بازدید 4187
۶

مرگ دو زن به خاطر عمل لاغری

پرونده دو زن که هنگام عمل زیبایی جانشان را از دست داده بودند برای رسیدگی به دادگاه جرایم پزشکی فرستاده شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 17 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، یکشنبه ۲۳ مهر، گزارش مرگ زن جوانی به بازپرس جنایی اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد زن جوان به خاطر اضافه وزن و انجام عمل ساکشن به کلینیک زیبایی رفته بود، اما در اتاق عمل ناگهان قلبش از تپش ایستاد و مرگ او رقم خورد. با مرگ زن جوان، خانواده او که از کادر درمان شکایت داشتند در تحقیقات عنوان کردند: مینا در فضای مجازی با آگهی کلینیک مواجه شد و پزشک او پس از معاینات اولیه تمام آزمایش‌های لازم را هم گرفت و تأیید کرد که عمل خوبی خواهد داشت. اما این عمل شش ساعت طول کشید و درنهایت هم خبر فوت مینا را به ما دادند.

دومین گزارش صبح دوشنبه ۲۴ مهر به پلیس اعلام شد. زن جوانی پس از انجام عمل ساکشن، از مرکز پزشکی ترخیص و به خانه منتقل شده بود. اما چند روز بعد از عمل، خانواده‌اش با وخامت حال او مواجه شده و زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند. اما تلاش کادر درمان برای او بی‌نتیجه ماند و زن جوان تسلیم مرگ شد.

به دستور بازپرس جنایی اجساد دو زن برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. از آنجایی که هر دو خانواده از کادر درمان شکایت داشتند، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
با گذشت شش روز هیچ اتفاقی بنفع متوفی نمیافته متاسفانه افسوس که یک زن جوان ازدنیا رفت خدا رحمتش کنه ایکاش خانواده ها عاقلتر بشند و این عمل ها در بیمارستان های مجهز انجام بشه روی هم رفته مقصر وزارت بهداشت و درمان و سازمان نظام پزشکی است که به این کلنیک ها مجوز انجام عمل میدهند بخاطر یک مشت پول.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهترین راه برای لاغری رفتن به سومالیه
پزشکان با سهمیه و رانت مدرک گرفته داری مصونیت هستن...
پزشکای خوب همه به خارج از کشور رفته اند و اینها که مانده اند همانهایی هستند که ....
چرا بازرسین علوم پزشکی و دادستان ها مراکز و کلینیک زیبایی اجاره ای که شهرها و روستاها رو فرا گرفته شناسایی و پلمب نمی کنند(اجاره مدرک پزشکان به افراد فاقد صلاحیت که کارهای زیبایی و پزشکی انجام میدهند داره بیداد میکنه) مثال شهر بوشهر
متأسفانه چیزی که الان خیلی رایج شده یا افراط و یا تفریط است ، بسیاری از مردم پرحوری میکنند و برای آب کردن شکم یا متناسب سازی بدن یا به ورزشهای سنگین و تردمیل روی می آورند یا لیپوساکشن و از این جور کارها ، در همین چند سال اخیر 3نفر از آشنایان بنده به این ترتیب از دنیا رفتند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست