بازدید 3277

حملات موشکی به پایگاه‌های صهیونیستی از خاک لبنان

منابع خبری روز جمعه از تبادل آتش در مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی و پرتاب موشک به از خاک لبنان به سرزمین های اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 20 October 2023


به گزارش تابناک، شبکه المیادین اعلام کرد که پایگاه «رویسات العلم» در سرزمین‌های اشغالی و دیگر پایگاه‌های صهیونیستی در «کفرشوبا» مورد حملات موشکی از داخل خاک لبنان قرار گرفتند.

الجزیره نیز اعلام کرد که دو پایگاه صهیونیستی رویسات العلم و السماقه از داخل خاک لبنان مورد هدف موشکی قرار گرفتند.

این شبکه اعلام کرد که این حملات توسط حزب الله لبنان انجام شده است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

اخیرا و درپی شهادت یک خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله تاکید کرد که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

روابط عمومی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: جنایت جدید رژیم اشغالگر در نزدیکی منطقه «العباد» علیه خبرنگاران که منجر به شهادت یک غیرنظامی شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز در ادامه جنایات اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین با هدف جلوگیری از انتقال حقیقت به جهانیان صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان همچنین اضافه کرد: ما از همه نهادهای رسانه‌ای، اتحادیه ها و انجمن‌های حرفه‌ای و بشردوستانه می‌خواهیم که این جنایات را محکوم کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ یا مجازات نخواهد ماند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش لبنان بامداد امروز اعلام کرد یک عضو یک تیم رسانه‌ای در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید.

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش داده بودند که ۶ خبرنگار که هنوز هویتشان مشخص نیست همراه با ۳ شهروند لبنانی در نزدیکی منطقه "تله العباد" در اطراف شهرک حولا در محاصره نیروهای رژیم صهیونیستی قرار دارند.

بر اساس آمار کمیته حفاظت از خبرنگاران (CPJ) از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۱۵ خبرنگار شهید شده‌اند که نزدیک به نیمی از روزنامه نگارانی که کشته شدند به عنوان عکاس یا فیلمبردار سعی می کردند که فاجعه انسانی در فلسطین را مستند کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی