بازدید 2179

سیل در مشکین‎شهر یک قربانی گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی حاکم در استان باعث جاری شدن سیل در ۵ شهر مشکین‌شهر و فوت یک نفر شد، گفت: مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل‌خیز و مسیر رودخانه‌ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 05 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی خدمتی ۱۲مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از جاری شدن سیل در ۵ شهر شهرستان مشکین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم اینکه روز گذشته احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در شهرستان‌های مشکین‌شهر، بیله‌سوار و اصلاندوز اطلاع‌رسانی و وضعیت نارنجی اعلام شده بود، در اثر وقوع سیل متأسفانه یک نفر در مشکین‌شهر فوت شد و همچنین ۱۵۰ رأس گوسفند تلف شدند.

وی با اشاره به شرت گرفتن وضعیت بارندگی در شهرستان بیله‌سوار، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و تغییرات جوی، مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل‌خیز و مسیر رودخانه‌ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: طی بازدیدهایی که از مناطق سیل‌زده استان اردبیل انجام شده، خسارت‌های مالی سنگین نبوده و آمار و ارقام مربوط به خسارت‌های وارده در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست