بازدید 2557

دو پاس گل حاج صفی مقابل برایتون در لیگ اروپا!

کد خبر: ۱۱۹۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 22 September 2023

فصل جدید لیگ اروپا آغاز شد و در مهم‌ترین بازی‌های هفته نخست لیورپول، لورکوزن و رم موفق شدند رقبای خود را در هم بکوبند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان یورگن کلوپ در خارج از خانه و در حالی که با یک گل از لاسک عقب بودند، موفق شدند با سه گل در نیمه دوم به بازی بگردند و در گام اول به پیروزی برسند.

شاگردان ژابی آلونسو در بایر لورکوزن هم به پیروزی پر گل چهار بر صفر مقابل «هکن»، حریف گمنام سوئدی خود رسیدند.

رم هم بدون سردار آزمون به‌سختی و با نتیجه دو بر یک مقابل شریف مولداوی به برتری رسیدند. مورینیو نام سردار را در فهرست جالوروسی برای رقابت‌های اروپایی قرار نداده است.

توقف فیورنتینا مقابل خنک و همچنین شکست ویارئال و آستون‌ویلا مقابل پاناتینایکوس و لژیا ورشو از نتایج دور از انتظار شب نخست بود.

در شب نخست لیگ اروپا آاک آتن موفق شد در آمکس، برایتون، پدیده فصول اخیر لیگ جزیره را با درخشش مدافع چپ ایرانی خود شکست دهد.

دو پاس گل حاج صفی مقابل برایتون در لیگ اروپا!

 احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران، در این بازی از ابتدا در ترکیب آاک آتن قرار گرفت و در طول ۶۰ دقیقه حضورش در زمین موفق شد روی یک ضربه کرنر و یک ضربه ایستگاهی از میانه‌های زمین سازنده دو گل تیمش باشد و زمینه‌ساز شکست شاگردان دی‌زربی شد.

از دقیقه ۶۰ هم حاج‌صفی جای خود را به میلاد محمدی داد. میلاد در آخرین لحظات بازی کارت زردی را از داور بازی دریافت کرد.

جذاب‌ترین بازی هفته نخست لیگ اروپا سهم آمستردام شد. آژاکس در خانه خیلی زود با دو گل از مارسی پیش افتاد اما مارسی هر دو گل خورده را پاسخ داد. در نیمه دوم باز هم این آژاکس بود که از مارسی پیش افتاد اما اوبامیانگ، مهاجم سابق بارسلونا و آرسنال، شب درخشانش در کرویف‌آره‌نا را تکمیل کرد و گل تساوی را به ثمر رساند تا سرانجام این نبرد جذاب و مهیج برنده‌ای نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست