بازدید 2913
۷

لوکاشنکو: روسیه و اوکراین در جنگ به بن‌بست رسیده‌اند

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت: روسیه و اوکراین در جنگ با یکدیگر به بن‌بست رسیده‌اند و برای پایان دادن به این درگیری باید بر سر میز مذاکره بنشینند.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰ 29 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، لوکاشنکو اظهار کرد: هر دو طرف درگیر در این جنگ با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و در حال حاضر وضعیت در میدان نبرد به بن‌بست رسیده است.

رئیس جمهور بلاروس با بیان اینکه نیروهای روسیه و اوکراین اکنون مواضع خود را به شدت تحکیم کرده و استحکامات سنگینی برای خود ایجاد کرده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ یک از طرفین نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و موقعیت خود را در جنگ به طور اساسی تقویت کرده یا ارتقا دهد.

لوکاشنکو در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، نیروهای نظامی روسیه و اوکراین در یک حالت متعادل و برابر قرار دارند، خاطرنشان کرد: ادامه این جنگ هیچ حاصلی جز کشته شدن نظامیان و غیرنظامیان بیشتر به دنبال نخواهد داشت.

رئیس جمهور بلاروس یادآور شد: همانطور که پیش از این نیز گفته‌ام، باز هم تکرار می‌کنم که هیچ پیش‌شرطی (برای ترک مخاصمه) لازم نیست؛ نکته اصلی این است که دستور ایست و پایان داده شود.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
لوکاشنکو جمله را درست نگفته اوکراین به میل خودنمیجنگدد که به بن بست هم رسیده باشدبلکه از سرزمین وکشور خود درمقابل یک رژیم الیگارش متجاوز دفاع میکند وتبعا تا زمانی که متجاوزان خاک این کشوررا ترک نکنند ودست ازجنگ برندارند برای اوکراین چاره ای جز دفاع نیست. اصولا اینجا بحث اوکراین وروسیه نیست هرکشوردیگری به کشوردیگری تجاوز کند مردم کشورمورد تجاوز ازمیهن خود درمقابل متجاوزان تا زمان رفع تجاوز ایستادگی میکنند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
باريكلا پس در مورد اسرائيل و فلسطين هم همينطور باش و اين استانداردهاي دوگانه را كنار بزاريد و نگيد اول فلسطين شروع كرد.مگه خاله بازيه .ا.نجا هم اشغالگران رو محكوم كنيد . دنياخيلي زودتر از اون كه فكر كنيد براي همه تموم ميشه بايد جواب تك تك كلمات و لايك ها و تائيد ها رو بديم
طفلک نگران آغاز جنگ جهانی است!
آقا یک صلوات ختم کنید و تمام . این دنیا ارزشش را ندارد مخلوقات خداوند را چنین پرپر کنید .
در واقع این پوتین ست که بشدت مثل خر تو گل گیر کرده

حالا بهتر میشه درک کرد که چرا حماس یک جنگ در منظقه شروع کرده و روسیه چرا از جنگ حماس پشتیبانی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
نصب اوکراین مهاجرت کردن چی برای خودت میگی
کسی ک بن بست رسیده ارباب پوتین شماست اوکراین تا تمام خاک ش از جمله کریمه رو از اشغالگر پس نگیره بی خیال نمیشه فهمش براتون سخته ولی اینجوریه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار