بازدید 2660

توقف سپاهان مقابل میزبان پرانگیزه عراقی در اربیل

کد خبر: ۱۱۹۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 18 September 2023

سپاهان ایران نتوانست پیروزی خود مقابل نیروی هوایی را به مدت چند دقیقه بیشتر حفظ کند و فقط یک امتیاز از شاگردان ایوب اودیشو گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در چارچوب دیدارهای گروه C لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی به تساوی 2-2 انجامید.

تیم میزبان با گلزنی علی جاسم در دقیقه 26 از سپاهان پیش افتاد. این برتری دیری نپایید و محمد دانشگر در دقیقه 30 دروازه نیروی هوایی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز محمد قربانی در دقیقه 67 موفق شد گل دوم سپاهان را به ثمر برساند تا طلایی‌پوشان در آستانه پیروزی قرار بگیرند. این پایان کار نبود و علی جاسم مجدداً در دقیقه 88 موفق به گلزنی شد تا با دبل خود، نیروی هوایی را از شکست نجات بدهد.

پیش از این تیم نساجی در هند با نتیجه 2 بر صفر از سد مومبای سیتی گذشته بود و در صورت پیروزی سپاهان،‌ استارتی درخشان برای فوتبال ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان رقم می‌خورد که این اتفاق رخ نداد.

ما نینگِ چینی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به ابراهیم بایش از نیروی هوایی و نیلسون جونیور از سپاهان کارت زرد نشان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم