بازدید 2408

طرح لبخندی زیبا برای پرسنل سازمان شما با شرایط اقساط

کد خبر: ۱۱۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 21 October 2023

به نام خدا

به همکارانتان طرح لبخند با اقساط بلند مدت هدیه دهید

امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که شاید بحث حقوق و درآمد مناسب مانند گذشته حرف اول را در قبول همکاری و جذب نیرو در یک شرکت نمیزند بلکه مواردی مانند فرهنگ فضای کار، خدمات و پکیج‌های ارائه شده و حال خوب کارمندان کنار یکدیگر نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است، بعنوان مثال ولکام پکیج یا گیفت‌های مناسبتی که شرکت‌ها به کارکنان می‌دهند موضوع ترند فضاهایی مانند لینکدین است.

همچنین یک موضوع مهمی که در وفادار کردن پرسنل به سازمان اهمیت بسیار بالایی دارد سهل کردن استفاده از خدمات عمومی، درمانی و زیبایی برای پرسنل است که شرکت‌ها با ارائه وام‌های خرد از این فرصت برای بالا بردن وفاداری پرسنل استفاده می‌کنند که به نوبه خود مشکلات زیادی را برای شرکت‌ها به همراه دارد.

طرح لبخندی زیبا برای پرسنل سازمان شما با شرایط اقساط

یکی از خدماتی که امروزه بین پرسنل بسیار محبوب شده است و اصطلاحا ترند محافل کارشناسان و کارمندان شده است بحث زیبایی صورت بخصوص زیبایی دندان و طرح لبخند است که با متریال مختلفی انجام می‌شود.

این خدمت چه بصورت کامپوزیت دندان و چه بصورت ایمپلنت، امروزه در بین تمام افراد جامعه محبوب است اما هزینه نسبتا بالای آن و عدم پوشش بیمه دریافت این خدمت را با مشکل مواجه کرده است.

طرح لبخندی زیبا برای پرسنل سازمان شما با شرایط اقساط

ما در مجموعه درمانی و زیبایی دکتر بنائیان اقدام به راه‌اندازی محصولی کرده‌ایم که تمامی شرکت‌ها ضمن عقد قرار داد به مجموعه درمانی ما می‌توانند ضمن معرفی پرسنل خود این امکان را برای آنها فراهم کنند که با ارئه سفته بصورت اقساط از این خدمات استفاده کنند.

برای اطلاع از این طرح و درخواست جلسه برای پرزنت کامل لطفا اینجا کلیک کنید

از مزیت‌های این خدمت می‌توان به:

  1. رایگان بودن آن برای شرکت‌ها
  2. ارائه خدمات زیبایی بدون هیچ تغیر قیمت و یا دریافت سود
  3. در این طرح هیچ‌گونه بار عملیاتی به واحد منابع انسانی و یا مدیریت تحمیل نشده و صرفا باید معرفی نامه ارائه شود.
  4. ارائه این خدمت به هیچ عنوان کارمند یا پرسنل را درگیر نکرده و ظرف 2 الی 3 ساعت طرح لبخند برایشان انجام خواهد شد که پرسنل می‌توانند در پایان ساعت کاری یا حتی بعد از ساعت کاری مراجعه کنند.

این خدمت توسط جناب دکتر بنائیان در راستای توسعه سلامت همگانی دهان و دندان انجام شده و سعی شده است که خدمات و شرایط مالی به گونه‌ای طراحی شود که همه افراد امکان استفاده از ان را داشته باشند.

توجه داشته باشید که این خدمت فقط برای شهر تهران بوده و در سایر شهرها در حال حاضر امکان ارائه خدمت وجود ندارد. همچنین برای آشنایی بیشتر با دکتر بنائیان می‌توانید روی اسم ایشان کلیک کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست