بازدید 2731
۱

پشتیبانی گوشی‌های S24 از ارتباط ماهواره‌ای تأیید شد

رئیس بخش تراشه سامسونگ تأیید کرد گوشی‌های گلکسی از سال آینده از خدمات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند که شامل برقرداری تماس اضطراری هم می شود. بر همین اساس می‌بایست گوشی‌های گلکسی S24 همانند آیفون اپل، از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 27 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از شهر سخت افزار، پارک یونگ-این که در نمایشگاه SEDEX سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد آماده سازی های فنی برای اضافه کردن قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های گلسی سامسونگ آغاز شده است. این موضوع احتمالاً به پشتیبانی مودم اگزینوس 5300 از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه اشاره دارد که پیش از این از سوی منابع مختلفی مطرح شده بود.

با این حال روشن نیست اگر گوشی گلکسی S24 الترا سامسونگ طبق شایعات به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام مجهز باشد، چطور قرار است این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کند. گفته می‌شود سامسونگ در مدل معمولی و پلاس S24  از چیپست اگزینوس 2400 با مودم داخلی اگزینوس 5300 استفاده می‌کند.

پارک یونگ-این همچنین از نقشه‌های سامسونگ برای افزایش عملکرد گرافیکی گوشی‌های هوشمند با بهبود تریسینگ اشعه نیز گفت. این یک ویژگی است که با تولید بازتاب‌های نوری، واقعیت به بازی‌ها اضافه می‌کند و ابتدا در گوشی گلکسی اس 22 با اگزینوس 2200 معرفی شد.

رئیس بخش طراحی تراشه سامسونگ همچنین اشاره کرد این کمپانی در تلاش برای افزایش قدرت گرافیکی گوشی‌های هوشمند از طریق بهبود کارایی Ray Tracing است. سامسونگ از سری گلکسی S22 با چیپست Exynos 2200، پشتیبانی از Ray Tracing در بازتاب نور را به چیپست های اختصاصی خود آورده است.

همچنین آقای پارک یونگ-این به موضوع هوش مصنوعی مولد هم پرداخت که اخیراً حسابی کوالکام با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بر روی آن مانور می‌دهد. این فناوری به ساخت دستیارهای هوشمند بسیار قوی‌تر و دقیق‌تر کمک می‌کند، از همین رو ممکن است اگزینوس 2400 هم چنین توانایی‌هایی داشته باشد.

گوشی های گلکسی S24 سامسونگ اوایل سال میلادی آینده رونمایی می شوند. اکنون باید منتظر ماند و دید واردات گلکسی S24 هم به بهانه داشتن قابلیت ارتباط ماهواره ای ممنوع می شود یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یعنی این هم ممنوع الورود به کشور میشود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم