بازدید 8520

ذوالنوری «بی حجاب»ها را درجه بندی کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت براساس لایحه حجاب برخورد با بی حجاب اولی ها و کسانی که خیلی شهره نیستند متفاوت است.
کد خبر: ۱۱۹۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 30 September 2023

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام ذوالنوری درباره این‌که آیا لایحه عفاف و حجاب، قابلیت اجرایی شدن دارد و این‌که خود لایحه منجر به ازدیاد پرونده در محاکم قضایی نمی‌شود، گفت: قطعا قابلیت اجرایی دارد. این لایحه بیشتر موارد را به صورت تخلف دیده است. آن کسانی که حرفه‌ای در تخلف نیستند و در حقیقت بی‌حجاب اولی هستند، خیلی شهره نیستند و غرض و  مرض ندارند، این‌ها تذکر و جرائم کوچک برای تنبیه‌شان است که حالا به کار قضایی نکشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما برای کسانی که چهره هستند، سلبریتی هستند، ستاره سینما هستند و کسانی هستند که فالوور و دنبال‌کنندگانی دارند که کاملا این‌ها را رصد می‌کنند، به دلیل این‌که خطای این‌ها روی دیگران هم تاثیر می‌گذارد در این لایحه نسبت به آن‌ها متفاوت نگاه شده است.

وی افزود: کسانی که از روی جهل، از روی ناآشنایی، بی‌توجهی مثلا گاهی حواسش نیست روسری‌شان عقب رفته است، اتفاقات این‌چنینی به شکلی در این لایحه پیش‌بینی شده که با این‌ها به گونه‌ای  برخورد شود که راه برگشت، اصلاح و آسیب ندیدن برای‌شان وجود داشته باشد.‌ اما در مورد کسانی که عناد دارند، لجاجت دارند، مغرض هستند، بی‌حیا هستند و دیگران را می‌خواهند در این راه بکشانند، طبیعتا با آن‌ها باید سخت‌تر برخورد شود.

ذوالنوری درباره این‌که مطرح می‌شود لایحه عفاف و حجاب یک لایحه قضایی است تا لایحه‌ای که بحث فرهنگی را در مسئله حجاب پیگیری کند، بیان کرد: در بحث فرهنگی کمبود حکم نداریم، در حال حاضر در بحث برخورد ما ضعف قانون داشتیم که چگونه برخورد شود.

وی تاکید کرد: در بحث فرهنگی ۲۶ دستگاه در خصوص مسائل فرهنگی و عفاف و حجاب وظیفه دارند که نه تنها کسی مانع انجام وظیفه‌شان نیست بلکه دستگاه‌های نظارتی از جمله خود مجلس هم باید از آنها مطالبه‌گری کند تا وظیفه شان را انجام دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد بدحجابی‌ها و بی‌حجاب‌هایی که ما در کشور داریم این‌ها عناد و غرض و مرض ندارند؛ این‌ها یا ناشی از ضعف آموزه‌های دینی ما است، یا بی‌عرضگی و کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی ماست که نتوانسته‌اند درست این موضوع را تبیین کنند، یا تاثیر تلاش گسترده دشمن است که با همه وجود آمده است و در این زمینه کار می‌کند. ممکن است ۱۰ درصد بی‌حجاب داشته باشیم که با عناد، لجاجت و غرض ورزی در این مسیر حرکت کنند لذا دستگاه‌های فرهنگی باید به جد ورود کنند که ان‌شاالله این‌ها اصلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته بعضی از مسائل به دلیل تاثیر فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم است. مشکل اقتصاد و معیشت مردم به شکلی است که طرف می‌خواهد ناراحتی خود را به این شکل نشان دهد. لذا اگر مجلس و دولت در حل مشکلات اقتصادی مردم تاثیرگذار باشند و نقش خودشان را ایفا کنند این دلخوری‌ها در قالب بروز و ظهور این‌گونه مسائل خودنمایی نمی‌کند‌ و ان‌شاالله باز می‌گردند و اصلاح می‌‌کنند و آن آشتی که باید اتقاق می‌افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۲۵
بی حجاب اولی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشور در تمام عرصه ها و از شمال و جنوب و شرق و غرب در معرض تهدید و خطر است و امثال این بابا تنها هنرشون مسئله خحاب است.
بردار ديندار، لطفا با توجه به اشراف خود بر تاريخ اسلام، احاديث و سنت پيغمبر اکرم فقط يک سند معتبر نسان دهيد که شخص رسول الله در زمان حضور ر مدينه و يا مکه با مسلمانان و يا غير مسلمانان در خصوص حجاب تذکر ، جيمه و يا برخورد کرده باشند.
بزاریدش بغل قانون ماهواره بشه دوتا نگاش کنید
داشتم اخبار رو می خوندم دیدم چند تیتر بالاتر نوشته برنامه بن سلمان برای خانه دار کردن عرب ها، بعد این خبر رو دیدم گریم گرفت ای دریغااا خود کرده را تدبیر نیست.
این بنده خدا همون هست که برجام آتیش می زد الان دنبال توافق هست و گرفتن پول کره جنوبی رو فتح الفتوح می دونست. الان حرفاش چقد شبیح به برجام آتیش زدنه
آدمی که توو دو سال ۱۸۰ درجه رنگ عوض میکنه و از آتش زدن و نعره زدن توو مجلس علیه برجام میشه حامی همون برجام، حرفهاش هیچ ارزشی نداره
متاسف برای ایران ومردم الان هزاریک جوربدبختی گریبان گیرمردم ومملکت هست این ازوضعیت اقتصادیمون این ازوضعیت روابط خارجیمون که انچنان درانزوا قرارگرفتیم که بحرین وآزربایجان وطالبان بهمون زورمیگن پولمون شده جز بی ارزشترین پول دنیا مردم جزافسرده ترین مردم دنیابیکاری اعتیاد فرارمغزها خانه دارشدن ویاخریدیه پراید بدرنخور گوشت ومرغ وبرنج شده آرزوبرامردم تواین وضعیت تمام هم وغم و کار فکرذکر مسئولین و سه قوه کشورشده حجاب
بي حجاب اولي ها
بي حجاب دومي ها
بي حجاب سومي ها
بي حجاب جهارمي ها
.......
.....
......
بي حجاب صد و شصت و هفتمي ها
.....
......

بي حجاب ....
گوهر عشقی اولیه یا سلبریتی؟؟
اینکه جریمه بی حجابی اشخاص مشهور با بقیه فرق میکند یکی از غیرحقوقی ترین حرفهایی است که انسان میشنود!!مثل اینکه بگوییم جریمه عبور ممنوع برای رانندگان مختلف فرق میکند.خخخ ضمنا بی حجاب اولی ها هم یکی از خنده دارترین مفاهیم حرفهای این آقای نماینده نمیدانم کدام شهر ایران بزرگ است...
قشنگ بود مرسی
کشورداری این ها شبیه یه خانواده شده که جرات اذیت کردن فرزندان خود را دارند ولی بیرون توانایی هیچ قدرت ندارند ..الان عرب ها راحت سه جزیره میخوان ویا اسرائیل راحت مزاحمت های مرزی مث حذف زنگزور ارمنستان یا در سوریه راحت پایگاه ایران میزنه توانایی مقاله به مثل ندارند ولی در داخل هر روز به بهانه حجاب فشار میارن نمیدانم مسول تعقل گرا ومنافع گرا ایران ودلسوز وجود دارد چه بحران داخلی ایجاد و عدم مشروعیت ونفرت پراکنی برعلیه خود ایجاد میکنید واقعا دارید چکار میکنید می دانید؟
امروز نظام به حمایت مردمی بیشتری نیازدارد قانون حجاب مانع آن است.
کم حجاب اول تا سوم 1تا سه میلیون
شل حجاب اول تا سوم 4 تا 10 میلیون
بی حجاب اول تا بی حجاب سوم 10 تا 30
سر بی حجاب اول تا سوم 30تا 50
..
..
..
حجاب از قوانینه کشور ماست پس بهش احترام بذارید وهنجار شکنی نکنید زن ایرانی اصیل با حجاب هم زیباتر وهم باوقارتر در بی حجابی وبرهنگی جز خشم خدا چیزی وجود نداره اسیر دام شیطان نشید دشمن دوستی خاله خرسه رو میکنه با مردم که میگه روسری هاتون رو بردارین میخواد بنیان خانواده ها از هم بپاشه وزن ایرانی بی ارزش بشه خودتون حجاب رو سرتون کنید که فردای قیامت باید پاسخگوی اعمالمون باشیم
گفته شد کارگران در سختی زندگی می کنند ولی حقوق آنها زیاد نمی شود. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا چی باید گفت؟
اینم دهک بندی کنید???
دوست عزیز تا تو در بند چهار تار زولف و گیسوی دخترانی افغان ها ایران را شسته و برده اند.
هم ناراحتم هم خوشحال. نارحت چون عمرمون به فنا رفت با هزار تا دغدغه که هیچ کجای دنیا نیست. خوشحال برای اینده که مردم دیگه فهمیدن انتخاب درست چیه.
متاسفم برای ای شما و امثال شماها
اگر می‌خواهید مملکت را به
آشوب بکشانید از این قانون‌ها درست کنید به خدا خانواده ما از زمان پهلوی هم با حجاب بوده اند ولی چیزی که اسمش اجبار باشد مردم را در این زمان که تورم زندگی مردم را مختل کرده بیشتر از این فشار روحی درست نکنید در تمام دنیا هم مسلمان هست هم بی دین ولی با هم کاری ندارند در کشور های اسلامی دیگر هم آیا از این قانون‌ها درست می‌کنند تحمل ملت را امتحان نکنید
حقوق مادام العمر نمایندگی رو با حداقل آرا دارن میگیرن و قابلیت انجام یه کار بدردبخور هم ندارن واسه همین با اینهمه تهدید و فساد و مشکل و مکافات اینا پیله کردن به حجاب تا بگن ما مشغول یه کاری هستیم
تاسف اول اینکه چون تویی وجودداری وتاسف اور تر اینکه خودتا نماینده من جا زدی .
وای خداااااااا..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست