بازدید 3115

ژاپن یک زندان تاریخی را به هتلی لوکس تبدیل می‌کند

مقامات ژاپنی قصد دارند یک زندان را در غرب این کشور به هتلی لوکس تبدیل کنند.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 02 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، کیودو نوشت: یک اپراتور تفریحی ژاپنی گفته است که یک زندان تاریخی سابق در شهر نارا در غرب ژاپن را به هتلی مجلل تبدیل خواهد کرد که قرار است در بهار 2026 افتتاح شود.

در حالی که مهمانان این فرصت را خواهند داشت تا از تاریخ غنی این مرکز که به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد، قدردانی کنند، شرکت بهره‌بردار اطمینان می‌دهد که آنها مجبور نخواهند بود شرایط محدودی را که زندانیان تجربه کرده‌اند تحمل کنند، زیرا سلول‌های متعددی برای ساخت 48 اتاق مهمان ترکیب شده و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اتاق‌ها برخی از ویژگی‌های دوره را حفظ می‌کنند، از جمله نگه داشتن پنجره‌ها در بالای دیوارها برای جلوگیری از فرار از زندان.

هتل جدید یا زندان «هوشینویا نارا» پیش از این قرار بود درهای خود را در تابستان 2024 باز کند، اما به دلیل عواملی مانند نیاز به بررسی مقاومت در برابر زلزله، این برنامه به تعویق افتاد.

زندان نارا، که در سال 1908 تکمیل شد، به عنوان شاهدی نادر از تلاش های دولت میجی برای به نمایش گذاشتن مدرنیزه شدن امکانات حبس در ژاپن در آن دوران به شمار می‌رود. این زندان در اوج خود 935 زندانی داشت که بسیار بالاتر از ظرفیت 650 زندانی است. این ساختمان پس از پایان جنگ جهانی دوم به عنوان زندان نوجوانان مورد استفاده قرار گرفت و در سال 2017 با افزایش سن بنا بسته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار