بازدید 2405

نتانیاهو: مخالفان داخلی‌ام با ایران همدست شده اند

نتانیاهو: همیشه، اعتراضات هم به نفع و هم علیه اسراییل وجود داشته است اما این بار شاهد تظاهرات افرادی علیه اسراییل هستیم که با سازمان آزادیبخش فلسطین، ایران و دیگران متحد می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 18 September 2023

به گزارش تابناک، عصرایران به نقل از پایگاه خبری" آی 24" اسراییل نوشت: ، نتانیاهو بامداد دوشنبه پیش از ترک تل آویو به مقصد آمریکا، مخالفان معترض خود را باعث بدنامی اسراییل در صحنه بین المللی خواند و مدعی شد آنها با جنبش آزادیبخش فلسطین (ساف) و ایران در مخالفت با او، همدست شده اند.

او درباره بدرقه اعتراضی مخالفانش در فر ودگاه بن گوریون گفت:" از نظر آنها آزار و اذیت و خشونت علیه شخصیت‌های عمومی و عدم پیروی از قوانین طبیعی به نظر می‌رسد. بنابراین وقتی آنها می‌روند و اسراییل را در مقابل کشورها بدنام می‌کنند، این نیز برای آنها عادی به نظر می‌رسد. از نظر من این عادی نیست. زمانی که رهبر اپوزیسیون بودم هرگز چنین کاری نکردم."

او افزود: "هیچ چیز دیگر مرا شگفت زده نمی‌کند. افراد سازمان دهنده این اعتراضات، از بودجه خوبی برخوردار هستند. اینها تظاهراتی با بودجه و سازماندهی شده هستند که از همه حد و مرزها عبور می‌کنند."

 

نتانیاهو مدعی شد: " فکر می کنم این دوازدهمین بار است که به عنوان نخست‌وزیر در سازمان ملل سخنرانی می‌کنم. همیشه، اعتراضات هم به نفع و هم علیه اسراییل وجود داشته است اما این بار شاهد تظاهرات افرادی علیه اسراییل هستیم که با سازمان آزادیبخش فلسطین، ایران و دیگران متحد می‌شوند."

مخالفان نتانیاهو تهدید کرده اند که در آمریکا نیز علیه او تظاهرات برپا خواهند کرد و هنگام بازگشت نتانیاهو از سفر به آمریکا هم جلوی فرودگاه انتظار او را می کشند.

نتانیاهو در جمع خبرنگاران در فرودگاه بن گوریون بار دیگر ایران را تهدید کرد و گفت:" امروز جهان می‌بیند و من قطعا بر این موضوع تاکید خواهم کرد که ایران تمام تعهدات خود را نقض می‌کند، وقیحانه دروغ می‌گوید و قصد دارد هم سلاح هسته‌ای تولید کند و هم به تجاوزات خود در منطقه ادامه دهد. ما با هر دوی اینها مقابله خواهیم کرد. من امروز تهدیدهای یکی از مقامات رژیم ایران را شنیدم. پیشنهاد می‌کنم ما را تهدید نکند. او و این رژیم باید بدانند که ما به هر حمله‌ای به مردم و شهروندانمان با قدرت پاسخ خواهیم داد."

نتانیاهو افزود در حاشیه مجمع عمومی ملل متحد با جو بایدن رییس جمهوری آمریکا و جمعی از رهبران جهان درباره تهدیدات ایران گفتگو خواهد کرد.

او گفت:" من اکنون به مجمع عمومی سازمان ملل می‌روم و در آنجا نماینده اسراییل در برابر ملت‌های جهان خواهم بود. من همچنین با بسیاری از رهبران جهان به ویژه رییس‌جمهور بایدن ملاقات خواهم کرد، که با آنها مهمتر از هر موضوع دیگر، درباره ایران و گسترش دایره صلح گفت‌وگو خواهم کرد."

نتانیاهو ابتدا به کالیفرنیا آمریکا می رود و سپس از آنجا برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد به نیویورک خواهد رفت.
او در سانفرانسیسکو با ایلان ماسک مدیر شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) دیدار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی