بازدید 6717

برخورد عجیب مسئولان سمیرم با خواهران منصوریان

هیئت ووشو شهرستان سمیرم در راستای استقبال از این قهرمان اقدام به تهیه بنر خوشامدگویی در سطح این شهر می‌کند، اما در اتفاقی عجیب شهرداری و فرمانداری این شهرستان برای هزینه این بنر دچار اختلاف می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 03 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ خواهران منصوریان پس از افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با استقبال عجیبی از سوی مسئولان شهرستان سمیرم مواجه شدند.

 الهه و شهربانو منصوریان ملی‌پوشان ساندای ووشوی کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، در روزهای گذشته وارد ایران شدند و برای استراحت به شهرستان سمیرم استان اصفهان، زادگاه خود بازگشتند.

هیئت ووشو شهرستان سمیرم در راستای استقبال از این قهرمان اقدام به تهیه بنر خوشامدگویی در سطح این شهر می‌کند، اما در اتفاقی عجیب شهرداری و فرمانداری این شهرستان برای هزینه این بنر دچار اختلاف می‌شوند و در تماس با هیئت ووشو این شهرستان پیگیر هزینه اجاره این بنر می‌شوند. این موضوعی است که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی آن را روایت و در نهایت با گرفتن کارگر اقدام به جمع‌آوری این بنرها کرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی صورت گرفته که مسئولان استان‌های مختلف در روزهای اخیر نه تنها با تهیه بنرهای خوش‌آمدگویی افتخارآفرینی قهرمان شهر خود را تبریک می‌گویند، بلکه مراسمی نیز برای استقبال از این قهرمانان برگزار می‌کنند.

الهه منصوریان با کسب سه مدال نقره و یک برنز بازی‌های آسیایی و سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان و شهربانو منصوریان با یک مدال نقره و یک مدال برنز بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلای جهان از پرافتخارترین ورزشکاران شهرستان سمیرم استان اصفهان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست