بازدید 2875

۱۰۰ سرقت در کارنامه ۴ قاپ زن پایتخت

کد خبر: ۱۱۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 10 October 2023

4 سارق که با قاپ‌زنی بیش از 100 فقره سرقت در تهران مرتکب شده‌اند در عملیات پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی به روش قاپ‌زنی در سطح شهر تهران و دریافت شکایت شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست با تجمیع پرونده‌های دریافتی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند یک باند 4 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت به روش قاپ‌زنی به سرقت از شهروندان در سطح شهر می‌پردازند.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد بیشتر از 100 فقره پرونده در این زمینه وجود دارد و تعدادی تصاویر مربوط به سارقان نیز به دست آمد که کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی کنند.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی وسیع موفق شدند هویت و مخفیگاه 3 نفر از همدستان متهم نخست را شناسایی و در چند عملیات منسجم و با بهره‌گیری از اصل غافلگیری هر 4 سارق را دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران انتقال دهند. در مخفیگاه متهمان 17 دستگاه تلفن همراه کشف و توقیف شد.

متهمان در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد و شواهد موجود به ارتکاب جرم خود اعتراف و در ادامه به ارتکاب بیش از 100 فقره سرقت در سطح شهر تهران اقرار کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان اینکه تاکنون 36 نفر از مالباختگان، سارقان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی