بازدید 4014
۲

ابتکار ژاپن برای ازسرگیری مذاکرات ایران و ۵+۱

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با یک خبرگزاری ژاپنی از ابتکار این کشور برای شروع دوباره مذاکراه میان ایران و کشورهای 1+5 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 26 September 2023

 

به گزارش تابناک؛ نیپون به نقل از کیودو نوشت: حسین امیرعبدالهیان گفت: ژاپن ابتکاری را برای از سرگیری مذاکرات ایران و گروه 1+5 ارائه داده است. وی در ادامه تاکید کرد: هرگونه ابتکار توکیو که با منافع ایران مطابقت داشته باشد از سوی ایران مثبت ارزیابی خواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه افزود: ما از نقش سازنده ژاپن در احیای توافق هسته‌ای حمایت می‌کنیم. امیرعبدالهیان هیچ جزییات دیگری از این ابتکار ارائه نکرد اما گفت زمانی که در ماه آگوست به توکیو سفر کرده و با نخست وزیر فومیو کیشیدا گفتگو کرده بود، این پیشنهاد را از دولت توکیو دریافت نموده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
شما که از همه چیز استقبال می کنی. به قول معروف 50 درصد قضیه حله. مهم اینه که اونا موافقت کنن.
امیرعبدالهیان هیچ جزییات دیگری از این ابتکار ارائه نکرد اما گفت زمانی که در ماه آگوست به توکیو سفر کرده و با نخست وزیر فومیو کیشیدا گفتگو کرده بود، این پیشنهاد را از دولت توکیو دریافت نموده بود.((((((((((((((((شاید هم شما درخواست داده باشید!!!!!!!!!!!!! از کجا معلوم که نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!! چون میدانید اقتصاد کشور رو به سمت نابودی هست !!!!!!!!!!!!!!!!سعی دارید به زور هم که شده نگه دارید))))))))))))))))))))))
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست