بازدید 3008

آغاز بارش پراکنده باران از فردا در شمال‌غرب کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: به دلیل عبور موج بارشی که البته گسترده هم نیست بارش‌هایی را در شمال‌غربی کشور از فردا (یکشنبه) خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 23 September 2023

به گزارش «تابناک»، «صادق ضیاییان» امروز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: از روز یکشنبه (فردا) بارش‌هایی در شمال غرب کشور از جمله شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی شروع می‌شود که در ارتفاعات رشته کوه البرز هم بارش‌ها به صورت پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: روز دوشنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات رشته کوه البرز بارش را شاهد هستیم و برای روز سه‌شنبه هم بارش‌ها را در شرق مازندران و استان گلستان به صورت پراکنده انتظار داریم که در آذربایجان شرقی نیز در همین روز انتظار بارش باران داریم.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: تا روز چهارشنبه تغییرات محسوسی در دما نداریم، اما از اواخر هفته روند کاهشی تا ۲ درجه شدت می‌گیرد. در حال حاضر دمای پایتخت در محدوده ۲۹ تا ۳۰ درجه است که پایان هفته تا ۲ درجه کاهش دما خواهیم داشت؛ ضمن اینکه تهران این هفته بارندگی نخواهد داشت.

ضیاییان ادامه داد: برخی مناطق کشور همین حالا دمای زیر ۶ درجه دارند که از بین شهرها «سربیشه» در خراسان جنوبی «فریمان» در خراسان رضوی دماهای زیر ۵ درجه دارند و حتی شهرکرد و لاله‌زار در استان کرمان در همین محدوده دمایی است که در پایان هفته هشدار خسارت محصولات کشاورزی به دلیل کاهش مجدد دما را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین خبر داد: شمال سیستان و بلوچستان به شدت درگیر وزش باد و خیزش خاک است که تا روز دوشنبه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست