بازدید 10147

حاشیه در دیدار مس رفسنجان و استقلال

نیمه اول بازی مس رفسنجان و استقلال با حاشیه‌هایی همراه شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 07 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ امروز ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

* تماشاگران حدود ۱۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کردند.

* حامد لک که به دلیل بیماری در تمرینات اخیر مس شرکت نکرده است در این بازی در فهرست تیمش جایی ندارد.

* تعداد طرفداران استقلال نسبت به رفسنجانی‌ها در این بازی کمتر بود.

* ساکت الهامی و دستیارانش پیش از آغاز بازی به سمت کادرفنی استقلال رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

تعداد بازدید : 1962

* در زمان خوش و بش الهامی با بازیکنان نیمکت‌نشین‌ استقلال، محمد نوازی به شوخی به سرمربی مس گفت: داداش چند نفر دیگر هم مانده‌اند! 

* روزبه چشمی، سعید مهری، محمد حسین مرادمند هم به سمت ساکت رفتند و برای حضور در بازی از او رخصت گرفتند. نفراتی مثل لوسیانو پریرا، فرشید باقری و میثم تیموری نیز با کسب رخصت از نکونام وارد بازی شدند. این در حالی است که سجاد شهباززاده، بازیکن فصل گذشته استقلال چنین کاری انجام نداد.

 

حاشیه  در دیدار مس رفسنجان و استقلال

* در دقیقه ۱۱ پس از روی زمین افتادن علی عدنان، ۳ بازیکن مس یعنی سجاد شهباززاده، فرشید باقری و محسن آذرباد به سمت ساکت الهامی رفتند و با سرمربی این تیم صحبت کردند.

* باشگاه استقلال از ۳ اسپانسر روی پیراهن خود استفاده کرده و نام ۳ شرکت مختلف در جلو، پشت و روی آستین این تیم دیده می‌شود. البته قرار است این باشگاه به زودی یک اسپانسر را به شورت ورزشی خود اضافه کند.

 

* در دقیقه ۱۳ خرابی تجهیزات حسن اکرمی سبب شد بازی برای دقایقی متوقف شود. در نهایت داور وسط با کمک رضا عادل، داور چهارم این مسابقه به بازی برگشت.

* در دقیقه ۲۰ اعلام نشدن پنالتی روی مهرداد محمدی سبب اعتراض شدید جواد نکونام و بازیکنان استقلال به اکرمی شد.

* حسن اکرمی در دقیقه ۲۵ قصد نشان دادن کارت زرد به مهرداد محمدی را داشت اما بازیکن استقلال با پشت کردن به داور و اعتراض به این امر واکنش نشان داد. پس از این اتفاق داور برای لحظاتی با علی سامره، سرپرست آبی پوشان در کنار زمین صحبت کرد.

* باشگاه استقلال با انتشار فیلم دقیقه ۲۰ و ۲۵ بازی در کانال رسمی خود اعتقاد داشت داور ضمن اعلام خطای روی محمدی، باید فرشید باقری را هم از زمین اخراج می‌کرد‌.

 

 

  • در دقیقه 44 که در شرایطی که جواد نکونام اعتقاد داشت داور باید خطای هُل دادن مدافع مس روی محمدی را اعلام کند اما اکرمی خطای مهاجم استقلال را گرفت.
  • تعداد بازدید : 1960
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست