بازدید 2754
۴

رانندگلان متخلف گوشی به دست جریمه شدند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از جریمه ۸ هزار دستگاه خودرو به دلیل استفاده راننده از تلفن همراه در حین رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 05 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری طرح تشدید برخورد با تخلفاتی چون نبستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی آغاز شده است.

وی افزود: اعمال قانون در خصوص تخلف نبستن کمربند ایمنی ۴۰۰۰ مورد بود که بیشتر مربوط به سرنشینان جلوی خودرو بوده است.

وی گفت: تقریباً بستن کمربند ایمنی در جامعه نهادینه شده است ولی باز هم نیاز است که بیشتر به آن توجه شود چراکه دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ نیز همین موضوع و نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بحث استفاده از تلفن همراه در این ۴ روز بیش از ۸۰۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در شهر تهران اعمال قانون شدند یعنی روزانه بیش از ۲ هزار راننده به این دلیل جریمه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جریمه روزانه 2 هزار راننده بدلیل استفاده از موبایل در میان میلیونها تخلف هرروز یعنی صفر(تازه در زمان اجرای یک طرح). وواقعیت آنست که برخلاف برخی گفته های عوام راهور دربرخورد با تخلفات رانندگی بسیارضعیف عمل میکند. درشهرهای دیگر نسبت به تهران هم بسیارضعیفتراست ومردم از دست رانندگان با تخلفات متعدد کلافه شده اند. ایکاش همانطورکه به اشتباه رایج شده واقعا درصدی به ماموران راهورتعلق میگرفت تا با متخلفان جدیتر برخوردکنند.
چرا ورودممنوع رفتن رو رسیدگی نمیکنید؟
خب پس خدارو شکر تا حدودی مشکل کمبود بودجه حل شد
باتشکر از پلیس، بخش عمده ای از ترافیک بزرگراه ها، به خاطر استفاده نابجا از تلفن همراه و چک کردن فضای مجازی در حین رانندگی است. امیدوارم این طرح تداوم یابد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست