بازدید 3352
۳

برخورد مرگبار دو پژو در بزرگراه آزادگان

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان بعلت برخورد شاخ به شاخ با سواری پژو پارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 07 October 2023

به گزارش تابناک، صدا و سیما نوشت: سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه علت این سانحه حرکت خلاف جهت پژو ۲۰۶ بوده است گفت: در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دیشب در محور آزادگان به شمال قبل از خرازی یکدستگاه پژو ۲۰۶ بعلت حرکت خلاف جهت، با پژو پارس برخورد نمود که راننده پژو ۲۰۶ در دم فوت کرد و چهار نفر مصدوم نیز با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در بیان علت وقوع این حادثه افزود: راننده سواری ۲۰۶ در محدوده پلیس راه و ورودی جاده چالوس با محدودیت تردد مواجه می‌شود به صورتی که یک لاین در مسیر جنوب به شمال باز و مابقی خطوط مسدود بوده و راننده پژو ۲۰۶ وقتی با این محدودیت و بار ترافیکی سنگین مواجه می‌شود، دور می‌زند و در لاین سوم اقدام به حرکت خطرناک خلاف جهت می‌نماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در لحظه‌ای که پژو ۲۰۶ در حال حرکت به صورت خلاف جهت بوده است یکدستگاه سواری پژو پارس با چهار سرنشین در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بوده که با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده و راننده پژو ۲۰۶ در دم فوت می‌کند و سرنشینان پژو پارس نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

سرهنگ جوانبخت افزود: داشتن صبر و حوصله از اصول رانندگی است و رانندگان اگر با مسدود بودن راه و محدودیت در تردد مواجه شدند باید صبر و حوصله به خرج دهند و همانند مابقی رانندگان منتظر برطرف شدن آن شده و یا با استفاده از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر قرار باشد با هر اتفاق و یا محدودیت تردد، راننده یک چنین واکنشی داشته باشد، روزانه ما شاهد هزاران تصادف خواهیم بود و جان رانندگان بخطر خواهد افتاد.

سرهنگ جوانبخت افزود: رانندگان باید در حین رانندگی به این موضوع توجه داشته باشیم که هر لحظه امکان دارد یک حادثه و اتفاق غیر منتظره‌ای روی دهد و باید آمادگی ذهنی و توانایی رویارویی با آن را داشته باشیم که یکی از این اتفاقات می‌تواند حضور در یک گره ترافیکی، عبور از کنار یک تصادف و یا هر مورد دیگری باشد و باید رانندگان تصمیم درست را طبق مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی بگیرند و هیچگاه به صورت یکباره و عجله‌ای تصمیم گیری نکنند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
دست کم کنار اون عکس پژو 405 بنویسید عکس آرشیوی هست که اینهمه مغایرت با متن خبر نداشته باشه:
1. تصادف شاخ به شاخه ولی عقب پژو آسیب دیده!!!
2. پژو پارس توی خبره ولی عکس 405 رو گذاشتید!!!

تحریریه رو هواست اونجا؟؟؟؟؟
ایرادی نداره.حق به حق دار رسید.نوش جونش راننده 206 تا شاید عبرتی باه برای بقیه
آخه کجای این برخورد شاخ به شاخ بوده؟
تابی جان این عکس را از کجا پیدا کردی ؟ از تو لپ لپ؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم