بازدید 2951
۳
برای اولین بار؛

هزینه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات رصد می‌شود

بنا بر اعلام وزیر کشور با هدف شفاف‌سازی فرآیند انتخابات مجلس، طبق قانون انتخابات همه داوطلبان باید یک شماره حساب را برای فعالیت‌های انتخاباتی اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 19 October 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: احمد وحیدی، وزیر کشور با بیان اینکه ثبت نام قطعی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (۲۷ مهرماه) آغاز شده و تا ساعت ۱۸ عصر روز سوم آبان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان هر روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت الکترونیکی در سامانه وزارت کشور انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۸ هزار و ۷۸۸ نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه ثبت نام کردند، افزود: با هدف شفاف‌سازی فرایند انتخابات مجلس، طبق قانون انتخابات همه داوطلبان باید یک شماره حساب را برای فعالیت‌های انتخاباتی اعلام کنند.

‌وزیر کشور با تاکید بر شفافیت در انتخابات که در قانون جدید پیش بینی شده که همزمان با ثبت نام یک شماره حساب هم درج شود که در فعالیت‌های انتخاباتی مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات مجلس با توجه به استعلاماتی که از مراجع ششگانه که در قانون پیش بینی شده بود، امکان ثبت نام دارند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام هم، با همان شماره تلفنی بوده که در پیش ثبت نام اعلام کرده بودند، ادامه داد: متقاضیان نمایندگی مجلس همچنین باید فرم‌هایی را پر کنند و اطلاعاتی که لازم است را در سایت بارگذاری کنند.

وحیدی با بیان اینکه عدد مشارکت داوطلبان نشان دهنده آمادگی مردم برای حضور در انتخاباتی با نشاط و با مشارکت بالا بوده که این امر از تعداد بالای داوطلبان مشخص است، تاکید کرد: قطعا انتخابات پیش رو پرشور و با مشارکت بالای مردم برگزار خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
انتخابات ؟!
کلا رای بی رای
وای از اینهمه ثبت نام کننده نمایندگی فقط برای خدمت به مردم
مدیونید اگر فکر کنید برای خدمت مردم نیست
خخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی