بازدید 5323

مرگ قاتل سریالی دختران جوان در زندان

سال‌ها تحقیقات کاراگاهان جنایی و پلیس آمریکا برای دستگیری قاتل سریالی دختران جوان دانشگاه استنفرد، به دستگیری مرد ۷۹ ساله کالیفرنیایی منجر شد. مردی که ۵ سال بعد از دستگیری در زندان از دنیا رفت.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 29 September 2023

 به گزارش تابناک به نقل از ایندیپندنت، جان آرتور گترو، زمانی که همراه خانواده‌اش در یک پایگاه ارتش آمریکا در آلمان زندگی‌ می‌کردند، مارگارت ویلیامز، ۱۵ ساله، دختر همسایه را اغفال و به او تجاوز کرد. اما او نباید آثاری از این گناه نابخشودنی برجا می‌گذاشت، چرا که به دختر کشیش ارتش آمریکا تجاوز کرده بود، بنابراین تصمیم گرفت او را خفه کند و به قتل برساند. او اولین قتلش را در ۱۸ سالگی مرتکب شد.

پلیس توانست خیلی زود او را دستگیر کند. جان به ۱۰ سال زندان محکوم شد اما تنها ۶ سال را  به خاطر قتل در زندان گذراند. در سال ۱۹۶۹ بعد از آزادی‌اش به کالیفرنیا آمد. اما وسوسه اقدامات جنایتکارانه رهایش نمی‌کرد. او به دلیل سال‌ها زندگی در جایی دور از کشورش و در شرایط سخت به دنبال عقده‌ گشایی‌های دوران نوجوانی‌اش بود. از این رو نمی‌توانست به راحتی با زنان ارتباط درست و سالم برقرار کند. این سرمنشا آغاز قتل‌های دوباره او بود. در سال ۱۹۷۳ با دختری به نام لزی ماری پرلوف، ۲۱ ساله  آشنا شد و او را نیز به شیوه قبلی کشت.

 

 عطش تجاوز و قتل در او پایانی نداشت. درسال ۱۹۷۴ اقدام به جنایت دیگری مرتکب شد. جانت تیلور ۲۱ ساله دختر چاک تیلور، مربی افسانه‌ای فوتبال استنفورد را نیز به شیوه تجاوز و خفه کردن به قتل رساند. جسد هر دوی آنها در زمین بازی دانشگاه استنفورد پیدا شد. به قتل رسیدن دو دختر جوان دانشجو در محوطه دانشگاه سرو صدای زیادی برپا کرد که باعث شد جان زندگی مخفیانه خود را آغاز و ۴ دهه از دست پلیس فرار کند.

اما این پایان ماجرا نبود، پلیس همچنان به دنبال قاتل دو دختر ۲۱ ساله بود اما سرنخ‌هایی از قاتل پیدا نمی‌کرد. تحقیقات برای افشای راز این قتل‌ها ادامه داشت. تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۸ با کمک دی ان ای، جان آرتور در خانه‌اش دستگیر شد. جان آرتور کرد و به حبس ابد محکوم شد. اما او در ۲۲ سپتامبر  در سن ۷۹ سالگی در زندان ایالتی در استاکتون کالیفرنیا درگذشت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی