بازدید 3263
۱

جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت را تسهیل کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک،  بهروز رحیمی، در جلسه بررسی و هم ‌اندیشی آزمون استخدامی، در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت توجه به کرامت داوطلبان، عدالت محوری در گزینش افراد را بسیار حائز اهمیت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمامی مراحل را ضروری عنوان کرد و گفت: جذب سرمایه ‌های انسانی ارزشمند برای ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز کشورمان در صدر اهداف برگزاری این آزمون است.

 رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه فرایند گزینش و کارمندیابی در تمامی نظام‌های اداری در کشورهای مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: پایبندی به اصل شایسته گزینی باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورد توجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تأکید بر اینکه ماحصل عملکرد گزینش باید یک کارمند متدین، متعهد و اخلاق مدار باشد، تصریح کرد: همراهی و هم‌افزایی بیش‌ازپیش گزینش و حوزه منابع انسانی می‌تواند در تسریع جذب و به ‌کارگیری نیروهای جدید تأثیرگذار باشد.

 وی افزود: مهم ‌ترین سنگر در هر سازمان سرمایه‌ های انسانی آن است و امیدواریم با جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت در جای‌ جای کشور را تسهیل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
فعلا باید تکلیف نیروهای شرکتی و تامین نیرو مشخص بشه تا بعد نیروی جدید...

چرا استخدام فقط برای نیروهای سهمیه دار انجام شد؟؟!!

طرف با چند ماه سابقه رسمی شد اونوقت شرکتی بیچاره با 10 سال خدمت هنوز تکلیفش مشخص نیست !!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست