بازدید 3142

دستگیری زوج سارق در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارقان حرفه‌ای در گرگان که از طریق سایت دیوار طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 28 October 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ "علی تجری" بعدازظهر شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان گرگان ، تحقیقات برای شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید اینکه نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه بوده و اجازه جولان به سارقان را نخواهد داد، گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان گرگان و تحقیقات تخصصی  پلیس آگاهی زوج سارق حرفه‌ای با هماهنگی مراجع قضائی در گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان دامه داد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی ماموران، سارقان چاره‌ای به جز این نداشتند که به سرقت خود اعتراف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در ادامه با اشاره به شگرد متهمان در انجام سرقت بیان کرد: متهمان در سایت فروش دیوار طعمه‌های خود را شناسایی و پس از تماس و تعیین محل بازدید با استفاده از غفلت شاکی، اموال را سرقت کرده و از محل متواری می‌شدند.

این مقام مسئول با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت و کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور به عموم شهروندان و به ویژه کاربران فضای مجازی توصیه کرد در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت و هوشیاری کافی را داشته باشند تا در دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم