بازدید 2624

شروع توفانی آزادکاران ایران در روز دوم قهرمانی جهان

کد خبر: ۱۱۹۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 17 September 2023

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز با حضور نمایندگان ایران پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز (26 شهریور) با کشتی‌های رپه شارژ آغاز شد و رقابت کشتی‌گیران چهار وزن 57، 74، 79 و 92 کیلوگرم در بلگراد دنبال شد و نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به مصاف حریفان رفتند.

 

صعود امیرعلی آذرپیرا به یک‌هشتم نهایی

در وزن 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا که برای اولین بار به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمده است، با جانگ از کره جنوبی کشتی گرفت و با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی در دور بعد با زاهید والنسیا از آمریکا دیدار می‌کند.

 

صعود آسان میلاد والی‌زاده به یک‌هشتم نهایی

میلاد والی‌زاده ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم ایران، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف «کواکس» از رومانی رفت و با برتری 4 بر یک مقابل این حریف، گام به مرحله یک‌هشتم نهایی گذاشت.

 

شروع مقتدرانه یونس امامی

یونس امامی دارنده مدال برنز وزن 74 کیلوگرم جهان در مصاف با «علی پاشا عمرپاشایف» از بلغارستان 6 بر صفر برنده شد. مبارزه بعدی او با «زائوربک سیداکوف» روس است. سیداکوف طی یک کشتی سخت و نزدیک، در دور اول کنتچادزه گرجستانی را شکست داد.

 

 محمد نخودی به یک‌چهارم نهایی رسید

محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم در مصاف با «رمضان ساری» از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. دارنده دو مدال نقره جهانی درحالیکه 9 بر صفر پیش بود، اسیر زیرگیری ساری شد و به سختی خودش را از ضربه شدن نجات داد تا نتیجه 9 بر 2 شود. درحالیکه به نظر می‌رسید نخودی خسته شده، این کشتی را 9 بر 4 به سود خود تمام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم