اخباری مهمی که قبل از معاملات فردا باید بخوانید

بورس فردا در هفتمین روز آبان ماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 28 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- رئیس سازمان بورس:صندوق توسعه ملی بر اساس تعهد خود تا پایان سال شش‌هزار میلیارد تومان دیگر به بورس اوراق بهادار پرداخت خواهد کرد.
۲- نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۳ آبان ماه با کاهش جزئی به ۲۳.۷۱ درصد رسید.
۳- ورود شلرد به بازار فرابورس/ پتروشیمی کود شیمیایی اوره لردگان از موافقت هیئت محترم پذیرش فرابورس برای ورود شلرد به بازار دوم فرابورس خبر داد.
۴- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت اقتصادی و خودکفائی آزادگان / درصد افزایش سرمایه: ۳۳ درصد
۵- حجم مبنای نماد معاملاتی (دحاوی ۱) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد. 
۶- حجم مبنای نماد‌های معاملاتی (سخواف ۱)، (پشاهن ۱) و (تپولا ۱) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ به ۱ تغییر می‌یابد.
۷- افزایش سرمایه ۴۵ درصدی خکار از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۸- گشایش نماد معاملاتی شرکت بانک سامان (سهامی عام) در نماد سامان در بازار اول فرابورس ایران / تاریخ گشایش نماد: یکشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست