بازدید 5652

پایان کار کلاهبردار ۶۰۰۰ میلیاردی در شهر ری

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری ۶۰۰۰ میلیارد ریالی اموال ۱۷۴ شاکی در عملیات شبانه روزی ماموران عملیات این پلیس در شهر ری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 05 October 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ"سعید راستی" رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در پی شکایات و تجمعات ۱۷۴ نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) و تجمعات سریالی بیش از دو سال اعضاء به جهت کلاهبرداری ۶۰۰۰ میلیارد ریال از آنان توسط کلاهبردار حرفه‌ای و متواری صورت گرفته بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت خبر، موضوع در دستور کار ویژه ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از مدتی از این روال شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با طرح شکایت‌هایی از آن، موضوع تحت بررسی این پلیس قرار گرفت و با بررسی‌های سریع و دقیق ماموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و طی عملیاتی در حال نقل مکان از منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: فرد مذکور با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی، در نهایت چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان یادآور شد: در این رابطه توصیه همیشگی پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در این لباس مقدس این است که به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و تحقیقات لازم به اینگونه وعده‌های فریبنده که مردم را به طمع می‌اندازند اقدام نکنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی خیلی زود و به موقع پلیس را در جریان بگذارند تا همچون این پرونده شمار مالباختگان و حجم اندوخته‌های از دست رفته آنان بالا نرود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی