بازدید 2394
۲

تاکید کرملین بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین

سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه اوضاع در غرب آسیا همچنان متشنج است، گفت که یک جنگ واقعی توسط رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در جریان است.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 24 October 2023

به گزارش تابناک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (سه‌شنبه) بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی بیت‌المقدس تاکید کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین، با بیان اینکه اوضاع در غرب آسیا همچنان متشنج است، گفت: «یک جنگ وقعی در جریان است. ایجاد یک کشور مستقل برای فلسطینیان باید مبنای حل مناقشه فلسطین و اسرائیل باشد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با درخواست از حماس برای آزاد کردن تمام اسرای صهیونیست، اظهار داشت: «مهمتر از همه، ما نگران شهروندان خود هستیم، اما نمی‌توانیم تعداد دقیق آنها را تعیین کنیم».

پیش از این نیز «الکساندر گروشکو» معاون وزیر خارجه روسیه گفته بود که حل بحران فلسطین بدون اجرای راهکار دو دولتی بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت ممکن نیست. 

سخنگوی کرملین درباره بسته جدید تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه نیز توضیح داد: «روسیه ده‌ها سال است که تحت تحریم‌ها زندگی می‌کند و ما از آن نمی‌ترسیم».

پسکوف در واکنش به گلایه‌های اوکراین از غرب درمورد کمبود مهمات گفت: «پتانسیل تولید جمعی غرب محدود است و مشکلات در حال ظاهر شدن است».

طبق این گزارش، وی در پاسخ به سوالی درباره شایعات مبنی بر مشکلات جسمانی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز تاکید کرد: «این یک دروغ دیگر است. حال او خوب است».

روز گذشته نیز گروشکو درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه به بهانه جنگ اوکراین گفته بود که مسکو برای این بسته جدید هم آماده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
روسیه فعلا بره بچه ای رو که زاییده (اوکراین) رو بزرگش بکنه بعد ....
آخه کشور و رئیس جمهوری که خودش یک متجاوز به تمام عیاره چه به این حرفها ...در مورد فلسطین و آینده اون افرادی باید تصمیم بگیرن که در اونجا زندگی میکنن و با گوشت و پوست خودشون مفهوم جنگ رو متوجه میشن....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست