بازدید 2247

انتقاد روزنامه قطری از کی‌روش: تیم او جای کار دارد!

روزنامه قطری، پس از شکست تیم ملی فوتبال این کشور، مقابل تیم ملی ایران به انتقاد از «کارلوس کی روش» پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 18 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه،  روزنامه الرایة در گزارشی نوشت که شکست سنگین قطر برابر ایران عجیب و سنگین بوده است.

 روزنامه الرایة در شماره امروز خود به انتقاد از عملکرد تیم ملی قطر در دیدار شب گذشته برابر ایران پرداخت. مسابقه‌ای که با چهار گل به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

الرایة در شماره امروز خود از تیتر "یک سقوط عجیب و یک شکست سنگین" برای گزارش خود استفاده کرد و نوشت:

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سقوط عجیب خود در آخرین دیدار مقابل تیم ملی ایران که عصر دیروز در فینال رقابت‌های بین المللی اردن در ورزشگاه بین المللی امان برگزار شد، باخت سنگینی را متحمل شد.

این بازی با پیروزی چهار بر صفر ایران به پایان رسید و منجر به قهرمانی آن‌ها شد. تیم ملی قطر نیز در رتبه دوم قرار گرفت که مسابقات برگزار شده در این تورنمنت نشان داد که عنابی برای مسابقات آینده به کار زیادی نیاز دارد.

عنابی در نیمه اول در سطح قابل قبولی ظاهر شد که شاهد کنترل ایران بر جریان بازی بود. ایران از نظر هجومی خطرناک‌تر بود و قطر با نظم تاکتیکی بازی می‌کرد و سعی می‌کرد خطرات تیم ایران را محدود کند و روی به ضدحملات آورده بود. با وجود برتری هجومی تیم ایران، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازی به همین منوال آغاز شد و برتری ایران و استحکام دفاعی تیم ما ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۰ فروپاشی عجیب و ناگهانی عنابی رخ داد و ایرانی‌ها توانستند با گل حسین کنعانی پیش بیفتند. روی یک کرنر، او با یک ضربه سر بی نقص دروازه را باز کرد که باعث برتری تیمش شد و پس از آن فروپاشی قطر آغاز گردید.

اشتباهات افزایش پیدا کرد و بازیکنان ایرانی سه گل دیگر به ثمر رساندند و تیم عنابی در ۱۰ دقیقه چهار گل دریافت کرد. در دقیقه ۷۳ علی رضا جهانبخش گل دوم را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد نیز سردار آزمون گلزنی کرد. برتری ایران ادامه یافت و حسین کنعانی در دقیقه ۷۹ گل چهارم را به ثمر رساند و تلاش‌های عنابی برای بازگشت بی نتیجه ماند و بازی با چهار گل به سود ایران به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست