بازدید 3915
۳

لغو ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم

ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم در لایحه دولت رد شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 16 October 2023

به گزارش تابناک، جعفر قادری - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - با اشاره به اینکه بدون استخدام رسمی در پست‌های حاکمیتی دچار مشکل خواهیم شد، اعلام کرد: بند مربوط به ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم در لایحه دولت رد شده است.

بنا بر اظهارات وی، در صورتی که فرد در چنین پست‌های مهمی استخدام رسمی باشد، تلاش می‌کند تا حضور موثرتری داشته باشد تا زمانی که قرارداد موقت دارد. بنابراین کمیسیون تلفیق به ممنوعیت استخدام رسمی رای نداد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح پیشنهاد افزایش حقوق براساس تورم در برنامه هفتم توسعه گفت: این مسئله را دولت در لایحه برنامه هفتم نیاورد و تا کنون نیز در صحن مجلس در خصوص آن صحبت نشده است. بحث افزایش حقوق متناسب با تورم در قوانین دائمی(قانون مدیریت خدمات کشوری) آمده و تکلیف شده است.

آن‌طور که تسنیم گزارش داده، بحث‌هایی در خصوص بازنشستگان و ایثارگران و همچنین جوانان مجددا به کمیسیون بازگشته است تا در مورد آن بحث شود و در سایر موارد که چالشی نبودند کار تعیین تکلیف به اتمام رسیده است.

قادری اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه نیز به منظور تعیین تکلیف این موارد  هر روز جلسه دارد. امروز نیز کمیته‌ها جمع‌بندی خود را ارائه خواهند کرد تا حداقل در خصوص موارد ارجاعی بتوانیم سریعا گزارش خود را به صحن ارائه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
استخدام رابطه ای یا استخدام تیمی در ادارات و شرکتها جایگزین شده
پاسخ ها
yavari
| Poland |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
از اشنایان ما چند سال است که پیمانی است ولی بنده خدا را رسمی نمی کنند. حالا این ها چه استخدامی را مد نظر دارند خدا داند و باند بازی
مگر ممنوعیت استخدام شامل حال آقازاده ها هم میشد که در برنامه هفتم لغو شد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست