بازدید 25259
تور همسایه بلندپرواز شمالی برای صید قهرمانان ایران

تهدید باورنکردنی یک کشتی‌گیر علیه فدراسیون؛ تغییر پرچم با وسوسه مالی جمهوری آذربایجان

کشوری نظیر جمهوری آذربایجان به جای سرمایه گذاری اصولی روی داشته های خود، راه میانبر را برگزیده و می‌خواهد با خریدن قهرمان، به خصوص در رشته هایی که قدرت را در ذهن مخاطب متبادر می‌کند، در میادین جهانی خودنمایی کند و در راس اخبار قرار گیرد. سیاستی که در میدان سیاست و امور نظامی هم مشابه آن را پیاده می‌کند
کد خبر: ۱۱۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 28 September 2023

جمهوری آذربایجان که در ورزش به خرید ورزشکار در رشته های مختلف شهرت یافته است، حالا بار دیگر تور خودرا برای صید یکی دیگر از سرمایه‌های کشتی ایران پهن کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در تازه‌ترین اقدام فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان، پیشنهاد مالی وسوسه برانگیزی به آزادکار جوان وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران ارائه کرد.

تهدید باورنکردنی یک کشتی‌گیر علیه فدراسیون؛ تغییر پرچم با وسوسه مالی جمهوری آذربایجان

طبق خبری که خبرگزاری رسمی دولت یعنی ایرنا منتشر کرده؛جمهوری آذربایجان در تلاش است تا در سنگین وزن رقابت‌های کشتی المپیک پاریس بتواند به مدال دست پیدا کند و بر همین اساس قصد دارد امیررضا معصومی دارنده نشان طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان را به خدمت بگیرد این موضوع نیز به جایی کشیده شده که باید مسئولان فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر نظر نهایی خود را اعلام کنند.

با توجه به درخشش پیاپی امیرحسین زارع کشتی‌گیر آملی و قرارداشتن او در سنین آغازین قهرمانی، گویا فردین معصومی در پسر خود یارای رقابت و مقابله با این پادشاه ایرانی دسته فوق سنگین را نمی‌بیند. 

فردین معصومی پدر قهرمان جوان سنگین وزن ایران که خود نیز سال‌ها عضو تیم ملی بوده، در خصوص پیشنهاد جمهوری آذربایجان به پسرش می‌گوید: برای این موضوع جبرئیل حسنوف (سرمربی) به نمایندگی از فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان خواهان آن است تا امیررضا برای این کشور کشتی بگیرد. در این خصوص هنوز هیچ تصمیمی نگرفتیم و باید با فدراسیون و علیرضا دبیر مشورت لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید بگویم که اولویت اصلی ما به اهتزاز در آمدن پرچم ایران و شادی مردم است. اگر فدراسیون کشتی به امیررضا نیاز دارد طبیعتا اولویت ما افتخار آفرینی برای ایران است و در غیر اینصورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد!!

نوع ادبیات فردین معصومی به حدی زشت و باورناپذیر است که اگر این خبر را ایرنا منتشر نکرده بود، می‌توانستیم به صحت آن شک کنیم.

گویا خانواده معصومی که با سرمایه و اعتبار نام ایران در کشتی جهان، پسرشان را با دوبنده کشورمان به اینجا رسانده اند، دنبال گرفتن قول و تعهد از فدراسیون کشتی سرزمین مادری هستند که فرزند شان، پشت سد محکم نفرات برتر قرار نگیرد!

تهدیدی تلویحی که اگر به امیررضای جوان میدان داده نشود، زیر پرچم کشوری خواهد رفت که مدتی است برای ایران شاخ و شانه می‌کشد و طرح‌های ضد امنیت ملی کشورمان را دنبال می‌کند. بلندپروازی‌هایی که رییس جمهور موروثی این جمهوری نوظهور، در میدان سیاست با امور نظامی در سر می‌پروراند، در میدان ورزش نیز با دست درازی به منابع انسانی همسایگان دنبال می‌شود. مشخص نیست کسب عنوان با ورزشکاران کشورهای دیگر چه افتخاری برای جمهوری آذربایجان دارد؟

عاقبت این سوداگری البته روشن است اما قوانین عجیب برخی فدراسیون‌های ورزشی نظیر اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و تشکیلات بین‌المللی چند رشته دیگر این اجازه را برای خریداری افتخار و عنوان باز گذاشته است و کشوری نظیر جمهوری آذربایجان به جای سرمایه گذاری اصولی روی داشته های خود، راه میانبر را برگزیده و می‌خواهد از ورزش به خصوص در رشته هایی که قدرت را در ذهن متبادر می‌کند، خودنمایی کند.

تهدید باورنکردنی یک کشتی‌گیر علیه فدراسیون؛ تغییر پرچم با وسوسه مالی جمهوری آذربایجان

گویا فردا جمعه نشستی در همین زمینه بین علیرضا دبیر و کادرفنی کشتی آزاد با حضور فردین معصومی برگزار خواهد داشت. معصومی افزود: جلسه داریم که اگر نیاز است که امیررضا زیر پرچم ایران کشتی بگیرد من نیز حرفی ندارم ولی در غیر این صورت باید تصمیم نهایی برای او گرفته شود!

در پایان این گزارش، دلیل اصلی این ادعا و تهدید تلویحی به تغییر ملیت کشتی‌گیر جوان گیلانی نیز لابلای حرف‌های پدرش نمایان شد؛ جایی که فردین معصومی در پاسخ به یک سوال درباره نبودن امیررضا در ترکیب بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: من احترام زیادی به کادرفنی و امیرحسین زارع قائل هستم، ولی اگر نفر اول به جهانی اعزام می‌شود بهتر است که نفر دوم به بازی‌های آسیایی می‌رفت ولی کادر فنی تصمیم دیگری برای فرزندم گرفت. امیررضا سرباز تیم ملی و کشورش است و برای آینده حرفه ای او باید فدراسیون و کادرفنی کشتی آزاد تصمیم نهایی را زودتر بگیرند.

از طرفی مسوولان ورزش ایران و کمیته ملی المپیک به دلیل شرایط ویژه کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی اصرار زیادی به حضور با تمام قوا در هانگژو توسط تیم ملی کشتی داشتند.

ایران در جدول مدال این دوره از رقبای مستقیم خود عقب مانده است و از قبل ، این قول از علیرضا دبیر گرفته شده که بعداز مسابقات جهانی بلگراد با تمام توان و نفرات اصلی در دهکده بازی‌های آسیایی حضور یابد تا بیشترین طلا نصیب کاروان ورزش ایران شود.

حالا پدر یک ورزشکار مستعد ایران که البته طبیعی است نگران آینده حرفه‌ای پسرش باشد، با این سیاست مخالف است و برای اعزام پسرش به هانگژو به جای قهرمان کنونی جهان، دست به تاکتیک نابجایی زده و مدیران فدراسیون را بر سر دوراهی قرار داده است. 

اگر میدان دادن به امیررضا معصومی به قیمت از دست رفتن یک مدال طلا تمام شود، پدر او فردین معصومی چه تاوانی را به خانواده ورزش ایران خواهد داد.

این شگرد قبلا هم توسط کشتی‌گیران دیگری نظیر صبا شریعتی و ارسلان و بقیه مهاجران، آزموده شده است و آنها در برخی میادین مقابل ورزشکار هموطن ایستاده‌اند و حتی موفق به پیروزی مقابل نماینده کشور مادری خود شده‌اند اما اینکار حس خوبی ندارد و شاید یک عمر پشیمانی عذاب وجدان به همراه بیاورد؛ به خصوص وقتی بحث پول و وسوسه مالی نیز در آن دخیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۶
این پدر و پسر یک نکته مشترک دارند، تکیه بر زور به جای تکنیک
پاسخ ها
کشتی گیر قدیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
چرا فدراسیون حرف زور میزند ؟

مگر یک قهرمان در سطح جهانی در یک کشور چند سال

شانس و امکان افتخار افرینی دارد ؟

فردین معصومی هم حرف بدی نزده است ؟ و اگر برای

مسابقات جهانی از زارع استفاده کردند

خوب بود در اسیایی از امیر رصا معصومی استفاده

میشد که هم امکان آسیب دیدگی زارع را کم کنند

و هم به معصومی یک شانس برای نشان دادن خودش میدادند
در غیر اینصورت چه اشکالی دارد که یک جوان ایرانی

دیگر با نام یک کشور مسلمان دیگر به مسابقات برود ؟

و هر کسی قویتر و مناسب تر است ، مدال و حقش را

خواهد گرفت و اصلا بد نیست که باعث افتخار برای

ورزش کشتی کشور هم میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
ماه پیش معاون وزیر ورزش و جوانان دولت سابق اعلام کرد که طی 2 سال گذشته 81 ورزشکار ملی ایران از کشور مهاجرت کرده که از میان آنها 24 نفر زن بوده اند.

تصویر 2 استاد بزرگ سابق شطرنج ایران که در یک سال گذشته مهاجرت کرده و با پرچمهای آمریکا و فرانسه در مسابقات جهانی اخیر در لهستان با یکدیگر مسابقه دادند، عمق فاجعه را می رساند.

در این میان انتشار هفته پیش تصویر 13 فارغ التحصیل دانشگاه شریف که در یک شب و در یک هواپیما به آمریکا مهاجرت کردند، از این هم دردناک تر بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
.هر غیبت و تهمت حذف شود سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
میشه فردین معصومی بگه که چرا خودش سال ۲۰۰۶ هم در جام جهانی ساری و هم در بازی های اسیایی دوحه و هم در قهرمانی جهان که اتفاقا گوانگ ژو بود شرکت کرد در یک سال و فرصت به دیگران نداد؟
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
آنها هم انسانند و حق اختیار دارند.
بجای توهین شرایط زندگی در ایران را برای جوانان تسهیل کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خب تاکتیک جنابعالی چیه؟ اگر خیلی دوستشان داری برو آینده اش را تامین کن. نشستی توی خانه ات کارشناس شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
مشکل را در خودتان جستجو کنید هر کشور دنبال منافع ملی خودش است چرا همه از کشور بفکر مهاجرت هستند هنوز می خواهید دیگران را مقصر بدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
در جواب ناشناس ۰۰:۱۹ شما که میگین چرا فردین معصومی در یک سال در سه مسابقه شرکت کرده و اجازه نداده فرد دیگری اعزام شود مگر فردین خودش تصمیم به اعزام خودش میگرفته یا مسولیت اعزام با فدراسیون است الان هم کسی به زارع نمیگه چرا به آسیایی رفته مردم میگن چرا فدراسیون اشتباه میکنه اگر فردین رقیب نزدیک داشته فدراسیون اشتباه کرده فردین را به سه مسابقه فرستاده الان هم داره اشتباه میکنه صحبت از تصمیم گیری غلط هست این حرف شما ثبت نمیکنه یا ورزشکار سالاری حاکم است و فدراسیون بی عرضه یا فدراسیون مدیریت نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
جناب آقای معصومی،جهان وطنی فکر کن،اینا خودشون فرزند و نوه هاشون را میفرستن سوئیس و آمریکا و کانادا،به ما که میرسن از از وطن پرستی و... دم میزنند،چند بار به دنیا میاییم مگه؟؟؟همه جای دنیا زمین خداست،،مگه درانتخاب وطن،اختیاری داشتیم که برای ماندن در آن تعصب داشته باشیم.
یک کشتی گیر تنها یک نفر است.
چرا این دلسوزی ها یتان را در مورد متخصصین و نخبه گان به طور کلی اعلام نمی کنید؟

در حالیکه افراد مفید به حال کشور فوج فوج از کشور مهاجرت می کنند، شاهدیم که افغانهای فاقد سرمایه و تخصص فوج فوج به ایران وارد می شوند. این یک تراژدی و پدیده ترسناک و به شدت خسارت بار است.

دیروز مجلس پاکستان اعلام کرد که قانونی را مصوب کرده که به موجب آن یک میلیون افغانی از این کشور اخراج خواهند شد. انتظار می رود که این یک میلیون افغانی هم وارد ایران شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
این ماجرا به شدت مشکوک است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
اسراییل هم به همین صورت شکل گرفت.

هجوم یهودیان از سراسر دنیا به فلسطین و بیرون رانده شدن فلسطینیان از کشورشان.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
فوج فوج؟
بعد این فوج فوج ها رو کی تربیت کرده؟
و اینکه این فوج فوج ها اونور هم به جایی نمی سن تا جایی ما دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
به جمله شما باید این را اضافه کرد که افغان های فاقد سرمایه و تخصص و بعضاً اراذل و اوباش کشور افغانستان به ایران مهاجرت کردند ، که هرکدام یک تهدید و آسیب اجتماعی بالفعل برای ایران هستند
رحیم شاکری فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
اخیرا آقای دهفانی فیروزآبادی ،معاون علمی رئیس جمهور اعلام کردند که سیل مهاجرت شرکتهای دانش بنیان به ترکیه و امارات ، یعنی از بس مهاجرت نخبگان بیشتر شده است که از آن بعنوان سیل نام برده است که کاملا صحیح است ، که اگر اوضاع قوانین و حمایتها مساعد بود ، کشور از دستاوردهای علمی نخبگان ، بهره ها می برد ،
علیرضا رضوان
| Iraq |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
آقای پروفسور ، نسخه شما برای مهاجرت نکردن یک به اصطلاح نخبه چیست ؟ آیا کشور باید همه قوانین و نظام مندی های کشور را فدای هوی و هوس و میل زیاده خواهی افراد به اصطلاح نخبه بکند ؟ در ضمن به نظر شما یک نفر که حاضر است جانش را برای کشور و مردمش بدهد و هیچ چیزی هم از کشورش مطالبه نمیکند و طلبکاری نمیکند ، مانند بسیجی ها که حداکثر 2000 تومان حقوقشان بود و هزاران هزار تا از آنها حتی همان پول ناچیز را هم نمیگرفتند ، اینها نخبه هستند یا امثال همان هایی که به کشورشان فخر میفروشند و خودشان را تنها میبینند و طلبکار همه هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
علیرضا
شعار نده ما خودمان در جنگ بودیم ولی آنها کجا و اینها کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
رضوان جان کاری نداره که.شما هم مهاجرت کن و برو برای مرزهای دیگران بچنگ!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
آقای رضوان؟؟!!دو مطلب،اول اینکه یا فیلترشکنتوخاموش کن با پرچم ایران عزیز بیا افاضه ی فیض کن،یا اگه ازخارج کشورنظرمیدی،کاسه داغترازآش نباش،دوم،پدرم با داشتن پنج فرزند،۴۵ماه جنگیده،میگه هرجا دیدی کسی ازجبهه و جنگ میگه بگو انشالله شهید میشی و به آرزوت میرسی!
کشور در همه عرصه ها در حال ویرانی و برگشت به عقب است.
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
در این ۴۴ ساله تعداد ده میلیون نفر از بهترین ایرانیان نخبه و استادان دانشگاه و نخبگان تحصیلی و برندگان المپیادهای علمی جهانی و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر از شریف و امیر کبیر تهران و نفت و علم و صنعت ووو و دانشمندان و پزشکان و پرستاران و دندانپزشکان و دارو سازان
و کار افرینان و جوانان با انرژی و سرمایه داران بزرگ و مجرب و کارآزموده به مهاجرت رفته اند
و حالا نوبت به افراد کاربلد تجربی مثل رانندگان پایه یک و جوشکاران صنعتی و بنًا و تراشکار و نجار و مونتاژ کار و لوله کش و کشاورزان و زنبور داران ووو رسیده

و هر روز بر تعداد افرادی که در صف انتظار قرار گرفته اند و در حال برنامه ریزی و انجام تشریفات اداری معمول شان هستند اضافه میگردد

حالا چه شده که مسولان ناکارامد و بی کفایت و لجباز که مسول این اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر کشور و مردم هستند

برای رفتن یک کشتی گیر جوان نگران هستند و آشفته شده اند ؟؟

مگر ارزش آن ده میلیون نفر که رفتند و ان چندین میلیون نفر که میخواهند بروند کمتر از این کشتی گیر جوان و مستعد قهرمانی میباشد ؟

و البته چندین میلیون نفر از جمعیت کشور افغانستان که جمع زیادی از تبهکاران و تروریست های خشن و خطرناک و قاتلین و دزدان هم بین انها هستند

روزانه دارند وارد کشور میشوند و در جای جای کشور پهناورمان از تمام مواهب که متعلق به مردم است استفاده میکنند و بزرگترین خطر جدی برای کشور و مردم هستند و مسولان طبق معمول فقط نظاره گر هستند و هیچی به هیچی!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
در همه عرصه ها ؟؟؟؟؟!!!! شما یا حالت خوب نیست که حتما باید دکتر بری یا اینک....
جمهوری آذربایجان ....کیست. شما کاری کرده اید که نخبه ها، متخصصان، هنرمندان، ورزشکاران ، همه و همه بدنبال راهی هستند تا سرزمین مادری خود را ترک کنند و زیر پرچم دیگر کشورها به زندگی خود ادامه دهند. به جای سرزنش دیگران خودتان را سرزنش کنید که چنین وضعی را برای مردم ایران بوجود آورده اید و ککتان هم نمی گزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
مگر ماه پیش نبود که دو خانم شطرنج باز استاد بزرگ

ایرانی که جزو تیم ملی کشور بودند در زیر پرچم فرانسه

و امریکا به رقابت ننشستند و مقامهای سوم و چهارم

جهان را برای آن دو کشور نگرفتند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
.... خودتی
غنای فرهنگی رو بیشتر از این به نمایش نذار
جمهوری آذربایجان .......کیست. شما خودتان کاری کرده اید که نخبه ها، متخصصان، هنرمندان، ورزشکاران ، همه و همه بدنبال راهی هستند که که کشور مادری خود را ترک کنند و زیر پرچم دیگر کشورها زندگی کنند. به جای سرزنش دیگران خودتان را سرزنش کنید که چنین وضعیت اسف باری را برای مردم ایران درست کرده اید ککتان هم نمی گزد.
امیر حسین زارع اگر اهل منطق و خواهان پیشرفت باشد، برای همیشه از ایران خواهد رفت
ایرادی ندارد که همه متخصصین و ورزشکاران به خارج بروند، چون عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
کدوم مخصین رفتند.
جامعه مدرک نمیخاد کار میخاد .
مثل کره جنوبی مهندسش باید فرغون بگیره کار کنه .ایران در حال توسعه به کارگر افغانی بژشتر از مهندس نیاز داره چو بیشترین مهندسین رو داره .
به لیسانسه وارشد کمتر از یک دامدار ومرغدار نیاز داره.
وباید تقدیر کنید از مهاجرین برای پیشبرد صنعت طیور ودام وزراعت وکارهای شاقه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
حدادیان یک تنه جای ۱۰۰۰ نخبه را پر می کند خخخخخ
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
اگه تو یه مملکت مهندس فرغون دست بگیره از دو حالت خارج نیست. یا مدیرای اون مملکت مدیر نیستن یا مهندسش مهندس نیست.
شهید دبیر را برکنار کنید
تنها عامل بدبختی امروز کشتی ایران دبیر ریاکار چاپلوس است
یاشاسین آزربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
مرگ بردشمن مشترک ایران وآذربایجان که ازشکستی که خورده پندنمیگیرد
حکومت فاسد
مقاله دیروز روزنامه همشهری در دفاع از حضور افغانها در ایران به شدت مشکوک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
سردبیر روزنامه همشهری برای نوشتن مقاله دفاع از افاغنه مشکوک است ، در مورد حضور افغانها در ایران نظر سنجی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
آخه همشهریان افغانی هستند
بعضی ها چقدر پررو و وقیح هستند
عده ای نمیخواهند و نمیتوانند ببینند که قره باغ را آذربایجان با قدرت آزاد کرده و این چنین دشمنان اش به یاوه گویی روی آورده اند، وگرنه کشتی گیر ایران بدای صربستان هم کشتی میگیرد یا الجزایری برای فرانسه کشتی میگیرد. یاشاسین آذربایجان قهرمان یاشاسین ایران باعظمت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
قره باغ برای آذربایجان بوده ، و آزادیش نیاز به قدرتی هم نداشته و همین کمی قدرت هم از اسراییل و ترکیه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
آذربایجانی ها برادران و خواهران ما بودده و از اقوام قدیمی و اصیل ایرانی هستن. مشکل رهبران ا جمهوری آذربایجان هست که طرف اسرائیل ه می باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
کاربر ۱۹:۴۰ حال که آذربایجان قره‌باغ را بازپس گرفته و عناصر تروریستی را بیرون می‌ریزد، این را می‌گویید. خیلی زرنگ تشریف نداشته باشید. قدرت آذربایجان از ملت و تاریخ کهن آن است نه فقط از سلاح. همین سلاح‌ها را ایران هم در جنگ از همه‌جا تامین می‌کرد و اصلا هم ایراد نیست. باز هم می‌گویم: قدرت آذربایجان از ملت، مدنیت و تاریخ بسیار طولانی آن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
ننگ بر مزدور علی اف
بی راه هم نگفته خوب. باز دمش گرم که واضح و شفاف اعلام کرده. نمیشه که فقط نفر اول به همه مسابقات اعزم بشه. بقیه چی میشن؟
دبیر را میبایست از درب ورودی فدارسیون آویزان کرد
دیروز اعلام شد که 600 هزار کودک افغانی در مدارس ایران به صورت مجانی در حال تحصیل هستند!!!!!! از طرفی آمارهای اعلام شده اخیر از رشد قابل توجه ترک تحصیل کودکان ایرانی به خاطر فقر و نبود امکانات تحصیلی حکایت دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
شصت هزار نه ششص هزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
در کشورهای جهان اگر پناهنده پذیرفتند کمک هایبیشتری به اونها می دهندابتدا آموزش ومسکن و..
وبعد تابعیت .
البته مورد اول محقق شده تابعیت ندادند هنوز .
پناهنده باید طژ چند سال ذنتطظار تابعیت بگیرد ودر قانون ایران ۵سال هست اما عملی نمژشه .کنوانسیون حقوق کودکان هم عمتبعیض وبرخوراری تمام کودکان از آموزش رایگان را تاکید ارد . ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
والا اینجا که من شاهدم تو شهریار میلیونی بابت تحصیل اول ابتدایی از افغانی ها پول می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
بله پول میگیرن ثبت نام میکنن .....بدبختی مردم افغانستان شده راه درآمد برای حکومت ایران....نمونه دیگرش هم بسته بودن راه تحصیل برای دختران افغان ...دانشگاههای ایران پول میگیرن این دخترها رو پذیرش میکنن تو دانشگاه....به نظرتان چرا حکومت ایران باید با طالبان مشکل داشته باشه وقتی میتونه از گرفتاری و بد بختی مردم افغانستان کسب درآمد کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
افغانی! همینقدر که زنده هستی برو خدارو شکر کن!
چه ربطی داره؟ این همه کشورهای مختلف ورزشکار جذب می کنند و الان آذربایجان هم مثل بقیه.‌چه اشکالی داره بره اونجا کشتی بگیره؟
شلوغ میکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
متن سرتاسر عقده گشایی نویسنده بود
دبیر متملق کرکره کشتی ایران را پائین کشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
دبیر بی نظیره
به نظر من هر کسی حق دارد در حرفه خودش پیشرفت کند ولو زیر پرچم کشوری دیگر. حفیفت متاسفانه این پرچم آن قدر سبک شده که همه از زیر آن درمیرن و جالب اینجاست معلوم نیست مسئولیت خفت فعلی این پرچم با کیست.
وطن در هنگام جنگ و وطن باید دفاع شود اما وطنی که خود مام درستی برای بچه هایش نباشد دیگر گهواره رشد نیست. شما از همه انتظار وطن پرستی صرف نداشته باشید. به نظر من خائن ترین افراد به وطن آنهایی اند که بیشترین اختبارات را برای پیشرفت وطن در اختیار دارند و بیشتر گندها را میزنند. کار امثال این آقا در مقایسه با اینها چیزی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
مسولیت خفت این پرچم (ایران) همان کسانی هستند که همین وااسفا و دلسوزی های دروغین را فریاد می‌کشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
وطن در هر شرایطی وطن است. تو پدر و مادرت را هیچ وقت نفی میکنی؟ یا پدر و مادر دیگری را جای آنها جا میزنی؟
آقایی هم فرموده اند به اینها شناسنامه ایرانی دهید مطمئن باشید اینها در انتخابات به نفع و خواسته ما شرکت خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
ایرانی پایش به اروپا نرسیده کیس همجنس بازی وشناسنامه میخاد .اینها که دونسلش متولد ایرانند طبق قانون ایرانیند .
نمیدونم این مهاجرستیزان چرا سواد حقوقی ندارند .
از قوانین مدنی وکنوانسیون های پناهندگان و..هیچ نمیدونند وبعضی هاشون خودشون رو به اون راه می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
اون که دو نسلش متولد ایران هست باید قانونی وارد شده باشه نه غیر قانونی

کنوانسیون قانونی هست برای قانون نه قانون گریزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
منظور حسینی سمت خدا است
چه متن نفرت انگیزی!!! واقعا نمی فهمید که نصف مردم ایران آذربایجانی هستند و نفرت پراکنی بر علیه کشور آذربایجان جز تفرقه و کدورت چیز دیگری به دنبال نمی آورد!؟ هزاران نفر نخبه علمی، هنری، ورزشی و... روزانه کشورمان را به دلیل تبعیض ها، ارج نگذاردن ها، حقوق پایین و نبود امکانات برای رشد به مقصد کشورهای مختلف دنیا علی الخصوص آمریکا، کانادا و سایر کشورهای اروپایی ترک می کنند ولی این همه ادبیات زشت بر علیه یک کشور همسایه همدین و هم زبان که شاید هم کمترین مهاجرها را می پذیرد اوج بی سلیقه گی و نفرت پراکنی است. ورزشکارانی که کشور را ترک می کنند و در مقابل هموطن خود قرار می گیرند و پیروز هم می شوند یک دلیل اساسی برای رفتنشان اثبات می شود آنهم این است که اتنخاب نفرات برای شرکت در مسابقات بین المللی در ایران با تبعیض و پارتی بازی انجام می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
زیر سوال بردن سیاست جمهوری آذربایجان در قبال سرمایه های کشورهای دیگر همانند ایران تنفرپراکنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
اصلا همه ابرانی ها آذری هستن باشه، مهم اینه که آذربایجان ها بخشی از ایران هستن باید باکو به ایران برگرده همچنین کشورهای کوچولوی جنوبی فقط تو هستی که نفرت پراکنی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
افراد لومپن و به‌شدت نژادپرستی که صاحب تریبون هستند، کارشناس‌نماهایی که ادبیات تهاجمی و یک‌طرفه دارند و وووووو از کوچکترین فرصت و روزنه‌ای برای حمله، نفرت‌پراکنی و تخریب آذربایجان و ترکیه نمی‌گذرند. این‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی ناشناسی نیستند و در حمایت گروه‌ها و ..... اینطور بی‌پروا عمل می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
بیخودی دعوای قومیتی راه ننداز
آذربایجانی جونش فدای ایرانه لازم نیست به الهام گره اش بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
تو توهم به سر می بری

۸۱٫۴۵ درصد زبان های ایرانی هستند
و فقط ۱۳٫۵۷ درصد آذری زبان هستند
ترکمنی و ترکی خراسانی و ترکیه قشقایی هم بهش اضافه بشه میشه 16.5 درصد.

البته اون افرادی که در همدان و قزوین و خیلی جاهای دیگه هستند، وطن پرستان ایرانی هستند. کلا نژادشون هم ایرانیه و فقط زبان مادریشون آذری هست، اونم آذری فارسی هست تازه!

در ضمن اینها به دلیل اجبار حکومت های پادشاهی مجبور بودن آذری صحبت کنند و دیگه روشون مونده
لطفا بجای ارایه نظرات منطقی از روشهای احساسی و تحریک آمیز استفاده نفرمایید چون تظر آقای معصومی کاملا منطقی است. حق طبیعی امیر رضا این است که در بازیهای آسیایی کشتی بگیرد. آینده انسان نباید تحت سیاست های غلط مدیران کشور ( مانند افرادی مانند دبیر) قرار گیرد. زیرا که انسان یکبار زندگی میکند.
این همه تحصیل کرده که خیلی ها با کل سرمایه زندگی مهاجرت می کنند از این غم انگیز تر نیست.
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
حساسیت فقط برای آذربایجان است و الا روزانه هزاران نفر در تمام رده های علمی و هنری و ورزشی کشور را ترک می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
تحصیلی که کار افرین نباشه ومدرک باشه چه بدرد میخورهالان صدهزار نفر خلبانی جنگنده بخونند اندازه یک چو‌پان افغانی کارکرد اقتصادی نداره .
سیاست فدراسیون کشتی باید طوری باشد که به هر دو کشتی گیر کشورمان که مدال آور سنگین وزن جهان هستند میدان بدهد تا زیر پرچم کشور دیگری قرار نگیرند، برای مدال آوران کشور امکانات بیشتری فراهم آورد و حتی آن ها را از نظر مالی تامین کند، امروز در دنیا نیاز مالی حرف اول را می زند که اگر این گونه نبود در رشته فوتبال کشورهای عربی نمی توانستند بزرگان دنیای فوتبال چون رونالدو، نیمار و ... را جذب کنند و اما جمهوری آذربایجان با خرید کشتی گیران ما راه به جایی نخواهد برد و اگر واقعا آذربایجان می خواهد از این کارها سوء استفاده سیاسی کند باید بداند که ورزش به خصوص ورزش کشتی که حرف اول را در دنیای پهلوانی (نه قهرمانی) می زند جای سیاسی بازی نیست و فدراسیون کشتی آذربایجان با این سری کارها نمی تواند سوء استفاده سیاسی کند و اگر به فرض هم بخواهند سوء استفاده سیاسی کنند، خودشان در نهایت و در آینده نزدیک خواهند فهمید که سیاستی که در قبال ایران در پیش گرفته اند سیاست درستی نبوده است و اگر حسن همجواری با کشور متمدن ما را رعایت کنند بیشتر به نفعشان بود و در پایان و در مورد کشتی باید گفت؛ این خطه مازندران است که کشتی پرور است و آذربایجان حالا حالا باید شاگردی استادش را کند.
کافی بود یکی از مسئولان پسرش می‌رفت خارج ببین چیکار میکردند. هر کی دلش با جمهوری اسلامی ایران نیست ما خوشحال میشیم برن
با سلام
خدمت برادری که متن رو نوشته عرض کنم، قطعا چیزی از کشتی و ورزش قهرمانی نمیدونید، آقای معصومی پدر و پسر کم برای این کشور عرق نریختن، برای آینده پسرشون سرمایه گذاری کردن و دنبال نتیجش هستن
شاید هم پسرش زورش به پهلوان زارع نرسه، ولی میخاد پیشرفت کنه، چرا باید درجا بزنه و آینده خودش را خراب کنه
اگ زورش به امیرحسین نمیرسه شما نمیخاد گلو پاره کنی و تخم تفرقه بپاشی، اگر هم بره کشور دگیری هیچ اشکالی نداره، ما آرزو میکنم بعد از کشتی گیر کشورمون در این وزن، او هم ووفق بشه
این پدر و پسر واقعا هم پهلوان و هم قهرمان هستن و حرف های سیاطی و ریاکارانه شما از ارزش اونها کم نمیکنه
درود بر ایران و ایرانی واقعی
تهدیدی تلویحی که اگر به امیررضای جوان میدان داده نشود، زیر پرچم کشوری خواهد رفت که مدتی است برای ایران شاخ و شانه می‌کشد و طرح‌های ضد امنیت ملی کشورمان را دنبال می‌کند.

پ.ن- آذربایجان دقیقا کی و کجا برای ایران شاخه و شانه کشیده است!؟
نوشتار شما دچار تناقض درونی است:
این دو جمله را بخوانید
1) گویا خانواده معصومی که با سرمایه و اعتبار نام ایران در کشتی جهان، پسرشان را با دوبنده کشورمان به اینجا رسانده اند
2) اگر به امیررضای جوان میدان داده نشود، زیر پرچم کشوری خواهد رفت که مدتی است برای ایران شاخ و شانه می‌کشد و طرح‌های ضد امنیت ملی کشورمان را دنبال می‌کند. ... مشخص نیست کسب عنوان با ورزشکاران کشورهای دیگر چه افتخاری برای جمهوری آذربایجان دارد؟
گزاره اول معصومی را یک کشتی گیر تمام عیار با امکان گرفتن مدال نمی داند ولی در گزاره دوم به مدال آوری او برای آذربایجان در صورت تکمیل این پروسه اشاره دارد.

نکته: منطق در کلام مهمترین اصل است که نباید قربانی شود. معصومی صرفاً دنبال یک مسیر میانبر است که به مدال جهانی و المپیک در سایه حوادث پیش بینی نشده ی دنیای ورزش، دسترسی پیدا کند و این کاملا طبیعیست و این کوچکترین تهدیدی برای مدال ایران نیست مگر در حوادث پیش بینی نشده.
اصل بقای گونه و اصل بقای فرد هر دو اصالت دارند.
فردین معصومی کشتی گیله مردی میگرفت، وقتی وارد تیم ملی شد کشتی گیر شش دانگی نبود، در سطح علیرضا حیدری و علیرضا رضایی هم نبود، یادمه که اغلب فینال ها و مسابقات خودشو با فرار کردن از مبارزه و وقت کشی میباخت، ازش توقعی نمیشه داشت، برای بعضیا کشتی یعنی زورآزمایی و کل کل کردن، فردین معصومی هیچوقت در حد تیم ملی نبود، کشتی نماد مهم کشتی ایران هست، کسی مجبورش نکرده که توی ایران بمونه.اگه پسرشو واقعا مستعد و صاحب صلاحیت میدونه بسلامت.
اسب اصیل و زیبا و گرانبهای و با وقار و ممتاز و برنده کشور عزیز مان را بردند و رفت که رفت !!!!!

و عده ای برای افسار زنگزده و طناب پوسیده اش عزا داری میکنند !!!!!
.
ناشناس محترم 19:12

رشد پزشکی و نانو و فضایی ، موشکی ، پهپادی و ... زیر همین پرچم رخ داده است. در کنار اینکه به آقای معصومی 50درصدی حق میدهم ولی نظر شما در خصوص خ ف ت پرچم واقعا توهین به ایران عزیزمان است و این متن شما ، نظر دادن دلسوزانه نیست. متاسفم براتون با این ادبیات توهین آمیز به پرچم پرافتخار ایران عزیزنون.
شرم آوره
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
توهم رشد را از سرتون بیرون کنید. همین قضیه کرونا را یادتون هست که کشورهای همسایه همه شهروندانشون را واکسینه کردن و رفتن سراغ حیوانات باغ وحش و همون زمان تلفات ایران به اوج رسیده بود و روزی ۷۰۰ نفر میمردن!؟ اخر سر هم با واردات انبوه واکسن از چین و سایر کشورها جلوی کرونا گرفته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
داداش حرف حساب زده چرا ناراحت شدی ....اونایی که مسئول این مردم دلخور هستن باید پاسخ بدن بیچاره کردن مردم رو ....هی میگن به قله نزدیکیم حرف مفت میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
حرف اشتباهي نزده

يك نفر از آقايون اون بالا حاضر نيست خود را ذره اي براي وضع فعلي پاسخگو بداند.

حتي حاضر نيستن قبول كنند طي اين سالها چقدر از بقيه دنيا عقب مانده و پسرفت كرده ايم. فرصت سوزي كرديم. زيرساخت ها را از بين برديم. اميدها را نا اميد كرديم...

اولين مشخصه يك مسئول، مسئوليت پذيري و پاسخگو بودن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
دوست!!هزینه رشد پزشکی ونانو وغیره رو اگر حساب کنید آنهم با مدیریت جهادی حضرات ؛ به این نتیجه میرسید که تمام این تکنولژیهای نام برده رو بانصف قیمت مانند عربستان از سایر کشورها خرید
جمهوری آذربایجان با همکاری اسراییل نیروی نظامی خودش را به شدت قوی کرده و تهدیدی بزرگ در آینده برای ایران به شمار میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
آذربایجان که هیچ گنده تر از آذربایجان هم هیچ موقع تهدیدی برای ایران نخواهد بود
مگرانگلیس واسپانیا وعربستان چنین نمیکنند ورزشکارنمیخرندیااستخدام نمیکنند حالا چون دولت آذربایجان که تنها دولتی است که هم دین وهم مذهب ما دردنیااست باید مورد انتقادماقرارگیرد که اگرچنین کند میشودجرم وبایدمورد اهانت ماقرارگیرد واقعاًسیاست ورزشی آنها بماچه ارتباطی دارد آیا بهترنیست بفکررفع ایرادات خودمان باشیم باورمیکنید هیچ مردمی دردنیا به کم غیرتی بخشی ازمردم مانیستند غریبه پرست وخودی گریز فکرنمیکنید این تربیت وخواسته استعمارگران است که ردپایشان دربین مان بوفور مشاهده میشودیک جوغیرت ازچندین چاه نفت باارزشتراست
این که ما بلد نیستم از متخصصان خودمان و حتی متخصصان مهاجران کرد و افغان استفاده کنیم نشان چیست؟
همانطور که پدر و مادر وظیفه دارن شرایط زیست و پیشرفت بچه هاشونو مهیا کنن و هیچ منتی هم نباید بذارن کشور هم نسبت به مردمش همین وظیفه رو داره.
هر وقت پسر غوره نشده ، مویز شده فردین تکنیک و تاکتیک و تواضع جهان پهلوان امیر حسین زارع را به دست آورد می تواند برای فدراسیون کشتی شرط بگذارد .
شما اولین افرادی بودید که گفتید وطن پرست و ایرانی بدرد ما نمیخوره با سیاستهای غلط حس وطن پرستی رو کشتید کی رو دیدید جلوی خونه یا محل کارش پرچم ایران رو نصب کنه یا. و لباسش پرچم باشه هر وقت به نفع باشه وطن پرست میخواهید و در بقیه ایام ضد انقلاب و ضد دین میشن تکلیف رو مشخص کنید ما باشیم یا نباشیم
خب اگر تیم ملی کشتی گیر لایق در این وزن دارد چه اشکالی دارد رفتن این کشتی گیر جوان؟ همانطور که فلان مدیر ناسا ایرانی است، باعث افتخار است، فلان ورزشکار مدال آور فلان کشور هم اگر ایرانی است باعث افتخار است. دیواری کوتاه تر از ورزشکاران به غیر از فوتبال البته، پیدا نکردیم ?
از جالا ممنوع الخروجش کنید تا بره سربازی بعدش هر کجا خواست بره
صرفنظر از متن سراسر عقده نویسنده، باید به این نکته توجه کرد که همه کشورهای دنیا به دنبال جذب سرآمدان و نخبگان در همه عرصه ها هستند
کاش یک نفر دلسوز پیدا می شد شرایط را طوری رقم می زد همین نخبگان خارج از کشور به مملکت بر می گشتند
اتفاقا امیررضا معصومی به لحاظ فیزیک بدنی و تسلط به فنون آزاد از امیر حسین زارع بهتره
یاشاسین آذربایجان. جان و مال و وجودمان فدای آذربایجان
برا دبیر یه نمازخانه بزنید تمومه مشکلات کشتی
کاری به سیاست ندارم.ولی از لحاظ ورزشی آقای معصومی مستعد ست ولی خیلی جا داره در سطح جهانی مطرح بشه ! در بازی‌های قهرمانی آسیا چند ماه پیش پنجم شد و در انتخابی برابر زارع نابغه با امتیاز عالی باخت! پس نابغه ایی همچون یزدانی و زارع و حتی عموزاد نیست! و زارع بسیار جوان هم هست ! پس بهتره به کشور دیگری برود و عمر کشتی خود را نابود نکند
ان شالله این اتفاق نیفتد حیف است که فرد بسیار مستعدی مثل امیر رضا از ایران برود اما اینکه چرا اونو بازیهای آسیایی نفرستادن حق با ایشونه میدان آسیایی نیازی به حضور زارع نبود و فدراسیون اشتباه کرد
اگه همیشه نفر دومه بزارین بره
بنده با اوضاعی که برای کشور ساختید جای هیچ تعجبی نمیبینم و حق رو کاملا بهش میدم. انتشار این خبر باید باعث سرافکندگی مسئولین باشه ولی داره بطور معکوس جلوه داده میشه که البته باز هم جای تعجبی نیست روال معمول کشور شده.
این ها همه نتیجه مدیریت قبیله ای است،در حالی که عرب ها هم دست از قبیله برداشته و با سایسته سالاری مدیران بزرگی اماده کردن، شما چه کردید،نوابغ ما باید به کشورهایی که اندازه یک استان ما هم نیستند،مهاجرت کنند برای زندگی بهتر،
تابناک عزیز امیدوارم که جوابت را کامنت گذارها دادند و اکثرا مخالف نظر شما هستند و مقاله ارایه شده شما را نفرت پراکنی میدانند
اين همه نخبه علمي و ورزشي از كشور ميرن و زير پرچم كشور ديگه هستن مگه برا مسولين ما فرقي داره
بیشتر مردم جمهوری آذربایجان و شهرهای لنکران و آستارای جمهوری آذربایجان، از تبار فردین معصومی هستند. یعنی طالش ها . ولی زبان آنها به زور ترکی شده است. فردین معصومی هم احتمالا در مسیر هم تبارهای خود حرکت خواهد کرد. یعنی خداحافظ فرهنگ و هویت و زبان ایرانی، سلام بر هویت و زبان ترکی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
درک محدود شما در چند هزار سال پیش گیر کرده است
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
کم کم علی اف باید بیاد زیر پرچم ایران. بیخودی تقلا می کنه . فراموش نکنید ایران امپراتوری بزرگی بوده و هست . این سال های سخت هم خواهد گذشت . روسیه آذربایجان را از وطن جدا کرد
کجای حرفاش زشته، اگه نره آذربایجان دیوونه است.
اگر کسی چنین پیشنهاد را رد کند کم عقل است. این شعارهای برای وطن واین حرفها نون وآب نمی شود
این ها را ول کن دلار را عشق است.
مگر خودتان نمی گویید هر که دوست ندارد از اینجا برود؟ پس الان هم ننه من غریبم بازی در نیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
طيب الله انفاسكم
آفرین به آذربایجان که ارزش انسانها را میفهمد و انسانیت را به ملیت ترجیح میدهد و امتیاز و پاداش قهرمانی را حتی به یک خارجی میدهد بخاطر تلاش اش، و نمیگوید این خارجی است و نژادپرستی نمیکند.
برید تیم های ملی اروپایی رو نگاه کنین ببینین چقدر مهاجر تو تیم های ملیشون هست . تیم ملی فرانسه تعداد انگشت شمارش ملیت فرانسوی دارن.
با این طرز فکر همون بهتر که برای آذر بایجان کشتی بگیره.
پیروزی آذربایجان را که قره باغ را به مام میهن بازگرداند تبریک و تهنیت می‌گویم.
همه رفتن حاجی …
تو بمان و دگران
وای به حال دگران
آقا به نظر من حق داره. وقتی پول مناسب و امکانات خوب در اختیارش میگذارند،چرا نره؟ بمونه اینجا که وقتی طلا گرفت حتی یه پراید هم بهش ندن؟ آقای نویسنده مقاله،چرا یه طرفه میری به قاضی؟ ببینم اگه همین ورزشکار تو مسابقه ای یا در اثر حادثه ای، دچار صدمه شدید بشه،آیا همین فدراسیون کشتی یه ریال میگذاره کف دستش تا به گدایی نیافته؟ درحالیکه اونها تا آخر عمر تامینش میکنند. به نظر من،در این شرایط، حتی نباید یک لحظه هم درنگ کنه. هیچ اهمیتی ندارد که برای چه کسی کشتی بگیری، مهم اینه که کی قدرتو رو می‌دونه و برات ارزش و احترام قائله. البته و صد البته که اونها.
چرا نظر منو چاپ نکردی،تابناک دموکرات ،چون حرف حق وحرف دل مردم را میزنم.نفرین من بر شما مشغول ضمه من هستید.
اینو بدون تا ابد زارع شکستت میده
هر جا میخوای بری برو
شما جای اون بچه آمادگی در حال احتمال قهرمانی جهانی دوتا راه داری یک بمونی و به احتمال زیاد هیچوقت وارد تیم ملی نشی که درنتیجه داخل باشگاهی و.... هم این ه ای نداری یا مهاجرت کنی و شانس رسیدن به آرزو و نشان دادن توانی خودت رو پیدا کنی
آقا بزارید بره بنده خدا مشکل ما الان رفتن کسایی هست که جایگزین براشون نیست ولی این بنده خدا همین الان بهارش رو دارین هیچ کلی هم جایگزین براش داریم
شما جای اون بچه آمادگی در حال احتمال قهرمانی جهانی دوتا راه داری یک بمونی و به احتمال زیاد هیچوقت وارد تیم ملی نشی که درنتیجه داخل باشگاهی و.... هم این ه ای نداری یا مهاجرت کنی و شانس رسیدن به آرزو و نشان دادن توانی خودت رو پیدا کنی
آقا بزارید بره بنده خدا مشکل ما الان رفتن کسایی هست که جایگزین براشون نیست ولی این بنده خدا همین الان بهارش رو دارین هیچ کلی هم جایگزین براش داریم
اول اینکه این خودش آذربایجانیه و ایرانی نیست دوم اینکه شما تهدید کردی دیگه خودت برو
با سلام
من ورزشکار نیستم اما میدانم که در زیر پرچم ایران مبارزه و فداکاری کردن لیاقت می خواهد فرقی نمی کند که نخبه ورزشی باشی و یا نخبه دانشگاهی و غیره.
مردمی که حاضر نباشند برای سربلندی کشورشان بایستند و با وجود تمام نابسامانیهاش برای او بجنگند و فداکاری کنند، آن مردم و آن خاک دیر یا زود محکوم به نابودی هستند.
زنده باد ایران اسلامی
دوست عزیزی که می فرمایند این افراد بروند مشکلی نیست قربان یک روز فرزندانمان هم جلوی ما می ایستاد و می خواهند بروند آن روز شما چه چیزی می فرمایید.
مسولان باید بدانن و درک کنن که تک تک ایرانی ها عزیز هستن چه نخبه علمی چه ورزشی چه فرهنگی هنری چه سیاسی اجتماعی و چه نظامی. اما افسوس و صد افسوس که این نگرانی ها فقط زمانی ظهور و بروز میکند که پای رسانه به ماجرا باز شود. قطعا پسر پهلوان فردین معصومی برای ما مهم هستش ولی چرا مغزهایی که مهاجرت کردن هیچگاه برای کشور این حساسیت را ایجاد نکرد تا جلسه ویژه ای برای خروج هر یک از آنان در وزارت علوم تشکیل دهد. خروج هر یک از آنان چرا؟ شاید برای این رفتن که هیچگاه دیده نشدن و کسانی بودن و هستن که دوست دارن نخبگان نه دیده شوند و نه شنیده. ما در خصوص حساسیت رسانه برای خروج تک تک نخبگان از کشور انتظار بیشتری داریم شاید با حساسیت بیشتر رسانه مسولان هم حساس تر و فعال تر در جذب و نگهداشت این سرمایه ها فعالیت کنن
بابا چه بدی داره بره آذربایجان کشتی بگیره. خوب اگر تو رقابتی به زارع خوردن که میگید اون می بازه و یه درآمدی واسه خودش و ایران میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
بدی اش اینه که از این به بعد هر مدعی کشتی که نتونه بره تیم ملی جلای وطن کنه. و ذخیره کشیتی گیر مدعی تو ایران از بین بره. خب این مدعیان بهتره از روز اول جلای وطن کنن نه اینکه اینجا باپول مردم و زحمت مربی ها و کادر تیم ملی و ... پرورش پیدا کنن و بعد ترک وطن کنن. حکایت این افراد حکایت اون مرغی رو میمونه که دونه و آبش رو اینجا بخوره و تخم اش رو ببره
بذاره خونه همسایه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
با پول مردم؟؟؟؟ چقدر مگه هزینشون میکنید و چقدر حقوق میگیرن؟ کل فدراسیون فوتبال اندازه یه بازیکن فوتبال خرجش میشه؟؟؟ کمتر جک بگید
کسانی که به کشورشان پشت کردند، عاقبت خوبی نداشتند. ما مردم ایران باید با هم متحد شویم بدون توجه به نوع حکومت‌ها و از کشورمان و حکومتمان تحت هیچ شرایطی در خارج از کشور بدگویی نکنیم
جالبه ، از این به بعد خود فدراسیون کشتی وارد کار تغییر پرچم کشتی گیران میشه ، واسطه گری درآمد خوبی داره .
موضع گیری و مقاله تابناک زشت تر هست . قلدر بازی در نیاورید . با آبروی فرزندان کشور عزیزمان بازی نکنید
بجای حرافی عرضه مملکت داری داشته باشید تا کسی مهاجرت نکند
این همه گفتی ولی یکبار اشاره نکردی که چه امکانات و حقوق و ارزشی برای ایشون اونجا و اینجا قائل اند. ورزشکار مثل پزشک نیست که تا آخر عمرش امکان فعالیت حرفه ای داشته باشه ، نهایتا ۱۰ الی ۱۵ سال تو اوج هستش بقیه اش رو کنار میذارن
آفرین به این پدرر خیلی منطقی میخواد تصمیم بگیره که پسرش زیر پرچم جمهوری اسلامی کشتی بگیره یا آذربایجان.
کاملا حرفهاشونمنطقیه شما همه چیز را بازیافت قاطی میکنید .
اگه بره از دل ملت ایران رفته
مطمئنا تو اونجا مدت کوتاهی تحویلش میگیرن و شاید پول و ثروتی هم بدست بیاره ولی با ننگ
گذشته از این مسئله معصومی-زارع یک انتقادی که به شخص علیرضا دبیر وارد است اینست که 90% تیم کشتی ایران را مازنی های اهل جویبار و اطرافش تشکیل میدهند و معلوم نیست بقیه استان های کشور در کجای کشتی قرار دارند؟
قبلا در تیم ملی از خراسان و کرمانشاه و تبریز و لرستان و همدان در تیم ملی کشتی گیر داشتیم الان همه از مازندران هستند و تقریبا همه با سبک حسن یزدانی کشتی میگیرند . مثل خوانندگان موسیقی اصیل که همه به سبک شجریان میخوانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
دوست عزیز مسئله رو قومی قبیله ای نکن. اگه حرفت درست باشه همه تیم ملی باید از تهران و شهر ری باشن.
مهم استعداد ذاتی هست. مازندران تو کشتی استعداد داره همونطور که خوزستان تو فوتبال . همه جاهایی که نام بردی استعداد دارن خب تو مبارزه معلوم میشه کی مستعد تره.
اگر این کشتی گیر به ارمنستان یا تاجیکستان می رفت مخالفت که کمکش هم می کردین کما اینکه میلیونها نخبه رفتند و به بقیه هم تکلیف کردین که هر کی اینجا رو دوست نداره برداره بره. بحث شما (نویسنده) کینه و حسدی هست که نسبت به ترکها دارین ولی بدانید و آگاه باشید دود این کینه و حسد در نهایت به چشم خودتان خواهد رفت
باکو همان ایران است چون در اصل جزو ایران است لذا هیچ فرقی ندارد ورزشکاران ما جزو باکو بشوند
همه باید یاد بگیرند هیچ کسی را الکی باد نکنند
بزارید هرکی میخواد بره بره، یه کشتی گیر دیگه پرورش بدید، اگر اونم رفت مهم نیست، دوباره یکی دیگه پرورش بدید
اتفاقا وقتی یه ورزشکار یا یک مهندس و پزشک و ... از کشور میره در کشور دیگه ای کار میکنه این باعث افزایش تولید ناخالص ملی میشه، دقت کنید دارم میگم تولید ناخالص ملی نه داخلی
اگر وضعیت معیشت مردم درست شود نیازی به مهاجرت نیست الان خرید یک کیلو گوشت به رویا تبدیل شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
این که معیشت مردم باید درست شود شکی در آن نیست ولی همه چیز رو هم نمیشه به اون ربط داد
خدا را شکر در عرق نداشتن به کشور و وطن فروشی در تمام دنیا نظیر نداریم و رتبه نخست را پیدا کرده ایم ! فقط روشنفکر مابانه و حق به جانب شعار میدهیم .
وطن فروشی سر و دم ندارد ...
اتفاقا کار خوبی میکنه ، جایی که کسی به فکر مردم نیست مردم هم در تالش برای نجات خود هست. ضمنا جایی نوشتی که رئیس جمهور موروثی آذربایجان ، حالا نه که در کشور مسئولان همه انتخابی هستن و همه چی گل و بلبل!
تابناک، از این میسوزی که چرا میخواد بره اذربایجان؟؟؟ اگه میرفت برای استرالیا، امریکا فرانسه یا هر کشور دور دست دیگه ای بازی میکرد مشکل نداشت؟ نوشته هات اینو داره میگه. مشکل تو با رفان این ادم نیست. مشکل تو با مقصدش هست.
اشکال نداره در عوض میلیون ها افغانی دارند میان تو ایران بی درودروازه.
اگر باباش به جایی رسید این پسر هم میرسه
ایران ملوان??
تابناک جان
چه خبره؟؟!!!
اینجا که پر است از آدم های خائن به وطن
کامنت گذار
کمی مشکوکه
زارع آذربایجانی است در تیم ملی خودش خدمت کند بهتر است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم