بازدید 4101

رونمایی از اتوبوس های نو پایتخت

سخنگوی شهرداری تهران از تحویل ۵۳ اتوبوس نو، ۱۰ اتوبوس بازسازی شده و آغاز به کار ۲ اتوبوس برقی در تهران همزمان با هفتاد و چهارمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 28 September 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه شهرداری تهران برای افتتاح روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ و جزئیات آیین رونمایی از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفتاد و چهارمین شنبه امید و افتخار، اعلام کرد: موضوع حمل و نقل عمومی از ابتدای دوره مدیریت ششم شهری در اولویت بوده و در راستای بهبود آن اقدامات فراوانی صورت گرفته است. بر همین اساس آیین رونمایی از اتوبوس و مینی بوس‌های جدید و بازسازی شده در دستور کار قرار دارد.

وی درباره اهمیت بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، افزود: با بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و سهولت در دسترسی به آن، شهروندان تهرانی رغبت بیشتری به استفاده از وسایل حمل و نقل خواهند داشت. 

محمدخانی با تأکید بر اینکه از همکاری با شرکت‌های داخلی برای تأمین اتوبوس‌های کلانشهر تهران استقبال می‌کنیم، ادامه داد: با همکاری شرکت اتوبوس‌ سازی «اسنا» ۲۳ دستگاه اتوبوس تحویل گرفته‌ایم. همچنین شرکت عقاب افشان نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید تحویل داده که در مراسم روز شنبه امید وافتخار رونمایی خواهد شد. 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه بحث توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از جمله چالش‌های موجود در شهرهای بزرگ جهان است، اظهار کرد: با هدف تقویت وسایل حمل و نقل عمومی و به طور ویژه اتوبوس، ۲ دستگاه اتوبوس برقی در مراسم شنبه هفته جاری میزبان شهروندان خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بناست تا در کنار تحویل اتوبوس‌های صفر کیلومتر از شرکت‌های داخلی، ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده نیز به ناوگان اضافه شود. 

محمدخانی درباره روند بازسازی اتوبوس‌ها نیز عنوان کرد: بازسازی اتوبوس‌ها در سه سطح انجام می‌شود. سطح اول مربوط به کل اتوبوس است که هزینه بیشتری را در برمی‌گیرد و قاعدتا برای بازسازی اتوبوس‌ها باید زمان بیشتری صبر کرد. در سطح دوم به موضوعاتی از جمله تزئینات، ترمز و ... توجه می‌شود و سطح سوم هم مربوط به نقاشی و رنگ آمیزی اتوبوس‌ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
هوووووووررررا
دیگه حالمون از این همه تبلغ و توچشم مردم کردن کارهای معمولی و وظیفه سازمانهایی مثل شهرداری بهم میخوره. خب نوسازی حمل ونقل عمومی وظیفه ذاتی هر شهرداریه این که دیگه اینقدر شلوغکاری نداره الان احتمالا چند میلیارد هم هزینه جشن و مراسم رونمایی چارتا اتوبوس با حضور مسوووولان ومقااااامات لشگری و کشوری برگزار کردن این دارو دسته شهردار
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
اتفاقا خبرهاش پخش بشه بهتر از اینه که در جریان هیچی نباشیم. بعد اتفاقی میفته همه می گن اتوبوسش کهنه بوده. خوب اینها هم خدمته دیگه- باید بدونی که بیکار ننشستن
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
باید مردمو در جریان قرار بدن درسته که وظیفه آسونه
مشکل این نیست که چرا خبرو پخش کردن مشکل اصلی اینه شهر چندین میلیونی فقط چندتا اتوبوس گذاشتن
عقل هم خوب چیزیه!65تااتوبوس برای یه شهر ده میلیونی!11گیریم که اضافه بشه!چه تاثیری داره؟ مثل این میمونه بایه سطل ماست بخوای تمام اب دریای خزر رو تبدیل به دوغ کنی!! مسؤلین محترم بهتره بیش از این به شعور ملت توهین نکنند!
دمتون گرم
واقعا شهرداری در توسعه مترو و اتوبوس داره خوب عمل میکنه
كاش امكاناتي كه به پاي اربعين ريختيد رو در شهر ها هزينه ميكرديد. در ايام مناهي به اربعين نه تاكسي بود در تهران نه اتوبوس! خدا خيرتون نده
تکبیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اتوبوس های منطقه 18،خلیج فارس به شدت فرسوده شده، همه بدون امکانات گرمایشی و سرمایشی هستن، تو گرما تا برسی محل کارت به خاطر گرمای اتوبوس عرق میکنی و تو زمستونم از سرما قشنگ یخ میکنی، چندین بار به مسئولین ناحیه گزارش دادیم اما اصلا رسیدگی نمیشه، کاش به فکر ناوگان جنوب شهر هم باشید
خوب که چی،، اینکارا وظیفه شهرداریه که باید انجام بده تازه برای شهر به این بزرگی ۶۰ تا اتوبوس چیزی نیست.
از پنچرگیری و تعویض روغنهاشون هم رونمایی و مصاحبه و مراسم بگیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار