بازدید 1687

جزئیات وام ازدواج دانشجویان علوم‌پزشکی تهران

رئیس اداره رفاه و تعاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از آغاز دوره دوم ثبت‌نام وام ازدواج دانشجویان این مرکز آموزشی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 27 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، زیبا فولادی درباره جزئیات وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران گفت: وام ازدواج به دانشجویان دوره روزانه غیر شهریه ﭘرداز که در حال تحصیل، عقد رسمی کرده اند، برای یک نوبت و حداکثر تا یک سال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقدنامه دائم محضری ۲۵۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی افزود: طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، این وام به دانشجویانی که تاریخ عقد آنها از تاریخ اول مهر ماه سال جاری به بعد باشد تعلق می‌گیرد.

فولادی در خصوص اعطای وام به زوج‌ها گفت: تنها در صورتی که زوجین دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد. دانشجویان می توانند، تا روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه درخواست خود را ثبت‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، وی ادامه داد: مدارک لازم برای درخواست وام ازدواج شامل ثبت نام در پرتال، فرم درخواست دارای مهر و امضا آموزش، تعهد محضری، حکم ضامن، حساب جاری سراسری تجارت، صفحه اول و دوم شناسنامه زوجین به همراه کارت ملی و کپی عقدنامه است که دانشجویان می توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده محل تحصیل، مدارک را ارائه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست