و افزود: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی بهشهر به پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت کوره به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و جوابیه استعلام، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اسفنانی افزود: بازرسان شرکت نفت پس از کشف این تخلف، پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سری به متل قو بزنید و ببینید چقدر کارگر تبعه افغانستانی وجود دارد چرا مسیولین استان هیچ کاری نمی کنند.؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل